رواية احببتها رغم عجزها الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم جيسي محمد
رواية احببتها رغم عجزها الجزء الثامن والعشرون
رواية احببتها رغم عجزها البارت الثامن والعشرون
رواية احببتها رغم عجزها الحلقة الثامنة والعشرون
كيان… مالك وخالد ماله
مازن… خالد ابوه وامه عايزين يجوز غصب عنه بنت عمه
فاطمه بحزن بصت لبوسي… طيب هطلع انا انام عشان عايزه انام
مازن… مالك خليكي قاعدها معانا
بوسي.. خليها تطلع تنام
فاطمه بحزن… لا مش قادرها تصبحو على خير
مازن والكل… وانتي من اهل الخير ومازن بص لكيان والاتنين بصه لبوسي
مازن… مالها فاطمه يابوسي
بوسي… وانا اي عرفني
مازن… احكي يلا
بوسي… بصراحه فاطمه حاسه بحاجه من نحيت خالد
مازن بفرح… اممم بجد تمام
كيان بصت لمازن ببصت شك من كلامه… في اي
مازن غمزلها… مافيش ليا نطلع ننام
كيان… يلا تصبحو علي خير
بوسي ومعتز… وانتو من اهل الخير طيب اروح اروح انا بقا
مازن… ليه خليك
معتز… عندي محاضرات بكرا بدري يلا سلام
مازن… تمام سلام
مازن خد كيان وطلعو ي نامه
كيان… مازن في اي احكي
مازن.. بكرا هعرفك يلا دلوقتي ننام وشدها في حضنه
كيان… اممم ماشي
مازن… تصبحي علي جنه ياروحي
كيان… تكون انت معايا فيها يارب
تاني يوم
مازن… الو اشطااا تعال ونعمل الخطه النهارده
_تمام سلام
كيان… حلصت لبس
مازن… اه وكنت نازل اهو
كيان… يلا طيب عشان تفطر قبل ما تمشي
مازن… ماشي يلا ونزلو
علي الفطار
مازن… صباح الخير
الكل… صباح النور
محمد… تعال افطر عشان نمشي
مازن… حاضر يلا
مازن… بوسي عندك محاضرات النهارده
بوسي… اه
مازن… امال الاستاذه كيان قاعدها ليه
كيان… ماليش مزاج اروح النهارده
مازن برفع حاجه…. تخلصي فطار وتطلعي تلبسي وتنزلي تروحي معاها ومن غير كلمه
كيان.. بس
مازن… ما بسش كلامي يسمع وقاعد بيتكلم وبيبص علي فاطمه لاقيها بتاكل وسرحانه
مازن… فاطمه مالك سرحانه في اي
فاطمه… ها لا مافيش حاجه
مازن… امال سرحانه ليه
فاطمه… لا عادي
مازن… امممم طيب يلا الحمدلله انا ماشي انا بقا
محمد… استنا خدني معاك
مازن…. ماشي يلا وميل مسك راس كيان وباسها وبصوت واطي
مازن… هتوحشيني خلي بالك من نفسك
كيان… وانت كمان
بوسي… بتتكلمو في اي سمعونا
مازن… وانتي مالك خليكي في نفسك
بوسي… ماشي خليك عارفها
كيان بعد ما مازن مشي… يلا هطلع اغير عشان نروح الجامعه تيجي معانا يافاطمه
فاطمه… ها لا مش قادرها هطلع انام
كيان… فاطمه مالك
فاطمه… مافيش ياروحي بس منمتش حلو عشان مكنش ليه مزاج انام بليل
كيان… ماشي ياروحي اللي يريحك اعمليه
فاطمه…. حبيبتي تسلملي
بليل
مازن… ها يلا تعال
كيان دخلت عليه وهو بيتكلم… بتكلم مين
مازن… بكلم خالد جي يقعد شوي معانا
كيان… تمام يلا انزل عملين يسالو عليك تحت
مازن… تمام يلا ومسك ايدها ونزل
مازن… استنوني طيب
فاطمه… مش انت اللي طلعت واتاخرت
مازن… اديتي نزلت يلا نكمل وقعدو يلعبه ويهزرو
خالد…. سلام عليكم
الكل… وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
مازن… انزل العب معانا
خالد بزهق… لا مش ليه مزاج
كيان… ليه كدا وفكك محدش هيعرف يجوزك غصب عنك
خالد… مش حكايه غصب بس الحكايه اني مش بحب ازعل ابوي وارفض ليه طلب
كيان… زي بعضو حاول تتكلم معاهم
مازن بهزار… ياعم وافق البت حلو اصلا وبيتكلم وبيبص علي فاطمه
كيان برفع حاجب… وانت شوفته فين ياستاذ
مازن… ها هو ورهالي
كيان… اه طيب ورهالنا
خالد… حاضر شوي
فاطمه اضايقت… طيب بعد اذنكم
مازن… رايحه فين
فاطمه… هطلع انام
كيان… تنامي اي انتي نايمه النهار كله
فاطمه.. عادي وسابتهم وطلعت تجري علي فوق
بوسي… انا هطلع اشوفه مالها
مازن… لا خليكي انتي انا هطلع ورها وطلع ورها
مازن وهو بيخبط علي باب اوضتها… ممكن ادخل
فاطمه مسحت دموعها وقامت قعدت… ادخل
مازن دخل وقعد علي الكرسي… احكيلي بقا في اي
فاطمه… مافيش حاجه
مازن…. احكي يلا
فاطمه بعياط…. بحبه يامازن
مازن… هو مين
فاطمه بعياط… خالد في الاول مكنش في حاجه بس مش عارفه حاسه اني مدايقه لم عرفت انه هيتجوز وحسيت ان في حاجه من نحيتي ليه
مازن…. طيب متروحي تقوليلو
فاطمه وقفت وبدات تمشي وهي بتتكلم وبصت من الشبك وبتتكلم…. هو بيكرهني بسبب اللي حصل ومعتقدرش انه بيحبني
خالد من ورها…. بس انا بحبك علي فكره
فاطمه لفت وبصدمه… بتقول اي
خالد…. بقول اني بحبك
فاطمه بفرح… وانا كمان بس هتعمل اي في بنت عمك
خالد والكل بضحك خالد… مافيش حد دي خطه عشان تعترفي بحبك
فاطمه بصتلهم وبصت لمازن… بقا كدا تضحك علي اختك
مازن…. ههههه معلش المهم يلا هتتجوز ايمتا
خالد… كام شهر كدا عشان اخلص اللي وراي واجهز نفسي
مازن… تمام الف مبروك
كيان حضنت فاطمه… الف مبروك ياروحي.
فاطمه… الله يبارك فيكي ياقلبي
بعد تسع شهور
مازن… كيان يلا هنتاخر الضيوف جت كلها تحت
كيان.. حاضر جي اهو ضهري وجعني اووي
مازن…. اكيد من الحمل زي بعضو ياروحي هتقدري تنزلي طيب
كيان… اه مينفعش اسيب فاطمه وبوسي فين اليوم ده
مازن…. زي بعضو يلا طيب
كيان… يلا ومسكت ايد مازن ونزلت
تحت خالد ماسك ايد فاطمه ودخلين من باب الفله ومعتز ماسك ايد بوسي ودخلين كيان شافتهم راحت نحيتهم هي ومازن
سلمو عليهم وقعدو يغنو ويرقصه وهم بيرقصه
كيان… ماززززن احلقني
مازن والكل اتلم عليها
مازن… مالك
كيان بعياط…. الحقني بولد
مازن شالها فين العربيه بسرعه وطلع يجري بيها ركبها العربيه وخدها علي المستشفي
في المستشفى
كيان بصوت عالي…. منك لله يامازن
مازن… وانا ماللي عملت ليكي اي
كيان… مش عيالك دول
مازن… يعني هم عيالي لوحدي مهم عيالك انتي كمان
كيان… منك للله برضو ودخلت العمليات
معتز وبوسي وفاطمه وخالد ومحمد عملين يضحكو
مازن… بتضحك علي متتلمو واسكتو بقا
معتز… بصراحه شكلك انت ومراتك يضحك
مازن… اتلمو طيب وقعد رايح جي وعمال يدعيلها وبيبص سمع صوت عياط طفل
محمد بفرحه… الف حمد وشكرا ليك يارب الف مبروك ياحبيبي
مازن… الله يبارك فيك يابابا وبيبصه سمعو صوت طفل تاني
معتز… جالكم تؤام الله اعملي حسابك نجيب تؤام انا وانتي
بوسي بكسوف… اتلم
الدكتور طلع مازن جري عليه
مازن… ها يادكتور كيان عامله اي
الدكتور… الف مبروك جالك تؤام بنتين والمدام كويسه وتقدرو تدخلو تشوفوها
مازن… الف حمد وشكرا ليك يارب ودخلو عند كيان
مازن قرب من كيان وهي راقده علي السرير… حمدلله على السلامة ياقلبي
كيان…الله يسلمك ياحبيبي البنات فين
فاطمه وبوسي دخلو كلو واحدها شايله واحدها وقربه ادهوهم لمازن وكيان
معتز… ها هتسمو اي
مازه وكيان… واحدها رهف والتانيه ريتاج
محمد والكل… الله اسميهم حلوين يتربه في عزكم يارب الف مبروك ياولاد
مازن وكيان مع بعض… الله يبارك فيك يابابا وحضنه كل واحدها بنت
تمت
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببتها رغم عجزها)