روايات

رواية احببتك رغم قسوتك الفصل الثامن 8 بقلم دنيا محمد

رواية احببتك رغم قسوتك الفصل الثامن 8 بقلم دنيا محمد

رواية احببتك رغم قسوتك الجزء الثامن

رواية احببتك رغم قسوتك البارت الثامن

احببتك رغم قسوتك
احببتك رغم قسوتك

رواية احببتك رغم قسوتك الحلقة الثامنة

ريماس بخوف.. خلاص ونبي كفاية مشيني من هنا
ايمن مسكها من ايديها وبعدها عن الشارع ده
ايمن.. مفيش بنت ف الدنيا بتمشي ف الشارع ف وقت زي ده
ريماس بعياط.. طب اعمل بشتغل عشان ابويا عايز كده ومش هينفع اسيب الشغل
ايمن.. لي ياعني هو فيه اب يخلي بنتو ترجع دلوقتي
ريماس بحزن.. انا علشان انا ابويا مش زي الابهات ومتدخلنيش ف تفاصيل سلام
لسه هتمشي مسكها ايمن
ايمن بتنهيدة.. ممكن تستني هوصلك مش هينفع اسيبك تمشي دلوقتي لوحدك
ريماس لسه هتعترض ولكن خوفها سيطر عليها وخلاها تتحرك معاه
وفعلا ايمن وصلها عند بيتها
ريماس بشكر.. انا متشكرة اوي ي استاذ
ايمن بابتسامة.. اسمي ايمن ونتي
ريماس.. انا اسمي ريماس واسفة جدا اني دخلتك في مشاكل
ايمن.. اي واحد مكاني كان هيعمل كده الا بقا لو كان قليل الاصل
ريماس ابتسمت.. شكرا ربنا يخليك هستإذن انا بقا
ايمن.. اتفضلي وخلي بالك علي نفسك وده رقمي علشان لو حصلك اي حاجة تتصلي بيا
ريماس بكسوف.. انا متشكرة جدا بجد يلا مع السلام
ايمن ابتسم واتحرك بعد ما هي طلعت بيتها
دخلت ريماس الشقة لقت ابوها قاعد ومعاه واحدة
ريماس بضيق.. ياريت تاخدي بعضك كده وتمشي طلاما انا جيت
البنت بقلة احترام.. ليه ي حبيبتي هو انتي هدلعيه زيي
الاب بغضب.. خشي ابت اوضتك واديني فلوس
ريماس عيونها دمعت ورمت الفلوس ف وشه ودخلت اوضتها بانيهار وفضلت تعيط بحرقة
ريماس بانهيار.. لي ي ماما سبتيني لوحدي ف الدنيا كنتي تاخديني معاكي وارتاح
عند سليم وخديجه
سليم.. خديجه انا عندي شغل ومحتاج اني اسافر القاهرة عشان اتابع الشركة هخدك معايا طبعا
خديجه بخجل.. بس انا عمري ما سافرت غير مرة وكانت مع ماما الله يرحمها
سليم.. علي فكرة انا لما افضي من شغلي هسفرك برا مصر ونعمل شهر عسل ولا اخلاه
خديجه حضنتو بحب
انت احسن راجل في الدنيا انا بحبك اوي
سليم بخبث
اووه ده اي الكلام الجامد ده
خديجه ابتسمت بحب
سليم بحب
يلا روحي جهزي الشنط علشان بكره هنسافر
خديجه بغيظ
ونت جاي تقولي قبلها بيوم
سليم قرب منها بحب
ي حبيبي انا نفسي لسه عارف المشاكل الي هناك ولازم اروح بكره
خديجه بضيق.. خلاص ي سليم هروح احضر اهو
سليم لف ايده علي وسطها
خلاص بقا ي قلبي متزعليش
خديجه بصت ف عيونه بتوهان
سليم بخبث.. شكلي حلو ولا اي
خديجه بتوهان.. اوي
سليم قرب منها اكتر وخديجه فاقت وبعدت بسرعه عنو لكنو شد عليها اكتر
خديجه لسه هتتكلم قاطعها بقبلة حب
وخديجه كانت مبسوطه ومكسوفة برضو
تاني يوم كانوا حضروا الشنط وسافروا للقاهرة
سليم
اي يابني
ايمن وهو بيتكلم معاه ف الموبيل.. انت يابني سافرت بدون متقولي
سليم.. لقيت فيه مشاكل هناك وفيه صفقة جديدة علينا لازم اشرف عليها بنفسي
ايمن.. طب انا هسافر بكره واجيلك اكيد محتاجني طبعا
سليم.. بس ياض بس تعالي برضو احتياطي
وكانوا قاعدين في شقة ف القاهرة
خديجه.. هو انت ممكن تحكيلي انت شغلك عن اي بظبط
سليم قعد ونام علي رجلها
بصي ي قلبي زي مانتي فاهمة انا بشتغل في شركه كبيرة ونا صاحبها ف مشهور ومعروف وطبعا بيجيلنا صفقات وعلي قد الصفقات دي بيبقي فيه وراها اعداء ونا لازم آامن نفسي
خديجه بحب.. ربنا يبعد عنك كل شر ي حبيبي
سليم بحب.. يارب ي حبيبي
تاني يوم سليم لبس بدلة سوداء وراح الشركه
السكرتيرة.. نورت الشركه ي مستر سليم
سليم.. ابعتيلي الصفقات وكل الاشغال الي انا مشرفتش عليها ي تيا
تيا.. حاضر ي مستر
دخل سليم مكتبوا
وتيا جبتلو كل الشغل
تيا.. دي صفقة من شركه مش معروفة اوي وحابين اننا نديهم سهوم علشان نعليهم ودي شركه معروفة ي مستر سليم وصاحب الشركه اسمو مازن المهدي
سليم بصدمة.. مازن المهدي عاوز يعمل معانا صفقة
تيا.. ايوة ي فندم هو فيه حاجة
سليم.. ده معناه اننا داخلين علي مصيبة.. مازن المهدي مش سهل
تيا بخبث.. مش سهل ازاي ي مستر سليم
سليم بجدية.. شكرا ي تيا اتفضلي انتي
تيا.. تمام يافندم
سليم اتصل ب ايمن
ايمن.. اي ي عم الناس
سليم.. انت عارف مين عايز يعمل معانا شغل وصفقة
ايمن.. مين؟
سليم.. مازن المهدي
ايمن.. بتقول مين؟؟؟؟

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببتك رغم قسوتك)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى