روايات

رواية احببت مرات اخويا الفصل الثالث 3 بقلم بسملة حسن

رواية احببت مرات اخويا الفصل الثالث 3 بقلم بسملة حسن

رواية احببت مرات اخويا الجزء الثالث

رواية احببت مرات اخويا البارت الثالث

رواية احببت مرات اخويا الحلقة الثالثة

محمد كان قاعد سرحان في الي حصل قبل سبعه سنين فاته____فلاش بااااك ____
محمد كان عنده 27سنه وكان راجع من الشغل في وقت متاخر لقه زحمه وقف العربيه بتاعه ونزل يشوف في اي
محمد… في اي الي بيحصل هنا
واحد من الخناق كان شكله برتجي… ملكش دعوه يا عم روح شوف انت جيت منين
محمد بي عصبية… انا ها عرفك انا مين يا روح ام*ك ومحمد نزل في ضرب في الولد بتاع الخناق لحد مخلص عليه
محمد بصوت تعالي…اي الي حصل بالظبط ومش عايز كداب يا امه والله ها خدكم كلكم علي الحبس محمد فجاء لقاء قدامه قمر واقف بي يعيط
(بقلم بسمله حسن)
البنت بي عيط… ده.. ده ممدوح..ابن ابن عمتي
محمد بحنيه… طيب ممكن تهدي شويه و تفهموني اي الي حصل بضبط
واحد من الي كان واقفين يتفرجوا على الخناقه…. معرفش يا باشا دول ساكنين بقاله يومين يا باشا فجاء لقين صوات والي انت ضربته ده جين نحوش قالنا انو ده مراته و بشاور علي البنت
ابو البنت… كداب ده مش جوز بنتي ده عايز يتجوز بل غصب يا باشا
جت ام البنت و معاها ولد صغير يجي عنده 13سنه… ونبي يابني احمين منه ده عايز يتجوز ملك بنتي بل غصب
محمد اتعصب جامد … متخافيش يا امي البلد فيها قانون ونجيب لكم حقكم
محمد اتصل بي ادم وقاله هات البقس وتعال علي العنوان ده واول لمه محمد خلص تلفون لقه ملك اغمى عليها محمد جري عليه و شالها
(بقلم بسمله حسن)
ام ملك بخضه…بنتي حبيبتي
محمد.. متخافيش هي اغم عليه فين شقتكم
ابو ملك… تعال معانا يبني
طلعت معاهم كان الشقه في الدور الاول وبين عليه انهم علي قد حلهم حطيت ملك علي كنبه و بدقة افوقها
نتعرف على ملك… ملك بنت جميله جدا بشرته بيضه
عيونه رمادي وشعره حرير ولونه بني بنت جميله جدا عنده 23سن
ملك بدقة تفوق تحكي لي محمد علي كل حاجه…. ممدوح ابن عمته كان عايز يتجوني غصب واحنا مشين من الاسكندريه وجيه هنا القاهره عشان ما يعرفش مكاني فين و برضو عرف مكانه وقاعده تعيط
محمد بحنيه… طيب خلاص ممكن متعيطيش تاني وانا هجيب لك حقك بس العيون الحلوه ده متعيطيش ماشي
ملك بابتسامه… ماشي
نروح عند هبه شويه
هبه صحيت من النوم سالت داده نعمه علي محمد
داده نعمه… والله يا يست هبه استاذ محمد نزل من بدري وكان متعب اوي وبصراحه انا خفت اكلمه
هبه… معلش يا نعمه ادعي ربنا يهديه وريح قلبه
داده نعمه… ان شآء الله انا حسه انو ربنا ها يريح قلبه وبيعت له واحده زي استاذه ساره
هبه… هو في زي ساره واخلاق ساره ربنا يسعدكم يا ولادي وريح قلبك يا محمد يابني يارب 🤲🏻
هبه… تعالي معايا يا نعمه علشان نعمل الغداء
نروح عند احمد وساره شويتين تلاته
احمد… بس يا ستي هو ده الي حصل مع محمد وملك
ساره بحزن علي محمد والي حصل له… ياااه كل ده حصل لي محمد ده شاف كتير اوي
(بقلم بسمله حسن)
احمد بزعل علي اخوها الوحيد… واكتر من كده محمد ده شاف كتير اوي علشان كده بي يكره الستات كلهم ومعاملته ناشفه معاهم
ساره بتكلم بي بعفويه زي الاطفال … امم وانا مالي بيه ده انا بخاف منو انا أصلا مش ها كلمه خالص ماشي
احمد ضحك علي طريقه كلامه…. هههههههه ماشي ياستي
ساره… بس انت ما قلتليش رايحين فين برضو
احمد رايحين يا ستي علي الغردقه رايحين نقدي هناك شهر عسل ايه رايك في المفاجأة دي
ساره بسعاده… بجد انا مبسوطه اوووووي
احمد… وانا مبسوط زيك
ونزله من الطيارة احمد كان حاجز في فندق ليهم
احمد… اي ريك بقا يا حبيبتي في المكان
ساره بسعادة…المكان جميل جدا زي الي بشوفهم في التليفون
(بقلم بسمله حسن)
احمد… طول منتي معايا اح احلامي وانا ها حقق
ساره… عارفه يا احمد انا كنت بسمع من البنات كل خوازيق بتيجي من كل اللي اسمهم احمد وبصراحه انا كنت خايفه انو اتجوز واحده اسمه احمد وربنا خلني اتجوز برضو واحده اسمه احمد بس احمد غرهم كله
احمد… كله ده في اسمهم احمد ده احنا سمعتنا سبقانه
ساره…. ربنا يخليكي ليا ما اتحرمش منك ابدا 🧡
احمد…. ولا اتحرم منك يا حبيبتي🧡
احمد… بقولك اي ما تيجي اقولك كلمه سر
ساره بدلع…. لا مش عايز اعرف انا هاخد شور و هنام شويه علشان تعبانه
احمد شاله ومشي بيها لحد الحمام… لا لا مش انتي تعبانه انا نازم ادخلك الحمام
(و تسكت شهرزاد عن الكلام غير مباح)
نروح عند محمد
ادم خد شاور لقه محمد سرحان عرف انو محمد بيفكر في ملك
(بقلم بسمله حسن)
ادم بصوت عالي… والله انا مش هسيبك لازم تعزمني على غدا بدل الخضه اللي انت حطيتها لي
محمد… طول عمري تفس
ادم …. انا عارف
محمد… هتطفح فين
ادم بسعاده… في ماك
محمد… نعم يا خويا لا لا ده انت طفس بتخلص الاكل كله
ادم بصوت وحده ست… مش باكل انا وابني وحط ايده على بطنه
محمد ضحك علي صاحبه… ههههه طيب ياله يا حبيبتي بس خلي بالك من الي في بطنك
وراحوا المطعم الجرسون تطلبوا اي يا فندم
محمد… شوف البيه عايز اي
ادم بصوت وحده ست… امم تاكل اي يا حبيب ماما
الجرسون تنح
محمد يضحك جامد.. ههههههههههههه هههههههه بس ياله اطلب بدل مغير رقي وقلق مفيش اكل
ادم بصوت محمد هندي في فلم عسكر في المعسكر… لا لا علي اي انا هاكل انا بلش حبيت ماما انا اوله 😂

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببت مرات اخويا)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى