روايات

رواية الأسد الإمبراطور الفصل الثامن والثلاثون 38 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية الأسد الإمبراطور الفصل الثامن والثلاثون 38 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية الأسد الإمبراطور الجزء الثامن والثلاثون

رواية الأسد الإمبراطور البارت الثامن والثلاثون

رواية الأسد الإمبراطور الحلقة الثامنة  والثلاثون

نبدا بسم الله الرحمن الرحيم
♥♥♥♥♥♥
في ارماد
♥♥♥♥♥
جو. امريتا نور فين
امريتا. قولنلك في الحمام
جو. انتي متاكده ولا بتكدبي عليا
امريتا. اكدب عليك لي
جو. انا معنتش عارف للبنتين دول حاجه واحده متمرده وانتي سابت ارماده خالص انا مش عارف بتعاقب عل ذنب اي
امريتا. بحزن. اكيد هترجع وهتيجي في حضننا تاني
جو بحزن. واحده جاي تقولي انا بحب مكانت وانتي عارفه ان مكانت دا شرير 😈 وعاوزني اجوزوا لها وبعدين مكانت دا كان الدراع اليمين لجان واكيد له اهداف وراء حبه منها وهي سابت عالمها ومشيت وراء وعارضتني وانا معرفش عنها حاجه وخايف نور تروح زيها
عشان كدا انا بقسي عل نور
امريتا. بحنيه. حبيبي اكيد بناتنا هيرجعو وبلاش قسوة عشان القسوة بدمر بدل ماتصلح
جو بتنهيده. عاوزني اعمل اي
ولله ال بعمله في نور دا من خوفي عليها ومش عاوزها تبعد عني زي اخوتها
امريتا. جو انا عاوزه اقولك علي حاجه
جو بنتباه. خير
امريتا. نور بتحب
جو ببتسمه. مانا عارف
امريتا بفتحان عيون 👀عل الاخر. انت اي ال عرفك
جو. نور بنتي وانا شوفت الحب في عيونها وقولك كمان نور مهاش في ارماد كلها
امريتا بصدمه. اي انت عرفت ازاي
جو. مفكرني نايم عل وداني انا ال سمحت لنور تمشي عشان عارف هيا هتروح فين وهتشوف مين وانا عارف المكان ال هتروح عليه وعارف اهل المكان دا كويس
فعشان كدا سبتها تمشي
امريتا. ضربته في صدره. يعني عارف وسيبني حاسه بذنب اني بخبي عليك
جو. انا عارف انك ام والام بتداري عل ولادها
امريتا. تبق عارف فين ياسمين صح
جو. هز راسو. اه
امريتا بلهفه. فين
جو. في الارض
امريتا. تعالي نروح نشوفها دي وحشتني اووي
جو. لا مش دلوقت
امريتا. لي
جو. عشان بنتك متنكره في اسم واحده تانيه مش ياسمين
امريتا. اي ال خالها تعمل كده
جو. لان مكانت لما اتحدتني وسابت ارماد معاه حاول يقتلها وياخد قوتها منها وفعلا نجح ان ياخد قوتها منها بس ماقتلهاش هو سابها لاي في الغابه لاي حيوان مفترس ياكلها
امريتا. كانت مصدومه وبتعيط بوجع عل بنتها
. طيب حصل اي مع بنتي
جو. بتنهيده كبيره. ربنا بعت لبنتنا شويه شباب كانو تيهين في الغابه لقوها وانقذوها ولما ياسمين فاقت مكانتش فكره حاجه ولا حتي اسمها الشباب دول سموها اسم تاني غير ياسمين وبقت معاهم ولحد دلوقت محدش يعرف اسمها الحقيقي او اي حاجه عنها ولا هيا فاكره حاجه
امريتا. طيب انت عرفت ازاي
جو. شوفتها بس هيا معرفتنيش
امريتا. شوفتها ازاي
جو. لما كنا بندور عل نور وسليم
(بريكم مين هيا ياسمين دي هستني توقعتكم في الكومنتات)
♥♥♥♥♥♥♥♥♥اذكروا الله ♥
عند مالك
♥♥♥♥بقلم. زهرة اللوتس الجزر
مالك. انا هروح لجو
منة. اوكي
مالك. فتح البوابه وسافر ارماد
♥♥♥♥♥♥♥♥
عند سليم.
♥♥♥♥
دخل عل سلمي
سليم. سلمي عاوزك
سلمي. نعم
سليم بتوتر. يعني لو عاوزه تصلحي بنت تعملي ايه
سلمي بضحك. مالك متوتر كدا لي والبنت دي نور صح
سليم. امممم
سلمي. وقعت يا سولي
سليم. شكلي كدا ها هتساعدني ولا اي
سلمي مسكت خدودو. طبعا ياقلب سلمي
سلمي. هقولك……….
سليم. يابنت الجنيه حلوه الفكره
سلمي. ياريت تقدر مجهودي دا
سليم. يعني عاوزه مقابل دا عيب نا خوكي
سلمي بضحك. سيد عيب احنا اهل مفيش بنا الكلام دا
سليم. ماشي طيب من ال هيجبها
سلمي مسكت ليقت الفستان وقالت بغرور متصنع. العبد لله اهو نجمع اتنين في الله
سليم ضربها عل قفها بخفه وحضنها. احل عبد لله
♥♥♥♥♥♥♥♥♥اذكروا الله ♥
عند نور
♥♥♥♥
بقلم. زهرة اللوتس
♥♥♥♥♥
كانت بتستاعد عشان ترجع ارماد تاني وهيا خيفه من رد فعل جو لما يعرف
سلمي. دخلت عليها. صباح الخير
نور. صباح النور
سلمي بستغراب. رايحه فين
نور. رجعه بتنا ووخايفه من رد فعل بابا لما يعرف اني كسرت كلمته
سلمي. اهدي اكيد مفيش حاجه
نور. يارب ياسلمي
سلمي. طيب ياستي ادام كدا تعالي معايا نخرج قبل ماترجعي
نور. اوكي
وراحت مع سلمي عملو شوبنج واتصوره كتير ونور كان نفسها إن سليم هو ال يكون معاها
سلمي. مالك يانور
نور. مليش بس كان نفسي ووبعدين سكتت
سلمي. قصدك سليم
نور. بصتلها وسكتت
سلمي. طيب يلا نكمل
نور. ماشي
♥♥♥♥♥♥♥♥اذكروا الله ♥
عند سليم
♥♥♥♥
كان عامل زي النحله الديره وكل شويه يجهز عشانها
♥♥♥♥♥
سليم رن عل سلمي وقالها تعالو
سلمي خدت نور وراحت للمكان ال فيه سليم
نور اتفجات وووو

يتبع……

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية الأسد الإمبراطور)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى