روايات

رواية احببتها سرا الفصل الأول 1 بقلم ياسمين عماد

رواية احببتها سرا الفصل الأول 1 بقلم ياسمين عماد

رواية احببتها سرا الجزء الأول

رواية احببتها سرا البارت الأول

رواية احببتها سرا الحلقة الأولى

فرح (بنت عندها 24س ف كليه طب عيونها خضراء وشعرها طويل بني طويله تعيش مع امها ريحاب واختها وعد) •♡
اسر(شاب عنده 34س دكتور ف كليه طب و لديه شركات اخري عيونه سوداء حاده وذقنه خفيف متحدده وفك حاد يعيش مع جدهه حازم وابنه مازن) •♡
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
ريحاب: اصحي يلا يبنتييي اول يوم ف الكليه هيفوتك
فرح بنعاس: خمسه بس خمسه
ريحاب: يبنتي قومي حرام عليكي
فرح: يوووووووهه حاضر
وقامت دخلت الحمام وغسلت وشها ولبست ونزلت
فرح: اناااا جيتتت
وعد: نورتيييي البيت
ريحاب: هههه تعالي يلا افطري
فطرت ونزلت ع كليه
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
اسر وهو نازل من ع السلم: صباح الخير
الجد ومازن: صباح النور
♕وهما بيفطروا♕
اسر: يلا قلب بابا ع المدرسة
مازن بغضب طفولي: بابا انت وع دتني اني اجي معاك الشغل مرهه
اسر: بكرا يحبيبي لاكن انهاردا مش هينفعع
مازن اضايق من ابوه انو خلف بوعده ليه قام من ع السفره
اسر بهدوء: مازن كمل اكلك
مازن: ثبعتتتت(شبعت)
اسر بعصبيه: مش هعدها تاني قولتك كمل اكلك
الجد (حازم): اهدي ي اسر ع الولد مينفعش كدا
مازن خاف من ابوه وطلع ع اوضته جري
طلع اسر لاوضته وجد ذلك الملاك يبكي في زاويه الغرفهه
اسر دخل وحضنه
اسر بحنيه: انا اسف يحبيبي بس نت عارفه باباه
مازن:___________لا رد
اسر طلع شكولاته من جيبه: طب كدا صلحتني ولا لسه زعلان مني لو زعلان شكلي هاكلها لوحدي
مازن: لا لا مث زعلان واخد الشوكلات من اسر
ابتسم اسر وحضنه ونزل علشان يوديههه المدرسه
♕وصل اسر مازن للمدرسه ♕
اسر: خلي بالك من نفسك ي مازن وخلص الانشبوكس بتاعك تمام
مازن: تمام
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
فرح: يوههه مفيش اوبر يجييي يوصلني انا زهقت
شافت اوبر جاي
هااااييييي استنااااااا
كانت عربيه هتخبطها ولكن وقفت العربيه بسرعه بصت وراها بصدمه وتنحت
اسر بعصبيه: انتي عاميه مش بتشوفي ف حد يقف ف ناس الطريق
فرح: لو سمحت احترم نفسكك… دنتا من كام دقيقه كنت هتموتني
اسر: انا الي غبي انا واقف ف نص الطريق
فرح: انت الي اعترفت ع نفسك انك غبيييي
اسر: بتتتت
فرح: وبعدها ماتهدي علينا ياض شويه
اسر: ياااض … لا اتجننتي بقا
فرح: مجنونه ع نفسك يروح امك
اسر اتعصب وكان هيمد ايدوا ويضربها بس سابها ومشي
فرح بصوت عال: ناس معنداهش دممم… بن ادم براس فرخه
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
وصلت الكليه وكانت بدور ع صحبتها بين ناس
روح: بتت انا هنا
بصتلها فرح: جروا يحضنوا بعض
روح: اتاخرتي ليههه
فرح:دي قصه طويله تعالي ندخل الكليه وبعدين هحكيلك
دخلوا وجلسوا ف المدرج
عميد (مدير كليه): اعرفكم ب دكتور الجديد اتفضل ي اسر بيههه
دخل اسر: الكل كان متنح من جماله او مش كل البنات بسسس فرح اتصدمت وافتكرت الموقف
فرح: لي يارب ليييييي
روح: مالك ي بنتي
♕حكتلها ع الي حصل♕
روح: ي نهار اسووود … يخربيت غبائك… هتعمل اي دلوقتي
فرح: مش عارفه ي روح مش عارفه
اسر وهو بيتعرف ع اسامي الطلاب
وصل ل فرح كانت فرح مسخبيه تحت الدرجج
اسر: لو سمحتي قومي
فرح: اناا.. اناا
اسر: ايوه انتي
بلعت ريقها وقفت
اسر: اسمكك
فرح بتلعثم: ف ررر ح
اسر ابتسم بخبث وقالها بصوت واطييي: حلو اسم فرحح… بس ابقي خلي بالك وانتي بتعدي الطريق ي بن ادم براس فرخه
♕ف الاستراحه♕
فرح: يلهوي شوفتي احرجني ازاي استاذ حقير وبارد
اسر بستغراب: انا حقير وبارد
فرح: هاااااا
اسر: فرححح تعالي مكتب مدير
فرح: اكيد هيعملي فصل انا عارفه حظ امي الاسود

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببتها سرا)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى