روايات

رواية الأسد الإمبراطور الفصل الثامن 8 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية الأسد الإمبراطور الفصل الثامن 8 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية الأسد الإمبراطور الجزء الثامن

رواية الأسد الإمبراطور البارت الثامن

رواية الأسد الإمبراطور الحلقة الثامنة

نروح عند زين وحور 🔥
عل السطح
كان في صندوق 📦صغير ع السور
بس عشان يوصلولوا لازم يعدوا من الاختبار
الاختبار عباره عن اشواك حاده ومايه عل الارض بس مش مايه عاديه ماية نار 🔥
واماكن ف الارض متكسره
ولازم الاتنين يتحدوا سوا عشان يعرفوا يعدوا
حور. زين الصندوق دا اكيد في المفتاح بس هنعدي ازاي
زين. خليكي هنا وانا هروح لوحدي
حور. بخوف عليه. لا ماتروحش لوحدك
وبتمسك ايده وفي عنيها نظرت رجاء
زين. خايفه عليا
حور. بخوف حقيقي. اه
زين. لاول مره قلبه يدق لها. حوري متخافيش هرجعلك
حور. لا ي زين انت لي مش مقدر الموقف انت مش شايف المكان عامل ازاي عاوز تروح نروح سوي
زين بحنيه. بيحط ايده ع خدها. ماتخفيش وبعدين لازم ناخد الصندوق دا
حور. بخوف وعياط لاول مره يشوفه زين. انا قولت لا يعني لا ي اما خدني معاك
زين. اخدك معايا فين انتي مش شايفه المكان عامل ازاي
حور. خلاص تعال نرجع
وقبل ماتكمل كلامها الباب انقفل عليهم واختفاء
ولقوا الارض بتتك*سر من وراهم يعني مفيش مفر من التحدي دا
حور. يلهوي الارض بتت*كسر هنعمل ايه
زين بخوف بس داره عشانها. ومسك وشها بين ايديه. اشششش اهدي انا معاكي
انت مش بتوثقي فيا
حور هزت راسها بمعني. اه
زين. خلاص تعالي ومسك ايدها وحاول يعدي من الاش*واك ووو
🌹🌹🌹
عند كريم وكيارا
ف المطبخ
كريم. بصريخ كيارا حسبي
وبيروح يمسكها قبل ماس*كينه تيجي فيها
وبتقع ف حضنه
كيارا. بخوف. الس*كينه دي جات منين
كريم. دا اكيد الاختبار ال قال عنه تنزو
الاختبار كان عباره عن ان ادوات المطبخ كلها تهجمهم وكان في برضو صندوق
كيارا. كريم تعال نخرج
المكان مش امان
كريم. شاف الس*كاكين والش*وك كلهم بيستعدوا انهم يهج*مهم. كيارا وطي راسك
كانت الاجهازه كلها والادوات بتهج*مهم
كيارا. بخوف. البيت دا مسك*ون اكيد
كريم. مسكون اي ي حبيبتي مفيش الكلام ده
كيارا. امال ايه ده
كريم لقا تربيزه راح قالبها واتحاما هو كيارا وراها
كيارا. لازم تجيب الصندوق دا باي طريقه
كريم. معاكي حق بس هنجيبه ازاي
كيارا. فكر 🤔
كريم. سرح فيها وهاول يلطف الجو عشان عارف انها خايفه
كريم. انت لون عيون 👀رصاصي ازاي
كيارا. انا لون عيوني رصاصي اصلا
كريم. مش هيا سمره ازاي رصاصي دي اكيد لينسس
كيارا بغضب بسيط. لا دي عيوني بس انا كنت بلبس لينسس عشان كانت بتوجعني يعني تقويه نظر
كريم. بس انتي كدا حلوه قوي
كيارا. بخجل. شكرا
بس احنا دلوقت هنجيب الصندوق دا ازاي
كريم. بتفكير هقولك ووو
🌹🌹🌹
عند ماريا ونور
ف الصاله
كانو قعدين وبيضحكوا
ماريا. بفضول. عرفت ازاي انو مالك بيحبها
نور. بغرور مضحك. قدرات ي بنتي
ماريا بضحك. قول ي عم ي بتاع القدرات
نور. ف مره كنت رايح اشرب بليل وبعد مارجعت سمعت صوت ضرب ف الحيطه خارج من اوضته فرحت عنده
فلاش
نور. مالك متع*صب لي
مالك. بغضب. فضل يض*رب ف الحيطه وبس
نور راح مسك ايده. في ايه
مالك. بغضب من نفسه. مستح*قر نفسي اوي ي نور
نور باستغراب😯. لي قول احنا صحاب
مالك اوعدني ان محدش يعرف
نور. اوعدك في ايه بقا
مالك راح قعد عل السرير ونور راح جانبه
مالك. حكالوا كل ال حصل بينه وبين منة في الاوضه
نور. بستغراب. اشمعنا منة يعني ماالبنات كلهم كانو كدا
نور. اوعك تقول
مالك. هز راسه بمعني اه
نور بضحك.😂 ولله كنت حاسس بس بقول انها بنت عمتك وبس معرفش انك وقعت
مالك. بخبث. 😏لو قولت لحد هقف في طريق جوازك من اختي
نور بارتباك. هو انت عارف
مالك. بمكر. اممم وبكلمه مني اقدر اخليها توافق او ترفض
نور.🥹 يعني بت*لوي دراعي وعل فكره ماريا بتحبني
مالك. ماريا قبل ماهتاخد راي ماما او بابا هتاخد راي انا الاول ها قولت اي
ننور. 😒ندل
مالك بضحك. 🤣حبيبي
نور. طيب هتعمل ايه مع منة
مالك. مش عارف واكيد دلوقت هتك*رهني اكتر
نور. هي بتحبك
مالك. مش عارف بس الواضح انها بتحب زف*ت ال اسمه تيمور دا
نور. هقولك تعمل اي
مالك🙂. قول ربنا يستر
نور قاله عل الخطه…
وانت وشطارتك بقا
بااااك
نور ودا كله ال حصل
ماريا. بخوف وصدمه🙀🥺. يعني مالك عارف
نور. اه ومالك خايفه كدا لي وبعدين قرب قعد جنبها. ماريا تتجوزني
ماريا. بخجل🫢🫣. اشوف راي مالك الاول
نور. بقرف. هو مالك العروسه
ماريا. بس هو رايه اهم حاجه عندي
وبعدين ماما وبابا وبعدين راي انا
اصل لو مالك وافق الباقي هيوافق
نور. ف سره. طول عمرك وقف*لي ف زوري. ماشي ي ماريا
وهما قعدين ظاهرت ليهم المكنسه الكهربائيه وهجم*تهم
ودا الاختبار بتاعهم
🌹🌹🌹
عند عمر وتيمور
ف الساحه
كان الاختبار بتعهم عباره عن فهد 🐆صغير
تيمور بخوف. هو احنا هنمسك البتاع دا ازاي
عمر بخوف. مش عارف بس اي دا المفتاح متعلق في رقبت الفهد
دا اكيد الاختبار
تيمور. بس هنجيبه ازاي
عمر. لازم نمسكه باي طريقه
وكل واحد كان بقرب عليه وهو من جوه هيم*وت من الخوف. بس الفهد كان بيلحث في ايده زي القطط
كل مايقربه وخلاص هيمسكوه يقوم الفهد ووو
🌹🌹🌹
عند مالك ومنة
في الغابه
منة. مالك نزلني خلاص بقا
مالك. لا بتغميض عين وفتحان عين. لتكوني خايفه عليا
منة برتباك. لا مش خايفه عليك نزلني بقا
مالك. بحزن. ماشي
ونزلها
. هو انتي لسا زعلانه مني
منة. بلا مباله. عل اي
مالك. عل الحصل
منة. لوسمحت اقفل الموضوع ده
مالك. بيمسك ايديها. انا اسف مكنش قصدي ازعلك
منة سحبت اديها من ايدوا. خلاص حصل ال حصل ياريت متكررش تاني
مالك بحزن ولوم لنفسه. نفسي اقولك اقد اي انا بعشقك بس خايف يكون من طرف واحد
وانجر*ح بس وعد لنفسي لخليكي تحبيني وتشوفي حبي ليكي
منة. ها انت رحت فين
مالك. معاكي
منة. طيب يلا نمشي
مالك. ممكن وراح مسك ايديها تاني
كانت هتسحبها بس هو قال لها عشان مدعش منه
وهما ماشين شافوا اسد قاعد ف الطريق
منة بخوف استخبت ورا ظهر مالك
مالك بخوف. اهدي مش هيا*زينا انا معاكي
منة. مش هياز*ينا ازاي مش شايف دا اي
مالك. وانا قولت ليكي نا معاكي خلاص اهدي
منة تبتت فيه اكتر هنعمل ايه
مالك. هتصرف اهدي
منة بخوف عليه. هتصرف ازاي لا مش هتمشي يلا نرجع
مالك. احنا ف نص الغابه ومش هنعرف نرجع
منة برعب. يعني ايه احنا تهنا
والبتاع دا معانا
وشورت عليه
مالك. ممكن نهدا
تعالي معايا
وراحت معاه بس وهما مشين الاسد جري ورهم
وهما جريوا قدامه
وهما بيجروا وقعوا ف الوادي
ووو
🌹🌹🌹

يتبع……

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية الأسد الإمبراطور)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى