روايات

رواية احببتك رغم قسوتك الفصل الثاني عشر 12 بقلم دنيا محمد

رواية احببتك رغم قسوتك الفصل الثاني عشر 12 بقلم دنيا محمد

رواية احببتك رغم قسوتك الجزء الثاني عشر

رواية احببتك رغم قسوتك البارت الثاني عشر

احببتك رغم قسوتك
احببتك رغم قسوتك

رواية احببتك رغم قسوتك الحلقة الثانية عشر

مازن بتكبر.. اخبارك ي سليم ليك وحشة والله
سليم بضيق.. خير اي سر الزيارة الكريمه
مازن.. تؤتؤ لي المقابلة دي دحنا حبايب برضو نخش ف المهم
عايز اتكلم معاك ولوحدنا
سليم.. اتكلم براحتك ايمن ده صاحب عمري
مازن.. مليش دعوة بصاحب العمر دلوقتي انا ليا دعوة بكلامي ليك وقولت لوحدنا
ايمن باحراج.. احم طيب انا هروح مكتبي دلوقتي ي سليم ولما تخلص شغلك هجيلك
سليم هز راسو وقعد بكبرياء
سليم بصلو ببرود وقال.. انت عايز اي ي مازن
مازن بضحك.. عايز كل خير.. انت عارف الصفقة دي لو انت مدخلتش معايا فيها هتخسر كام مليون
سليم.. انت عاوزني ادخل الصفقة اوي كده لي
مازن.. علشان انا متاكد مليون في المية ان انا الي هكسبها وهكون من اعضاء الشركه انا وعم كمان
سليم بضحك.. عمك الحرامي الي فضل يسرق فلوس من واحد شوية عشان يكبر الاسهم بتاعت الشركه وتتعرف
مازن بغضب.. انت ازاي تتكلم عن عمي بشكل ده
سليم بحدة.. متعليش صوتك ف مكتبي ولا اي مكان انا اكون فيه
عشان انا زعلي وحش شركتي محدش فيها يزعق غيري شركتي الي شغلتها بتعب السنين مش روحت اسرق من كل حد شوية علشان يبقا ليها اسم ف السوق
مازن.. طب فكر فيها تدخل معانا ف الصفقة ولو كسبت انا هنسحب بكل هدوي اما بقا لو انا الي كسبت هكون انا وعمي من اعضاء الشركه وهيبقي لينا تلت تربع الشركه
سليم بضحك.. انت بتحلم انت مفكر اني هدخل ف صفقة مشبوهه زي دي
مازن قام وقف وقفل زراير البدلة وقال: فكر فيها الاحسن ليك وهتلاقي ان انا عايز مصلحتك
قال مازن كلامو وسليم بصلو بسخرية ومازن مشي
تيا كانت بتشتغل ومازن وقف جنبها وهمس في ودنها
عايزك. تجبيلي معلومات سليم كلها وكل التحركات الي هو بيعملها
ايمن دخل ل سليم
ايمن.. اي الي حصل؟
سليم حكالو كل حاجة
ايمن.. انا بفكر انك تدخل بس لازم تكون مامن نفسك اصل ده مش. هيسيبك وهيفضل ينطلك كل شوية عشان صفقة ملهاش لزمة
سليم.. لا ليها ي ايمن انا لو دخلت وخسرت انا هخسر شركتي الي انا وابويا تعبنا فيها
ايمن.. متقلقش عمرهم ما هيعرفو ياخدو الشركه او يدخلو فيها كا اعضاء
سليم.. انت متخيل ان انا ان عندي جواسيس
ايمن بستغراب.. ازاي ومين هما
سليم. اول جاسوسة وهي تيا تاني جاسوسة وهي ميرنا الاثنين دول بيشتغلوا معايا تيا مساعدتي وميرنا سكرتيرة عندي
ايمن.. طب محنا عايزين نمسك عليهم حاجة
سليم.. هو مفيش حل غير اننا نمسك عليهم حاجة
ايمن.. انت تبيت ل تيا انك عايز تقضي معاها ليلة
سليم بزهول ددانت اتجننت ي ايمن عايزني اخون خديجه
ايمن.. يابني انت مش هتلم*سها
انت هتحطلها حاجة ف اي مشروب تخليها تفقد وعيها وتنام
سليم.. انا مش مطمن
ايمن.. ياعم متقلقش انا مش هسيبك تتسوح.
سليم بضحك دنا هتسوح بسببك اصلا
خديجه كانت قاعدة ف البيت وبتعمل الاكل فونها رن
خديجه.. ايوة ي حبيبي
سليم.. اي ي حبيبي عاملة اي
خديجه.. كويسة بس انت هتتاخر انهاردة كمان
سليم.. لا ياستي افرحي انا هاجي بدري انهاردة
خديجه بفرحه
بجد طب انا بقا هحضرلك مفجأة
سليم بضحك.. ايوة بقا دلعيني
خديجه بخجل.. ونا مش بدلعك ياعني
سليم بوقاحه.. دانتي صاروخ يابت
خديجه صرخت بخجل.. سلبم خلاص اقفل باي
سليم ضحك بشدة وهي قفلت ف. وشو
وبليل ايمن روح وكانت ريماس قاعدة مستنياه
اول ما ايمن. دخل جريت عليه وحضنتو
ريماس.. انت اتاخرت لي
ايمن حرك ايدو ع ضهرها
معلش متزعليش كان عندي شوية شغل والله
ريماس
طب يلا خش غير علشان ناكل
ايمن ابتسم ودخل يغير وطلع واكل. معاها وف وسط ماهي بتاكل كان بيحرك ايدو ع ضهرها كانها طفلة صغيرة بتاكل
ريماس بخجل.. هو انت بتعمل كده لي
ايمن بضحك.. متخفيش انا بحب اعملك كده بحسك بنتي
ريماس بصتلو بتوهان.. انت حنين اوي
ايمن قرب منها وباسها من شفايفها برقة
وفضلت مطولة لدقايق
وسابها لما حس انها محتاجه للنفس
ريماس بخجل وقامت.. احم انا هروح اعمل شاي
ايمن ابتسم علي رقتها وقد اي هي جميلة وبتخليه يضعف قدامها
عند خديجه كانت خارجه من الحمام وبتنشف شعرها ولافة فوطه عليها حست بحركه غريبة ناحية الفراندا بتاعت الاوضة
وخافت شوية
محطتش ف بالها وبتسرح شعرها وفجأة دخل شخص وهو خافي وشو وهي لسه هتسرخ كتم بوقها بسرعه وكتفها
وقلع الشال الي ع وشه
خديجه بتبريقة وشال ايدو من عليها
خديجه بخوف.. ك كريم؟؟

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببتك رغم قسوتك)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى