روايات

رواية اتفاقية زواج الفصل السابع عشر 17 بقلم حبيبة

رواية اتفاقية زواج الفصل السابع عشر 17 بقلم حبيبة

رواية اتفاقية زواج البارت السابع عشر

رواية اتفاقية زواج الجزء السابع عشر

رواية اتفاقية زواج
رواية اتفاقية زواج

رواية اتفاقية زواج الحلقة السابعة عشر

سيف وصل الفندق وشال نور وطلع بيها علي الاوضه وحطها علي السرير براحه وبداء يغير هدومها لهدوم مريحه عشان تنام براحتها وكان بيحاول يبعد نظرو عنها وغيرلها وغطها وسبها تنام وهو دخل اخد شاور وخرج لبس بنطلون بس واخدها في حضنو ونام
تاني يوم الصبح نور صحيت مش بتلاقي سيف جمبها بتفكر انو في الحمام بتفضل مستنيه شويه عشان يخرج
فضلت نور مستنيه بس ملقتش حد قامت تنادي عليه
نور: سيف يا سيف
مفيش رد ف فتحت الحمام لقيتو فاضي وراحت دورت في الاوضه كلها ملقتهوش
ف قررت انها ترن عليه
نور بتوتر وخوف: الوه سيف انت فين انت كويس صحيت مش لقيتك رحت فين
سيف بفرحه لخوفها: اهدي يا نور انا بخير انا بس صحيت قبلك ف نزلت عشان تكوني ع راحتك
نور بتوتر: هااا لا انا مش خايفه… انا بس.
سيف حس بتوترها: طيب يا نور اجهزي وانزلي عشان الفطار
نور: حاضر

 

نور قفلت مع سيف ودخلت اخدت شاور وصلت ولبست ونزلت لسيف عشان يفطرو
سيف: تعالي يلا افطري
نور بتوتر: احم هو يعني كنت عوزه اقولك.. شكرا على امبارح
سيف ببتسامه: مفيش بنا شكر انتي مراتي
نور اتورت لما قال كده: احم بس انا حقيقي انبسطت
سيف ببتسامه: اهم حاجه انك انبسطي
نور: طيب يلا نتمشي شويه
سيف: اي رايك نزل البحر
نور بخوف: لا لا مش عوزه
سيف: متخفيش هكون معاكي
نور: لا يا سيف معلش انا اصلا تعبانه وهطلع ارتاح شويه
سيف بخوف: تعبانه مالك نروح لدكتور
نور فرحت بخوفه عليها: متخفيش يا سيف هما شويه صداع
سيف: طيب تعالي نتمشي شويه وبعدين اطلعي ارتاحي
نور: يلا

 

سيف: تعالي نجيب ايس كريم بدل بتاع امبارح
نور بضحك: ماشي تعالي
راحو وجابو ايس كريم وقعدو ع البحر في جو جميل جدا
بعد شويه
نور: سيف انا تعبت يلا نروح بقا
سيف: ماشي يلا
نور وسيف راحو الفندق ونور طلعت ترتاح وسيف فضل تحت يشتغل ع الاب توب
نور طلعت الاوضه ودخلت اخدت شاور ولبست بيجامه ستان بيتك وفردت شعرها الاسود الطويل
وراحت عشان تنام
وسيف كان قاعد قدام البسين بيشتغل علي الاب توب
*******
في الليل نور صحيت بتبص في الساعه لقيتها واحد بليل
نور: يااااه انا نمت كتير اووي….. معقول سيف كل ده تحت
نور نزلت عشان تشوف سيف
لقيت سيف بيعوم جوا البسين
نور: سيف انت هنا انا كنت بدور عليك

 

سيف: انا موجود متخفيش مش هسيك واهرب
نور: احم انا عارفه انك مش هتعمل كده بس الجو برد انت ليه نازل المياه دلوقتي
سيف: حبيت افصل شويه
نور: طب يلا اطلع الجو برد عليك
سيف بخبث: خايفه عليا
نور بتوتر: هااا.. لا انا بس جعانه عشان كده يلا اطلع
سيف بخبث: طب هاتي ايدك عشان اطلع
نور بنيه صافيه: راحه تمسك ايدو عشان يطلع يقوم سيف الحيوان يشدها وتقع معاه في المياه
نور شهقت بخوف
وسيف قرب منها ومحوطها من خصرها وهيه ماسكه في رقبتو
نور بخوف: حرام عليك يا سيف انت عارف اني بخاف من المياه
سيف وهو بيقربها منو: متخفيش طول منا معاكي
نور بصيتلو وسرحت في عينو: بس انت سبتني
سيف قرب اكتر وبص في عيونها: كنت غبي
نور انتبهت لنفسها: ابعد عني

 

سيف فك ايدو من خصرها وكانت هتغرق راحت ومسكت في رقبتو
نور بخوف: متسبنيش
سيف حوطها من خصرها بتملك: عمري ما اسيبك
نور بتوتر من قربه ليها: سيف
سيف بتوهان: قلب سيف
نور فضلت ساكته وباصه لسيف
وفجأه بدون اي مقدمات سيف قبل نور قبله تعبر عن مدي حبو واشتياقه ليها نور حاولت تقاومه لكن في النهايه استسلمت سيف بعد لما حس انها مش قادره تتنفس
سيف وهو بينهج: بحبك يا قلب سيف
نور كانت مكسوفه اووي وشها احمر
سيف وهولسه محوطها بأيده: نور بصيلي انا سيف حبيبك
نور بصيتلو وفضلت ساكته بس دموعها خانتها ونزلت
نور بدموع: سيف طلعني انا بردانه
سيف شالها وطلع بيها من البسين……

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية اتفاقية زواج)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى