روايات

رواية احبيتك من نظرة الفصل الخامس عشر 15 بقلم وحيدة كالقمر

رواية احبيتك من نظرة الفصل الخامس عشر 15 بقلم وحيدة كالقمر

رواية احبيتك من نظرة الجزء الخامس عشر

رواية احبيتك من نظرة البارت الخامس عشر

رواية احبيتك من نظرة
رواية احبيتك من نظرة

رواية احبيتك من نظرة الحلقة الخامسة عشر

فهد بحزن وبعياط:قال بحبكككككككك ي حور من أول نظرة شوفتك فيها كونتي بنتي قبل م حببتي ومازالتي مش عارف انا هعيش من غيرك ازاي أو حياة هتكمل بغيرك ازاي أنتِ زما مقولتي ان احنا هنبقا في جنه مع بعض ياحببتي وهفضل مستني اليوم الي اجيلك في ونزل معاها وكملوا مراسم الدفن.
مريم بعياط:جريت وبتمسك في نعش لا ياحور متسبنيش انتي كونتي معايا وهتفضلي فاكره لما قولتي ياهااا ي بت يمريم لو نجوز مع بعض من نفس العائلة ونبقا سلايف وابنك يضرب ابني ونردح لبعض علي سلم يلا قومي عشان نعيش كل تجارب مع بعض ونبي متسبنيش.
تبارك واحمد:جريوا علي مريم خلاص ي مريم عشان خاطري اهدي هي راحه لأرض الحق احسن مكانت تعيش تعبانه.
مريم:يارتني كان انا الي حصلي كدا يارتني موت بدالك انا سبب كانت دايما تعبانه ونطنش انا سببب وقعت من طولها وهي بتقول متسبنيش ي صديقتي.
احمد:جري شال مريم وراح بيها علي العربيه، فهد روحها ي احمد زمانها تعبانه ربنا يصبرنا.
احمد:مش هسيبك لوحدك ي صاحبي.

 

 

فهد:شويه وهمشي ي احمد وانت ي انور روح تبارك عشان يرتاحوا .
تبارك بعياط:نرتاح ازاي بس انا حاسه اني في حلم كانت معانا في ثانيه الواقع غير كل حاجه.
فهد ماسك نفسوا:نصبها كلنا هنبقا معاها في الاخرة وهنعوضها.
في مكان التاني الفرعون: الشحنه هتطلع بعد بكرة وهتاخد شهر عقبال م تخلص هنسافر تركيا.
الكبير:رن علي فهد عارفه عشان طبعا دا الاساسي معانا.
فرعون: اكيد بكره هرن عليه ونتفق.
الكبير: تمام ماشي.
الدكتور خالد:الي خبط حور ، قاعد حاطت راسه جوا أيدوا بيقول ازاي حصل كدا ياربي مش قادر ماتت بسببي مش عارف بس انا مكانش قصدي ولله مكان قصدي اعمل اي اهاا انا هعترف للاستاذ فهد ويعمل الي هو عاوزة لسه هيرن رقم من المستشفي بتاعتوا حد رن عليه منوا.
دكتور اشرف:في حاله دكتور بعتها لحضرتك عندها كانسر في دم ودكتور خالك مسؤول عنها لانها حاله تعبانه جدااا.
دكتور خالد:حاضر مسافه سكه خد الحاله وجهز ليها غرفه وتحاليل عشان نحلل الخليه.
دكتور اشرف:تمام.
فهد:قاعد مع حور في المقابر بيقول هونت عليكي ي حور تمشي وتسبيني كدا انا بحبك اوي تعرفي اهلي سبوني من وانا صغير بسبب عمي موت ابويا وامي في حادثه عشان فلوس ، تعرفي كونت ببعد وقرب ليه علشان كونت خايف عليكي انا متقنع كأني مافيا مع اكبر عصابه ،وانا اصلا مش مافيا ولا مهندس انا مخابرات ودي خطه عشان اوقعهم كلهم واخد حق ابويا وامي من عمي الي حرمني منهم انا خوفت يحصل في الامور امور ياخدوكي انتي نقطه ضعف ليه وانتي فعلا نقطه ضعفي ي حور سامحني انا بحبك اوي فاجأة وهو نايم علي قبر حور مش راضي يمشي ورق وقع عليه كتير وكل رساله كانت من حور.

 

 

حور:رسالتي الاوله لفهد نفسي يكون فهد بيحبني زي مابحبه.
فهد بصدمه:بيقراء بيقوب مين بيعمل كدا والورق دا جاي ازاي.
مريم طلعت:انا الي بعمل كدا دا كلام حور دايما عليك كاتبه عنك في نوت وفي الاورق وخلاص هي راحت ولازم تعرف مدا حب حور ليك عارف لو كونت قولتلها انك مخابرات وحكتلها احسن مهي اخر كلمه تقولها انها عاوزة تعرف انت زعلان منها لي حور كاتت اطيب قلب كانت بتاخد كلمه الحلوة والحنان وتتعلق بي ولا كأنها طفله صغيرة دايما خايفه عليها بسبب طبتها وانها شخصيه تتحب وبتحب بسرعه عكسي انا مختلفة

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احبيتك من نظرة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى