رواية عشقها أذاب جبروتي الفصل الرابع 4 بقلم جاسمين محمد
رواية عشقها أذاب جبروتي البارت الرابع
رواية عشقها أذاب جبروتي الجزء الرابع
رواية عشقها أذاب جبروتي الحلقة الرابعة
فارس كان بيجري وداخل من الباب سمع صوت ياسمين بتزعق
ياسمين…. لا حرام عليك ابعد عني انت مين وعايز مني اي ارجوك سيبني ارجوككككك
فارس لم سمعها بتصوت فتح الباب ودخل لقها نايمه وبتحلم قرب منها وبدا يفوق فيها
فارس…. ياحجه انتي فوقي وجه يحط ايدو علي كتفها مسكت ايدو وخايفه
ياسمين… لا والنبي متجيش جنبي وقامت حضنت
فارس انصدم من رد فعلها بس متحركش
ياسمين وهي حضنه… انت عايز مني اي متجيش جنبي حرام عليك
ابتسام دخلت عليهم لقت ياسمين حاضنه فارس اتعصبت اووي
ابتسام بعصبيه… هو اي اللي انا شيفه ده
ياسمين فتحت عينها وانصدمت لم لقت نفسها حاضنه فارس راحت بعدت عنه وهي مكسوفه ووشها في الارض
ياسمين… انا اسفه ياستاذ فارس مكنتش في وعي
ابتسام… اه مثلي يابت مثلي
ياسمين رفعت وشها بصت ل ابتسام اللي واقفه ولابسه لبس اللي يشوفها ميقولش ان امها خدامه ابدا لابسه جيبه لحد قصيره وفوقها بلووه ضيقه وسايبه شعرها ولا اللي بنت باااشااا
ياسمين… بمثل كيف انا معرفش عملت كدا كيف اتكلم ياستاذ فارس
فارس قاعد باصص لياسمين ومش بيتكلم خالص
ابتسام اتعصبت… اه مهو هيرد يقول اي لوحدها بترمي بلهاء عليه
ياسمين… انتي بتقولي اي وانتي مين اصلا
ابتسام… وانت…
فارس وهو لسه باصص علي ياسمين… بس ابتسام يلا اسبقيني علي الشركه
ابتسام… انت مش مسافر النهارده
فارس… لا اجلت السفر كام يوم وسابها ومشي
ابتسام بصت لياسمين بقرف ومشت
مازن… صبح صبح ياداده فاطمه ياقمر
فاطمه…. هههه صباح النور يابني
مازن… فارس فين واه صح البنت اللي جوه دي فاقت
فاطمه… مش عارفه روح شوفها
مازن…. حاضر ومشي ولسه هيدخل الاوضه فارس شافه راح نادم عليه
فارس… مازن
مازن… شوي واجيلك اشوف البنت وخبط علي الباب ودخل
مازن… صباح الخير
ياسمين… صباح النور
مازن… انتي كويسه دلوقتي
ياسمين… اه الحمدلله انا لازم امشي كفايه لحد كدا
مازن… مينفعش تمشي لو مشيتي هتروحي فين
ياسمين… بس مافيش حد بيحبني هنا وفي بنت باين مرات استاذ فارس بقت تزعقلي من شوي
مازن بستغراب… مرات فارس اسمها اي دي
ياسمين… اسمها ابتسام
مازن قعد يضحك علي السرير
ياسمين بستغراب… بتضحك علي اي
مازن… ههه متاخديش في بالك هي مش مراته بس بعدين هتعرفي المهم دلوقتي المفروض يكون ليكي اسم
ياسمين بطفوله… مش فاكره اسمي اعمل اي
مازن بابتسامه… طيب اي رايك نختار اسم ليكي جديد لحد ما تفكترس
ياسمين ببتسامه… قشطااا اختار اسم
مازن بفرح….. اي رايك في خديجه
ياسمين… لا مش حلو
مازن بتفكير…. طي اي رايك في اميره
ياسمين… لا برضوا
فارس كان واقف علي الباب وسامع كل حاجه
فارس… زينه حلو
ياسمين بفرح… اه زينه حلو عجبني واتفاجت انه فارس اللي قال
مازن بفرح… اه زينه حلو يافارس
فارس مشي ومتكلمش
ياسمين… هو ماله مكشر ومش بيضحك ليه كدا والا اللي حد ضاربه بوكس في وشه وعلطول ماشي بتكبر ودايما عصبي
مازن بضحك…. هههه هو دايما كدا مش بيضحك خالص والاحسن للواحد انه يبعد عنو
ياسمين… هههه حصل الاستاذ المكشر هههه
مازن بلامباله… ضحتك حلو اوووي
ياسمين بكسوف… شكرا
مازن… احم احم يلا نروح نفطر
ياسمين… تمام يلا وطلعو قعدو مع فارس علي السفره
مازن… فارس كنت عايزني في اي
فارس بعصبيه… مهو انت ياستاذ مش فاضيلي ولسه فاكر تسال دلوقتي
مازن بص لياسمين… معلش في اي يلا
فارس… مش اجلت السفر كام يوم
مازن بفرح… بجد فكره حلوه
فارس… اه ويلا نروح الشركه انا خلصت
ياسمين… بس انت مقولتش الحمدلله
فارس بصلها وقام.. مازن يلا وراي
مازن… قولنا نسكت ونتجنبه
ياسمين… مش بعرف اسكت المهم يلا وره
مازن… ههه حاضر سلام ياحلوه وسابها وطلع ركب مع فارس العربيه وراحه الشركه
في الشركه
فارس… مازن رن علي احمد عايزه يجيب الملفات بتاع الصفقه عشان اشوفها
مازن… ابتسام فين احمد
ابتسام… احمد رنيت عليه كتير واخر مره رد وقالي ان حاصل معا مشاكل كتير بس كان منهار من العياط
فارس بستغراب… منهار من العياط ليه في اي مازن يلا نروح نشوف في اي
مازن…. اهد اكيد
فارس… لا مش اهدي لازم اطمن ونزل جري ركب العربيه ومازن معا رواحه عند احمد
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقها أذاب جبروتي)
كملى من فضلك