روايات

رواية احببته في مطبخي الفصل السادس 6 بقلم ياسمينا

رواية احببته في مطبخي الفصل السادس 6 بقلم ياسمينا

رواية احببته في مطبخي الجزء السادس

رواية احببته في مطبخي البارت السادس

رواية احببته في مطبخي الحلقة السادسة

دكتور الحمدلله بخير… شويه وهتفوق
ادهم شكرا ي دكتور مالك
مالك حاضر اتفضل ي دكتور
نور بدات تفوق
ادهم انت كويسه
نور حطت ايدها ع راسها: اه
ليلي معلش ي نونو
نور انتي
انت بجد انسانه غب*يه انا قولتك اني مبعرفش اعوم ومعا ذلك وقعتيني معرفش مدايقه مني لي
تلالات دموع ليلي انا اسفه وخرجت برا
نور مالها؟
ادهم مكنش ينفع تقوليلها كده هي بتعبرني انا زي اخوها و مالك يبقي اخوها وهما ولاد خالي ولاننا ربناها بعد وفاه امها وابوها ف هي بتخاف ان حد يجي يخطفنا منها
نور حست انها جرحتها قامت كانت هتقع
ادهم حسبي راحه فين
نور وديني اوضتها
ادهم حاضر
🎀
رنا الجميل ع وشه ابتسامه لي
مها ههه مفيش بس اتعرفت ع صديق جديد ف المكتبه وكان لطيف اوي
رنا اههه صديق ولاااا
مها رمت عليها المخده اتلمي
رنا يوووه شايفاني متبعتره ع الارض ولا حاجه
حلا بطلوا خناق يلا نجهز الغدا
الاتنين حاضر
🎀
دخلت نور لاوضت ليلي
نور ل ادهم شكرا
ادهم لو عوزتي حاجه اندهلي
نور قعدت جمب ليلي
نور بتوتر انا اسفه مقصدش الي قولته
ليلي مسكت ايدها انا الي اسفه بجد ادهم ومالك دول عوضوني عن حنان الام والاب وانا بضايق لما حد يقرب منهم
تنهدت نور ممكن نبقي صحاب
ليلي بجد
اومات نور
ليلي اشطا يصحبي
نور ضحكت لانها شبه شخصيتها فعلا
قلب القلب
ليلي اذا كان كده ممكن سؤال
نور قولي قولي
ليلي اممم هو انتي بتحبي ابيه ادهم
نور بارتباك اي لا مين قال كده
ليلي اصلا لما كنت بتعمد الزق ف ابيع اشوفك بتولعي وكانك هتديني بالقلم
نور لا لا دا اصلا مدير ميطاقش بس اول مره اشوفع حنين كده
ليلي اه واضح انك مش بطقيه المهم تعالي اعلمك العوم
نور بجد لحظه ممكن تغرقيني تاني
ليلي بضحك لا متخفيش
نور خلاث يلا ننزل
خرجوا ”
مالك: راحين فين ي بنات
ليلي هننزل البسين تاني
مالك تاني انتو غاوينن بقا دكاترهه ويغمي عليكو
ضحكوا ع مالك
ادهم متنسوش حفله انهاردا الفستانين هتبقي توصل للغرفه كل واحده
نور الله
ليلي انا فرحانه اوي
ليلي تعالوا معانا
مالك يلا ونزلوا
البسين تاني”
🎀
رنا بطلي تبقي تقيله ع واد بقا هو لو عاوزك هيتصل عليكي اففف يارب
لقت فون بتاعها بيرن
رنا اعععععههه احمم اهدي اهدي
رنا هايي
اكرم هاييي ازيك عامله ايي
رنا الحمدلله تمام وانت
اكرم الحمدلله بقولك.
رنا نعم
اكرم اي رايك تخرجي معايا ومعا صحابي بكرا متخافيش في بنات
رنا صحابك!
بس انا مش متعوده اخرج مع حد معرفوش
اكرم اتس اوكي ي بنتي تعالي مش هتخسري حاجه
رنا خلاص تمام امتي
اكرم بكرا الساعه 11
رنا اشطا ي زميلي
اكرم بستغراب يعني اي اشطا ديي
رنا اييي متخدش ف بالك يلا باي
اكرم باي
رنا قفلت مع اكرم
حلا هتروحي!
رنا شكلي كده
حلا ربنا معاكي
مها تعالوا هيعرضوا الحفله الي نونو فيها
حلا ورنا بجد انا جايين
🎀
ليلي بجد واو شكلك يجنن
نور وانتي بجد الفستان عليكي قمر
ليلي حبيبتي
مالك يلا ي بنات اوبااا مين المزز دول
ليلي اتلم ياااض
مالك فين بنت محترمه تقول لابيه بتاعها يااض
ليلي بتمثيل معلش
ي قلبي خلاص مسامحك
مالك طيب يلا علشان دومه الدمدومه مضايق تحت
نور لحظه انتي مسيمه ع مزاجك هو اشمعنا لما سميته ضحكت عليا هو انا مليش نفس ولااي
مالك اهوو نسيت اقول لادهم
نور لا لا يسطا لا كده نزعل من بعض
مالك ضحك طب يلا
نزلوا مع بعض
ادهم كان واقف ع اخره مستني نزولها واخير نزلت تلك الملاك الطيف بذو الفستان الوردي المزين باللؤلؤ ضيق ويسحب لاسفل بفتحه واسعه بحجبها الذي يزيدها جمالا
مالك بتصفير مالك ي دومه
ادهم هاا مليش
نور انا جهزه
ادهم يلا ومد ايده
حطت ايدها ع ايدوا وراحت معاه
ليلي بهمس ل مالك لايقين ع بعض
مالك اظن كده شكلها الي هترجع ادهم القديم
ليلي ان شاءلله
🎀
رقيه ل كريمه “عامله ف القصر” كريمه شغليلي التلفزيون علشان حبايب قلبي طالعين انهاردا
كريمه ماشي ي ست هانم
🎀
1
2
3
“بدا العرض”
جاك: يسروني حضور جميع الطهاه المهمين واصحاب المطاعم ل نشاركم اجمل الاطباق الي تم تذوقها واعجبت لجنه التحكيم
الطبق الذي حصل المركز الثالث لل طاهيه /*****
لشركه ***
الطبق الذي حصل ع المركز الثاني لل طاهيه /ليلي السوفيتي
لشركه ***
تعالت صوت التصقيف استلمت ليلي جائزتها ورجعت
وطبق الذي ادهش لجنه التحكيم جميعاها وكل من تذوق هذا الطبق للطاهيه/ نور الديب
لشركه /ادهم الحديدي
تعالت صوت التصفيق
ذهبت نور برفقت ادهم لاستلام الجائزه
جابر: واو انها جميله
(Wow she is beautiful )
ادهم مسكها بغيظ: she’s my wife (انها زوجتي)
جابر: اوو You are lucky (انت محظوظ)
ادهم Don’t talk like that, it’s annoying (لاتتحدث بهذه الطريقه انها مزعجه)
جابر اوو Sorry Mr Adham
اوما له ادهم
نور كان بيقولك اي
ادهم بيقولي ان الطبق عجبوو
نور ححح بطلوا تكسفوني بقا
ابتسم ادهم ع مشاكسه طفلته الصغيره
القت نور كلمتها وبدات برقص مع ادهم ومالك وليلي حتي انتهاء الحفل
🎀
رقيه: بجد عسلات ربنا يجمعهم بقا نفسي افرح بيهم قبل ما اموت
كريمه: بعد الشر عنك ي هانم
رقيه بعد الشر اي بس الاعمار بيد الله
كريمه ونعمه بالله
🎀
جلال شكل الواد ادهم دا بيحبها
سيليم ودا الي احنا عاوزينه هتبقي ورقه رابحه للجاي جاينلك ي ادهم الحديدي
🎀
رنا بجد عسلات اوي
مها حاسه اني بقرا روايه
حلا تخيلي
رنا ومثلا يبقي اسمها روايات احببته في مطبخي
مها هتبقي جميله فعلا
حلا ممم بنات
مها اي
حلا زياد اخويا
رنا ماله
حلا كلمني وهو عاوز يجي يعتذرلي ع الي عمله ووعدني انه هيتغير
مها حبيبي لو بجد اخوكي واحشاك وافقي
حلا خايفه ل يصدمني
رنا ومتخفيش اكيد هيتغير وهيبقي احسن من الاول وحانا ديما معاكي وف دهرك
حلا بابتسامة شكرا ع كلامكوا بجد حلو أوي انا رايحه اكلموا
🎀
صحت نور ع صوت مكالمه بليل
نور يوهه مين بيرن دلوقتي
نور: الو
نور بصدمه انتوا

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببته في مطبخي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى