روايات

رواية الف ليله وليله الفصل السابع 7 بقلم رو محمد

رواية الف ليله وليله الفصل السابع 7 بقلم رو محمد

رواية الف ليله وليله الجزء السابع

رواية الف ليله وليله البارت السابع

رواية الف ليله وليله الحلقة السابعة

اعدين انا وهيا على البحر مكانها المفضل هيه بتبص على البحر ونا ببص عليها اتنهدت على حلها بقالها اكتر من ساعه اعده بتبص للبحر وساكته بس دموعها مش راضيه تقف يصعب عليا حالها ده دموعها الي وجعاني ووجعه قلبي وهيه مش حسا
flash back
رسلان
قلبي وجعني لما سمعت نبره صوتها المهزوزه كانت بترن عليا ف وقت متأخر اوي بس الاكيد اني مكنتش نايم كنت بفكر فيها لقتها بترن ابتسامه بفرحه لما لقتها هيه ابتسامتي اختفت لما سمعت نبره صوتها المهزوزه
رونق انتي انتي كويسه
رسلان تعالي خدني
وسمعت صوت عياطها المكتوم حسيت بنغزه ف قلبي من صوت عياطها الي لأول مره اسمعه كنت مرعوب عايز اسالها اي حصل في اي بس قررت اسمع كلامها واروحلها ودلوقتي انا تحت البيت بعد ما كلمتها وقلتلي انها نازله اه لو تعرف عامله ف قلبي اي والرعب الي في عايز اشوفها عايز اطمن قلبي عليها وأخير نزلت عيني كانت بتمشي عليها بحاول اطمن قلبي عليها بصتلي بعيونها الحمرا من العياط
رسلان عايزه اروح البحر
حالا نروح البحر
رديت عليها بكل لهفه ودخلت العربيه ومسكن ايديها حضنتها بين كفوفي كنت ملاحظ رعشتها الي بتزيد وجع قلبي أضعاف واول ما وصلنا على البحر نزلت ونزلت وراها ومسكت ايديها تاني حاسس انها محتجاني ودلوقتي بعد ما عدا ساعه بظبطت وحنا اعدين هيه متكلمتش وفضلت ساكته وسكوتها قلقني خايف يكون فيها حاجه حصلها حاجه قررت اكسر السكوت ده
رونق انتي كويسه
اكتفت بهز دماغها بس انا مرتحتش انا عايزها تتكلم لقيت دماغها بتميل على كتفي ايديها بتزيد من ضمت أيدي لايديها بهدوء اتكلمت
ماما كانت بتحب بابا اوي وكانت زي اي بنت ف سنها نفسها تتجوز الي بتحبه وتعيش معا حياه ورديه بس جدو كان شايف بابا طايش ومش هينفع لماما بس ساعتها ماما أصرت وقلتلها انها بتحبه ولو متجوزتوش هتنتحر وقتها جدو أصر على رائيه عشان خايف عليها بس هيه ساعتها عندت وحرق**ت نفسها بس لحسن الحظ قدرو يوقفو الحر**يقه وتصابه شويه إصابات خفيفه بس لسه معلمه لحد دلوقتي ف ايديها جدو قرر يجوازاهم وبالفعل اتجوزو وماما جبتني وبعدين ابتدت تحس ان بابا متغير معاها سالته ماله قلها ان الشغل معا واقف ومحتاج فلوس مانا مترددتش وادته دهبا كله الي كان جدو جبهولها وبعدين بعد فتره اكتشفت
صوتها اتخنق ف العياط وضمت أيدي اكتر وكملت
انو انو اتجوز عليها وسافر بلد تانيه وبعدين قررت تروح البلد الي سافر فيها بس هوه طردها ومن يومها وهيه فضلت تربيني وكان بابا بيجي كل فتره يجي وعشان ماما بتحبه كانت تسمحه وبعدين فجاء تكتشف انو اتجوز تاني فضلت كده لحد ما كبرت مكنش في بنا اي تعامل مبيني انا وبابا كنت بشوف الأطفال من بعيد واهليهم بيجولهم كنت بزعل على نفسي اي انا مش زيهم لي معنديش اب حنين زيهم بس اكتفيت بماما وقررت اني عمري ما هغلط نفس غلطتها وهعيش معاها بس انهارده بابا جه فضل يزعق هوه وماما كتير ووصلت انو كان هيمد ايدو عليها بس هيه طردته كنت مرعوبه ي رسلان شايفه الشخص الي المفروض اماني ميعرفش عني اي حاجه ميعرفش انا ف سنه كام انا بمر باي انا عندي اي كل الي يهمه نفسه بس وهوه هوه بيأذي فينا مش اكتر
نهت كلمها وفضلت تعيط كنت زعلان على الي هيه عشته ازي حد بجمالها وطيبتها يحصله كل ده هيه متستهلش كده هيه تستاهل احسن من كده بس انا انا عايز اعوضها عن كل ده عايز أسعى عشان اشوف وشها بيضحك تاني قربت منها ومسحت دموعها الي مش مبطله تنزل
انا معاكي مش عايزك تخافي طول منا موجود انا مش هسمح لاي اذي يوصلك حتا لو كان مين انا محستش اني عايش غير لما شوفتك بقيتي بنسبالي حاجه كبيره بحس بحاجات كتير لما بشوفك مشاعري متلغبطه بس الاكيد اني عايزك ديما مبسوطه وقدامي مش عايز اشوف العيون الحلوه دي بتعيط ابدا انا عايز اشوف ضحكتك تاني الي كانت بتنور يومي حقكك على قلبي من كل الاذى ده انا معاكي وهعافر عشان امحي الاذى ده
بس بس انت اي ذمبك عشان تصلح حاجه انت ملكش دعوه بيها
عايز اشوف العيون دي بتلمع تاني والضحكه مش مفارقه وشك
لقتها ابتسمت وكمان قلبي ارتاح معاها كنت عايز اخرجها من كل ده باي شكل
رونق تيجي نرقص
هزت دماغها وكنت بترقص معايا زي اول مره رقصنه فيها نفس الشعر الي بيطير نفس العيون الي بتلمع نفس الضحكه الصافيه الي بتطلع من قلبها مش عارف ده حب ولا عشق بس الاكيد اني متعلق بالعيون البندقيه دي
ف الخلفيه ككانت شغاله اغنيه
خبيني من بين البشر
ضميني شوق زي المطر
وريني من غيرك يحلالي
كل الكلام مليان عتاب
حتا السلام حاضن غياب
الف ليله وليله 7

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية الف ليله وليله)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى