روايات

رواية احببت مرات اخويا الفصل الرابع عشر 14 بقلم بسملة حسن

رواية احببت مرات اخويا الفصل الرابع عشر 14 بقلم بسملة حسن

رواية احببت مرات اخويا الجزء الرابع عشر

رواية احببت مرات اخويا البارت الرابع عشر

رواية احببت مرات اخويا الحلقة الرابعة عشر

في نفس الوقت جه محمد و شاف ساره وادم واقفين مع بعض
(بقلم بسمله حسن)
ساره اول لمه شفته دخلت البيت
محمد قرب من ادم
محمد بعصبيه خفيف… كنت بتعمل اي مع ساره يا ادم
ادم… انت بتشك فيا يا محمد
محمد… انا مش بشك انا بقلك كنت بتعمل اي هناء
ادم بزعل من صاحب عمري… لا انت بتشك فيا عموما يا صاحبي انا كنت بوصله علشان ساره كانت مش في حالاته الطبيعة سلام يا صاحبي اشوفك عند القائد و سابه ومشي
محمد بيكلم نفسه… غبي ليه لمه تيجي تصالح حد في واحد تاني يزعل منك اعمل اي يا ربي
(بقلم بسمله حسن)
بس انا ليه بقا متضايق لمه بشوفهم مع بعض بس ادم لالا ادم عمري ماشفت منو حاجه وحش بس لي لمه بيكونه مع بعض بحس بشعور غريب اكيد علشان احمد موصيني عليها علشان كده وطلع عند ساره فوق خبط علي الباب عبدالله فتح
عبدالله… اتفضل يابني عامل اي
محمد… احم الحمدلله فين ساره ياعم عبدالله انا عايز
عبدالله قطعه في الكلام… انا عارفه انت جاي ليه ساره حكيت لي اللي حصل بص يا محمد يابني انا معنديش اغلي من ساره هي بنتي الوحيدة الي طلعت بيها من الدنيا انا ربته احسن تربيه احنا مش طمعانين في حاجة انا قادر افتح بيتي و الحمدلله مش مخلي أهل بيتي محتجين حاجه احنا اه ناس غلابه بس اهم حاجه عندنا الكرامة و عزت النفس فهمتني يا محمد

 

(بقلم بسمله حسن)
محمد باحراج…احم فهمتك يا عم عبدالله انا اسف لو غلط في حقك ممكن تنده لي ساره
عبدالله راح ينده ساره
محمد بيكلم نفسه… اي الاحراج ده بس انا الي غلطان
ساره جت ومعها عبدالله
محمد… ممكن ياعم عبدالله اتكلم مع ساره لي وحدنا شويه
عبدالله… ماشي يابني خشي يا ساره البلكونة
ساره بعصبيه وصوت عالي مش اوي… نعم جيه تهني هنا كمان
(بقلم بسمله حسن)
محمد… أول توتي صوتك انتي مش بتكلمي ابن اختك تعلي صوتك عليه علشان بخاف وثانيه انا جيت علشان اعتذر لكن لو قلتي ادبك وقسم بالله اعلمك الادب من اول وجديد
ساره…وانا لو قلت مش قبله اعتذارك هتعمل اي
محمد عرف انو ساره تستفزوا محمد بعصبيه خفيف… سارة ما تستفزنيش انا عارفه اني غلطان لكن هتستفزيني مش هقولك هعمل اي و ياله يا بنت الناس تعالي معايا
ساره… بس انت لسه ما اعتذرتش علشان هاجي معاك
محمد بعصبيه… انا اسف ارتحت كده
ساره بسعاده علشان خلته يعتذر بس انا ليه شرط علشان اجي معاك
(بقلم بسمله حسن)
محمد… وكمان هتشرطي

 

ساره… ايوه
محمد…اي هو الشرط ده
ساره… طول منا قعده في الفيلا ملكش دعوه بيا كل واحد فى حاله
محمد… وانا يعني هموت علشان اقرب منك انا اصلا مش طيق بس اعمل اي وصيت احمد نازم تنتفذ عبدالله دخل عليهم ها يا محمد خلصته كلام
محمد… خلاص يا عم عبدالله
عبدالله… طيب ياله يا حبيبتي علشان تروحي بيت جوزك بس لو حد عملك حاجه تعالي وكان بيبص علي محمد
ساره… ماشي يابابا محمد خد ساره ونزله من البيت
محمد ركب وساره لسه هتركب ورا محمد… والله انا مش سواق الهانم تعالي اعدي هنا وكان بيشول لها جنبه
ساره… وانت متعرفش تكلم عدل
(بقلم بسمله حسن)
محمد… حاضر هبقا اتكلم عدل علشان خاطر الهانم
محمد وصل ساره لحد الباب الفيلا وراح عند القائد
هبه ارتاحت اول لمه شافت سارة جات هبه بزعل… كده يا ساره تمشي و تسيبي البيت
ساره… متزعليش مني يا ماما بس انا تعبت من كتر الاهانة
هبه… طيب يا حبيبتي اطلعي استريحي فوق
محمد راحه عند القائد و شاف ادم
القائد… تأخرت ليه يا محمد
محمد… آسف يا فندم
القائد…اسامحك المرادي علشان اول تأخر المهم جاهزين يا ابطال
(بقلم بسمله حسن)
محمد… بعد اذنك يا فندم انا عندي خطه تانيه و حكلهم علي الخطه
القائد… بس دي فيها خطوره

 

محمد… بلا العكس يافندم ده هتكون اسهل لمه انا اخش مابينهم مكاني واحد من رجالت ابو عمار وسعته هنقدر نقبض عليه
القائد… مكاني شايف فيها خطوره بس ماشي
ادم… تسمح لي يا فندم اكون مع محمد في العمليه ده
محمد… لا انت هتكون هنا
ادم… وانا مش هسيبك تروح لوحدك
القائد…وانا موافق انك تروح مع محمد علشان انتم اشطر ضباط
(بقلم بسمله حسن)
محمدوادم وقفه وادو التحيه و مشيوا
محمد…هتفضل زعلان كده كتير
ادم… بقا انا تشك فيا مكنتش العشم يا صحبي
محمد… انا اسف بس انا كنت متخانق معاها وكنت متضايق
ادم… انا مقدرش ازعل منك لانك اخويا مش بس صحابي محمد حضن ادم
ادم… ما بلاش الخطه بتاعتك انا خايف عليك
محمد… متخافيش صحابك اسد المهم ياله علشان اقولك هنعمل اي

 

ساره كانت قعده في الجنينة بتقرأ قران فجاء جه حد عليه
ساره…. انت 😳😳😳
تتوقعه مين الي ساره شافت

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببت مرات اخويا)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى