روايات

رواية اتفاقية زواج الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم حبيبة

رواية اتفاقية زواج الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم حبيبة

رواية اتفاقية زواج البارت الحادي والعشرون

رواية اتفاقية زواج الجزء الحادي والعشرون

رواية اتفاقية زواج
رواية اتفاقية زواج

رواية اتفاقية زواج الحلقة الحادية والعشرون

عند نور وسيف وصلو القاهره ونور كانت في سابع نومه
سيف بحنيه: نور يلا يا حبيبتي اصحي وصلنا
نور بتفتح عين وقافله التانيه: هممم سبني انام شويه
سيف بضحك علي شكلها: حاضر بس مش عاوزه تشوفي تاج
نور قامت ناطه مره وحده: تاج هو فين احنا وصلنا
سيف بضحك: ايوا وصلنا بس…. سيف لسه مكلمش كلامو وملقاش نور كانت جريت علي الڤيلا
سيف بضحك والله مجنونه وهتتجني معاها
نور واقفه قدام باب الڤيلا: انتو يا ناس ياللي هنا افتحو الباب
سيف: ببتعملي اي يا نور
نور: هكون بعمل اي يعني بخبط عشان حد يفتح الباب

 

سيف: اوعي يا نور ربنا يهديكي: مفيش حد جوا دي الڤيلا بتاعتي
نور انتبهت للمكان: اي ده هو احنا مش مفروض نروح الڤيلا عند بابا يوسف
سيف: هنروح بس هنطلع نرتاح شويه من السفر وبعدين نروح ڤيلا بابا يوسف
نور بغضب طفولي: لا ياعم احنا متقفناش علي كده
سيف بعدم فهم: قصدك اي
نور: انا عوزه اروح لتاج
سيف بتنهيده: حاضر يا اخره صبري روحي اركبي العربيه
نور بفرحه: فوريره
سيف اخد نور وطلع بيها علي ڤيلا الحسيني
سيف: وصلنا يلا انزلي
نور: نزلت جري
يا ماما انا جيت
ليلي بفرحه: حمدالله على السلامة يا حبيبتي وحشتيني اوى
نورحضنت ليلي: وانتي وحشتيني اكتر
اومال فين بابا يوسف
يوسف بفرحه: حبيبه بابا انا اهو
نور جريت عليه وحضنتو
سيف دخل في الوقت ده وكان هيموت من الغيره
سيف بغيره: خلاص كفايه احضان

 

يوسف بمشاكسه: جره اي يلا انت غيران عليها من ابوها
سيف: والله يا حج بغير عليها من نفسي
يوسف بضحك: هههههههه…. وحشتني يا سيف
سيف حضن يوسف:: وانت كمان يا حج
ليلي بغضب مصطنع: ابوك بس اللي واحشك
سيف قرب منها وباس راسها وايدها: هو انا اقدر ده انتي ست الكل
ليلي: يلا يا حبيبي خد مراتك واطلعو ارتاحو من السفر
نور: ماما هو تاج فين انا عوزه اشوفو
ليلي: لسه نايم هقول لداده فاطمه تجبهولك فوق
نور: ماشي عن اذنكو
سيف: عن اذنك يا حج
يوسف وليلي: اتفضلو يا حبايبي
نور وسيف طلعو الاوضه ونور غيرت هدومها وبعدين سيف دخل ياخد شاور
شويه والباب خبط
نور بفرحه: اكيد تاج نور جريت وفتحت الباب
داده فاطمه: حمدالله على السلامة يا ست نور اتفضلي استاذ تاج
نوى اختدو منها براحه عشان كان نايم: االله يسلمك يا داده تسلميلي انك اهتميتي بتاج في غيابي
داده فاطمه: تحت امرك يا ست نور
نور: تسلميلي
نور اخدت في حضنها وفضلت تبوس فيه وكانت مبسوطه اووي

 

نور بدموع: وحشتيني اووي انا مش هسيبك تاني ابدا
سيف كان خارج من الحمام وكان واقف يبص علي حنيتها وجمالها
سيف حس بغيره من تاج: احم هاتيه يا نور اسلم عليه واحشاني انا كمان
نور: طيب استني لما يصحي عشان هو نايم يلا اقفل التور بقا عشان هنام انا وتاج
سيف بغيره: نعمممم وانا هنام فين
نور: اي يا سيف متنام علي الكنبه
سيف بغيره: احم اصل يعني متخليه ينام في سريره واحنا في السرير بتاعنا
نور: لا تاج هينام في حضني
سيف بغيره: يا بختك ياعم تاج ناس تنام علي الكنبه وناي تتحضن
نور فضلت تضحك علي تذمر سيف
نور: تصبح على خير يا سيف
سيف: وانتي بخير يا قلب سيف
نور نامت وسيف فضل يتقلب علي الكنبه مش عارف ينام
سيف لنفسه: في اي هو انا مش عارف انام لي
شكلي اتعودت انام في حضن نور
سيف اتحرك براحه وراح علي السرير بتاع نور ونام جمبها هيه وتاج
تاني يوم الصبح سيف صحي علي ايد تاج وهيه بتتحرك علي وشه
سيف ببتسامه: انت صحيت ياعم تاج
تاج بصله وابتسم
سيف بهدوء: طب يلا تعالي نقوم نسيب نور تنام شويه
سيف شال تاج ونزل بيه تحت
سيف: صباح الخير
ليلي ويوسف: صباح النور يا حبيبي
ليلي: هات تاج عشان ياكل
عند نور بتصحي من النوم بتاخد شاور وبتصلي وبتلبس وتنزل

 

نور: صباح الخير
الجميع: صباح النور
نور ببتسامه : تاج حبيبي تعال انا هأكلك
نور اخدت تاج من ليلي وبدات تأكلو بكل حب وسيف ساب الاكل وفضل باصص عليها
(الواد ناقص يطلع قلوب من عينو😂😂)
سيف: احم انا رايح الشركه
يوسف: يابني انت لسه راجع امبارح خد اجازه وارتاح شويه
سيف: لا يا حج انا كويس
نور: سيف ايه اللي حصل في صفقه الوفد الالماني انا كنت مشغوله ونسيت خالص
سيف بغمزه: متقلقيش يا قمر تمت وكلو تمام
نور بفرحه: بجد يا سيف
سيف بحب: بجد يا عيون سيف
نور وشها احمر وبصت في الارض
نور بخجل: شكرا يا سيف

 

سيف بصلها بحب وبعدين مشي
في الشركه عند سيف
كان سيف قاعد في مكتبه بيفكر في نور
دخلت عليه فتاه ترتدي فستان عاري
الفتاه بدلع: سيف حبيبي وحشتني
سيف بصدمه: مايا!!!

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية اتفاقية زواج)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى