روايات

رواية اسيرت الادهم الفصل الرابع عشر 14 بقلم سلمى محمود

رواية اسيرت الادهم الفصل الرابع عشر 14 بقلم سلمى محمود

رواية اسيرت الادهم الجزء الرابع عشر

رواية اسيرت الادهم البارت الرابع عشر

رواية اسيرت الادهم
رواية اسيرت الادهم

رواية اسيرت الادهم الحلقة الرابعة عشر

رعد. انتو تعرفو بعض

سيلا بدموع محبوسة. لا انا اول مره بشوفة

عمر بص عليها . بحزن

عمر بحزن. مين دي

رعد بمكر . دي سيلا اخت ملاك وقريبآ هتكون حرمي المصون….. وطلع على جانحو

عمر مسكها بجنون ودخلها غرفته

عمر وهو يمسكها من ايدها ايه اللي سمعت تحت

سيلا نفضت ايده بغضب …انت ملكش دعوة بيا انا مش سيلا حبيبتك اللي كسرتها زمان انا سيلا مرات رعد المسقتبلية

عمر وعيونه بتطلع شرور…..مرات مين ياروح امك يمين بالله لاكون قاتلك انتي وهو قبل ما تتجوزو

سيلا بدموع .ابعد عني انت عايز مني اي

عمر.انتي مش هتتجوزي ودا آخر كلامي

سيلا بقوة وانا بحلفلك انك لو قربت مني او من رعد لاقتل نفسي وهتشوف انت مش هتتحكم فيا زي زمان دي حياتي وانا حرة يلا برا

عمر.سيلا اسمعيني

سيلا بغضب .برااا

 طلع عمر وفضلت سيلا. تايها في زكرياتها

فلاش باك

سيلا.عمر انا حاامل

عمر.اييييييه حمل اي ياروح امك انا مليش بطفل دل

سيلا.بس دا ابنك ياعمر وانت وعدتني انك هتتجوزني

عمر.اسمعي يابت انتي انا مليش بلي في بطنك

سيلا.وقعت بنهيار.انت كنت بتخدعني

عمر جلس بجانب سيلا ومسك وشها بين كفوفه ….عمر انا اسف يا سيلا بس إنتي لازم تنزلي الطفل

سيلا.برجاء .ارجوك ياعمر انا عايزة الطفل دا عايزه يعوضني حنان اهلي هو عوض من ربنا

عمر انتفض بغضب.انتي هتنزلي الطفل انا مسمحش ادمر مستقبلي ودا أخر كلام عندي

سيلا مسحت دموعها بقوة.وانا مش هنزل الطفل دا

مسكها عمر من شعرها والله لو منزلتيش الطفل دا لاكون فاضحك قدام كل الشركة انك وحدة حبت مديرها وهي دلوقتي حامل منه ووريني هتعملي ايه واتجه نحو الباب عمر وكمان بكرا هتنزليه اجهزي هجيكي الصبح وهتنزلي الطفل وخرج وانهارت سيلا في البكاء

في اليوم التالي

عمر دخل غرفة سيلا

عمر .جاهزة

سيلا.لارد

عمر .لم يهتم وأمسك بيدها واتجه إلى المستشفى

في المستشفى بعد مده

عمر.اي يادكتورة

الدكتورة .العمليه نجحت تقدر تشوف المدام

عمر.دخل عليها …عاملة ايه

سيلا.بغضب وانهيار .ااخرج مش عايزة اشوف وشك

عمر.سيلا.

سيلا.براءات مش عايزة أعرفك من بعد اليوم يلابراا

خرج عمر بحزن

باااااك

سيلا. انا مش هسامحك ياعمر انت اخدت اكتر شي كان نفسي فيهو

بقلم #سلمى_حمدي

ﻓﻲ ﺻﺒﺎﺡ ﻳﻮﻡ ﺟﺪﻳﺪ ..

ﺑﺘﺼﺤﻰ ملاك ﺑﺘﻼﻗﻲ ادهم ﺣﺎﺿﻨﻬﺎ ﺑﺘﻤﻠﻚ ..

ملاك..ﻓﻀﻠﺖ ﺗﺘﺎﻣﻞ ﻓﻲ ﻣﻼﻣﺤﻮ ﻭﺑﺘﻘﻮﻝ ﻓﻲ ﻧﻔﺴﻬﺎ ..

ﻳﺎﻩ ﻟﻮ ﺗﻔﻀﻞ ﻫﺎﺩﻱ ﻭﺟﻤﻴﻞ ﻛﺪﺓ ﺑﺪﻝ ﻣﺎﻧﺖ ﻋﻠﻰ ﻃﻮﻝ متعصب ..

ملاك…ادهم ﺍﺻﺤﻲ .. ادهم

ادهم..ﺍﻱ ﻓﻲ ﺍﻱ ﻋﻠﻰ ﺍﻟﺼﺒﺢ

ملاك.. ﺍﻭﻋﻰ ﻋﺸﺎﻥ ﻋﺎﻭﺯﺓ ﺍﻗﻮﻡ

ادهم.. ﻻ ﺍﻧﺎ ﻋﺎﻭﺯ ﺍﻧﺎﻡ ﺷﻮﻳﺔ

ملاك. طيب اوعى انا عايزة اقوم

ادهم. تؤ

ﻭﻓﺠﺄﺓ ملاك ﺑﺼﺮﺍﺥ …ادهم ﺍﻟﺤﻖ

ادهم… ﻓﻲ ﺍﻱ ﻭﺑﺺ ﻭﺭﺍﻩ ﻣﺎﻻﻗﺎﺵ ﺣﺎﺟﺔ ..ﺑﻴﻠﻒ ﻟﻴﻼﻗﻲ ملاك ﺟﺮﻳﺖ

ﺍﻟﺤﻤﺎﻡ ﻭﻗﻔﻠﺖ ﺍﻟﺒﺎﺏ ..

ﺯﻳﻦ ﺑﻌﺼﺒﻴﺔ….ﻭﺍﻟﻠﻪ ﺍﻟﻌﻈﻴﻢ ﻳﺎملاك ﻣﺎﻫﺴﻴﺒﻚ ﺍﻓﺘﺤﻲ ﺍﻟﺒﺎﺏ ﺩﻩ

ملاك. ﺑﻀﺤﻚ….ﺑﻀﺤﻚ ﻣﻌﺎﻙ ﻳﺎﺳﻴﺪ

ادهم ﺑﻐﻴﺮﻩ….ﺳﻴﺪ ﻣﻴﻦ ﺩﺍ ﻳﺎﺭ**ﺡ ﺍﻡ*ﻙ ..

ملاك… ﻣﺶ ﻋﺎﺭﻓﺔ ﻫﻤﺎ ﺑﻴﻘﻮﻟﻮﺍ ﻛﺪﺓ

ادهم….ﻫﻤﺎ ﻣﻴﻦ ﺍﻟﻠﻲ ﺑﻴﻘﻮﻟﻮﺍ

ملاك.. ﻣﺶ ﻋﺎﺭﻓﺔ ﺑﺮﺩﻭﺍ

ادهم…ﻭﺍﻟﻠﻪ ﻣﺘﺠﻮﺯ ﻭﺍﺣﺪﺓ ﻋﺐ*ﻳﻄﺔ .

ملاك… ﻫﻲ ﻣﻴﻦ ﺩﻱ ﺍﻟﻠﻲ ﻋﺒﻲ*ﻃﺔ ﻳﺎادهم

ادهم،/ﻭﻻ ﺣﺎﺟﺔ ﺍﻧﺎ ﻧﺎﺯﻝ ﺗﺤﺖ .. ﻭﻓﺘﺢ ﺍﻟﺒﺎﺏ ﻭﻗﻔﻠﻪ ..

بقلم #سلمى_حمدي

موبيل ادهم ﺭﻧﺔ ﺍﻟﻤﻮﺑﺎﻳﻞ

ادهم … ﺍﻟﻮ

ﻣﺠﻬﻮﻝ …………..

ادهم..ﺗﻤﺎﻡ

ﻣﺠﻬﻮﻝ ……………..

ادهم ..ﺧﻼﺹ تمام

ادهم. قربت تنتهي لعبتك يارعد باشا😂😂

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية اسيرت الادهم

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى