روايات

رواية أنت ملكي فقط الفصل الثامن 8 بقلم غنوة حبيب

رواية أنت ملكي فقط الفصل الثامن 8 بقلم غنوة حبيب

رواية أنت ملكي فقط البارت الثامن

رواية أنت ملكي فقط الجزء الثامن

رواية أنت ملكي فقط
رواية أنت ملكي فقط

رواية أنت ملكي فقط الحلقة الثامنة

الدكتورة: الحمدالله العملية نجحت بس محتاجة راحة ف البيت وتقدروا تخرجوها المسا
الجميع : الحمدالله يلا بينا
ورجعوا كلهم المسا للفيلا وطلع كل حد اوضته
________________________________________________
اوضة غرام وزين 💜🔥
غرام : انشالله بقيت كويس
زين: اه الحمدلله
غرام : اعملك حاجة قبل ما ننام
زين : اه عاوز اكل
غرام: حاضر لحظة بس
زين : لا لا ما فهمتيش انا قصدي عاوز فراولة
غرام باستغراب : بس انت ما بتحبش الفراولة
زين : ااه يا ربي متجوز غبية
احم قصدي عايزك يا فراولتي😉
غرام بتوتر : اه ام انا عايزة انام
زين : لا مش هتنامي ومفيش نوم قبل ما تقوليلي ليه كل ما اقربلك تحاولي تبعدي مش انتي اديتيني فرصة نعيش مع بعض؟؟
غرام: انا مش ببعد
زين قعد وسحبها لحضنه: لا بتبعدي قوليلي لو مزعوجة من حاجة انا جوزك ومن حقك تقوليلي مش هزعل
غرام قربت وهمست في اذنه بكسوف
غرام بهمس: انت بتوجعني وببقى يومين مش قادرة اتحرك
زين اطلق ضحكة يمكن الفيلا كلها سمعته
غرام دمعت : انت بتضحك عليا 🥺
زين بحنية مسك وجهها : لا يا قلبي بلاش دموع
غرام: ابعد🥺
زين بحنية : لا مش هبعد وبعدين اكمل بخبث😉 : قولتيلي بوجعك صح 😉😉 طب ما تقولي كنت جبتلك دوا او حاجة تريحك 😉
غرام دفنت نفسها فحضنه بكسوف
زين: يا لهوي عالرقة
طلعها من حضنه واخدها بوسة طوييلة وبعدين بعد عنها
زين برغبة : طب اعمل ايه انتي اللي تتاكلي ما اقدرش اكون لطيف معاكي بس هحاول
غرام بصتله النظرة دي 🥺
زين: قرب وهمسلها : اوعدك والله هكون حنين ما تعيطيش
وسحبها ووو…
________________________________________________
اوضة عشق وصهيب 💜🔥
صهيب ببرود :بكره هاخدك للدكتورة جهزي نفسك
عشق ببرود مماثل : اوك
صهيب تنرفز من برودها: ايه يعني اوك؟؟
عشق : عايزني اقولك ايه يعني قولتلي هنروح وانا قولتلك اوك فين الغلط مش عارفة
صهيب : طب ماشي وطلع للبلكون يدخن سيجارة وعشق نامت عالسرير وثواني وغفيت وبعدها دخل صهيب واخدها فحضنه وناموا
________________________________________________
اليوم التالي💜🔥
زين صباح الخير
الكل: صباح النور
زين قرب وباس ايد مامته : عاملة ايه دلوقت يا حبيبتي
سمر : الحمدالله يا حبيبي
زين وصهيب : احنا رايحين للشغل السلام عليكم
الجميع : ربنا معاكم
وراح رعد للمشفى وعشق قعدت تدرس بالبيت زي العادة
في المساء اتصل صهيب ب عشق
صهيب : جهزي نفسك جاي اخدك
عشق : حاضر
نور : حبيبتي رايحين فين؟
عشق بكذب : ما فيش بس صهيب حابب يجبلي هدوم
نور : متأكده ما فيش حاجة ؟؟
عشق : متأكده يا ستي يلا انا رايحة البس عشان ما اتأخرش
ندى وسمر : ربنا معاكم
________________________________________________
في العيادة خرجت عشق وكان صهيب مستنيها برا وهي هتموت من الخوف
صهيب: مشي الحال؟؟
عشق: اه
ورجعوا للفيلا وطلعوا الجناح
صهيب : قالتلك ايه الدكتورة يعني تعملي ايه؟؟
عشق مدتله ورقة : دي عطتني ياها
انا داخلة اخد شاور وهربت منه بسرعة
فتح صهيب الورقة وابتسم بخبث وراح طفى النور وجاب شموع لون احمر وحطهم بسرعة قبل ما تخرج عشق وقاعد مستنيها
خرجت عشق لابسة بيجامة ميكي ماوس وشكلها طفلة
استغربت من الاجواء
اجا صهيب وحضنها من الخلف
صهيب : بحبك
عشق ماتت خوف من الكلمة
لفها ليه عشق: ايه دا ؟
صهيب: عارف بتحبي الشموع عشان كدا جبتهم
عشق : عشاني؟؟
صهيب بحنية: اه طبعا عشان بحبك ومستني اليوم دا من زمان وسحبها وقعد على الكنبة وفتح الورقة
صهيب: هبدا انا
( الورقة كان فيها حاجات يعملوها عشان عشق تتقبل قرب صهيب منها هتفهموا ازاي دلوقت)
كان مكتوب بالورقة : يجب على كل شريك ان يلعب بشعر الاخر بحنية
قرب صهيب ومسك شعرها الحريري وتاه فيه وبقة يمسد عليه بخفة وعشق مغمضة عيونها وخايفة
بعد فترة بعد صهيب ومسك ايد عشق وحطها على شعره صهيب : يلا
بدت تحرك ايدها بخفة وصهيب تايه من نعومتها خلصوا اول حركة وصهيب ادا الورقة لعشق
صهيب ابدأي انتي
عشق فتحت الورقة وماتت رعبة من المكتوب وبعدين زتتها بحضن صهيب من الكسوف
صهيب اخدها وضحك : طيب كمان انا هبدأ
كان مكتوب ان كل شخص يقلع هدوم التاني
قرب صهيب وقلعها البلوزة وهي بترجف من الخوف وقلعها البنطلون وبقيت بالهدوم الداخلية وبلش يعرق ويتوه بسبب جسمها المغري ومسك ايدها وحطها على اول زر من قميصه بس هي ما استجابت وبقيت واقفة مكانها بترجف من الخوف وهو حس بخوفها شال ايدها وقلع قميصه والبنطلون وقرب باسها بلهفة وحطها على السرير
عشق بعياط: ارجوك انا مش عايزة ارجوك ابعد
صهيب ما كانش معاها ما قدرش يسيطر على نفسه وحاولت تزقه بس مافيش فايدة
عشق ببكاء : انا خايفة يا حيوان ابعد
صهيب سكر تمها بايده وووو…….
بعد فترة بعد عنها لما حس انها بدات تغيب عن الوعي ولعن نفسه واتصدم لما شاف كمية دم رهيبة بتنزف منها
صهيب ضربها بخفة على وجهها بس ما ردتش قلبه اتقطع من الخوف اتصل بالدكتورة
جات الدكتورة وفتح رعد الباب
رعد:اهلا مين حضرتك؟؟؟
الدكتورة: انا الدكتورة رهام اتصل بيا صهيب عشان مراته
الكل اتصدم : ايييه مالها عشق وطلعوا كلهم واستنوا الدكتورة في الخارج
خرجت الدكتورة وبصت لصهيب بأشمئزاز
حازم: مالها حفيدتي يا دكتورة طمنينا ؟
رهام؛ انا اسفة عاللي هقوله بس البنت تعرضت لحالة اغتصاب عنيف
الكل بصدمة ايييييييه؟؟؟؟
رهام: للأسف ده اللي حصل ومحتاجة رعاية وتغذية كويس عشان نزفت دم اوي وقربت من صهيب وقالت بقرف : اتمنى تحس ان هي عندها احساس عشان كده كون لطيف معاها المرة الجاية عشان ما تموتش شي يوم بين ايديك وخرجت برا الفيلا
احمد: قرب لهنا يا صهيب
احمد: عملت كدا ليه؟؟
صهيب ……….
صوت الم على وجه صهيب
احمد: انت واحد حيوان وما عندكش قلب وما بتفهمش والحق عليي اني خليتها معاك انا بفرجيك يا صهيب
حازم : الكل يروح ينام دلوقت والصباح رباح
الكل دخل اوضته وصهيب دخل الاوضة واتقطع قلبه على منظرها الباهت وندم على اللي عمله واخدها فحضنه ونام
تاني يوم الصبح صحيت عشق وهي تعبانة وابتدت تعيط اما شافته حاضنها
صحي صهيب بلهفة عليها
صهيب بلهفة: ارجوكي سمعيني شوية انا والله ندمان مش عارف عملت كده ازاي ارجوكي سامحيني عشق
عشق سابته ونزلت الكل كان مجتمع عشق بلكاء: جدو انا عايزة اتطلق وعايزة ارجع لاوضتي ارجوك مش عايزة اكون مع صهيب
حازم حضنها بحزن: اللي تؤمريه حاضر
صهيب بحزن: طب ارجعي لأوضتك بس ارجوكي بلاش الطلاق انا بحبك بجد
عشق راحت عند ندى
عشق : طنط مش انا زي بنتك ارجوكي مش عايزة افضل معاه
ندى حضنتها: ما تخافيش يا حبيبتي اطلعي اوضتك واوعدك مش هيقرب عليكي
طلعت عشق لاوضتها وهي بتعيط
حازم: بص يا صهيب الفترة دي ما تقربلهاش خالص فاهم عشان وربنا لو اذيتها بعد كده هتشوف حاجة وحشة فاهم
صهيب: مش هقربلها على اوضتها بس مش هطلقها
وطلع بحزن على شغله عشان ينسى شوية الموضوع
عدا اليوم والكل مجتمع على الاكل عدا عشق
صهيب : ليه ما نزلتش ؟؟
نور: مش عاوزة تاكل
قام صهيب من عالطاولة
احمد: اقعد ما تطلعش انت دي غرام تطلع تناديلها
صهيب : متنزليش من دونها
غرام: ماشي
طلعت غرام وفضلت فترة تقنع عشق عشان تنزل وبالاخر نزلت بس الكل كان مصدوم من شكلها الباهت الحزين وعيونها باين انها معيطة
عشق بتعب: مساء الخير
الجميع: مساء النور يا حبيبتي
قعدت عشق جمب جدها حازم
حازم: ازيك يا حبيبتي
عشق بحزن: كويسة يا جدو
وقعدت تاكل ومش بتبص لصهيب خالص ودا اللي قهره بزيادة خلصو اكل وطلع كا واحد اوضته
دخلت عشق بس فتح الباب عليها ودخل قفله بسرعة
عشق بخوف : عاوز ايه ارجوك اخرج
قرب صهيب منها وحضنها : انا اسف سامحيني
زقته وضربته الم وبقى الشرار يطلع من عيون صهيب بس ما مدش ايده عليها عشان ما تخافش منه اكتر سابها وراح الاوضة بتاعه ونام
________________________________________________عدا شهرين والوضع زي ما هو عشق ما بتخرجش من الاوضة ولما تنزل تاكل بتاكل لوحدها وما بتبص لصهيب عشان خايفة منه وصهيب كل يوم يعتزرلها بس هي بقت تقفل باب اوضتها والعلاقة بينهم اصبحت مش كويسة ابدا ما شافوش بعض من شهرين وزين وغرام عايشين بحب وسمر رجعت صحتها كويسة
في يوم اتأخر صهيب وزين في شغلهم
ندى : انا قلقانة اوي حاسة ان صهيب فيه حاجة
سمر: يا ربي وانا هموت من القلق ارجوكم حد يعمل حاجة
قاس ؛ اهدو احنا هنروح نشوفهم
ما لحقوش يطلعوا وكان الباب بيخبط طلع احمد عشان يفتح
واتصدم لما شاف صهيب كتفه وصدره ملفوفين بالشاش والقطن وزين سانده عشان مش قادر يمشي
احمد بزعيق: مالك يا صهيب في ايه؟؟؟
زين: ابعد يا عمي عشان ادخلو يرتاح صهيب اتصاب برصاصة النهاردة كنا طالعين مهمة وللاسف جات الرصاصة بصدر صهيب دخلوا وقعدوا يعيطول كلهم
ندى بعياط: يا لهوي عليك يابني يارتني متن قبل ما اشوفك كده
صهيب بأرهاق والكلمات بتطلع منه بثقل بسبب التعب: ما تقوليش كده انا بخير بس عايز ارتاح بأوضتي
حازم: اطلع يا حبيبي وما تتعبش نفسك بحاجة
بس قبل ما يطلع الكل بصله بصدمه عشان كان بيدمع ومقهور اويي
احمد: مالك يا حبيبي موجوع؟؟
صهيب بتعب: اه قلبي موجوع عايزها تجي لعندي الاوضة بس عايز احضنها بقالي شهرين مش بتخلوني اشوفها ارجوكي يا ماما مش انت عايزاني ارتاح ارجوكي اطلعي لعندها اقنعيها تجيلي الاوضة والله هموت مقهور اوي
الكل حزن عليه
ندى بعياط ودموع 🥺ماشي يا حبيبي ما تتعبش نفسك والله لو ببوس ايدها هبوسها بس عشان تروح عندك وتكون معاك
طلع صهيب الاوضة وكان مستنيها …
في غرفة عشق دخلت غرام وندى وهما بيعيطوا وشكلهم يخوف
عشق بلهفة؛ مالكم في ايه يا جماعة؟
غرام بعياط: صهيب اتصاب برصاصة
عشق بصدمة: ايييه
ندى : عشق بنتي ابوس ايدك روحيله هو محتاجلك والله عارفة اللي عمله صعب عليكي بس لو تشوفي منظره هيتقطع قلبك الرصاصة جاية جمب القلب لولا ستر ربنا ما كونتش شوفت ابني تاني ارجوكي يا عشق ما تكسريش قلبه وقلبي
عشق بهدوء حضنتها : طب خلاص ما تعيطيش هروح اشوفه
غرام : ربنا يخليكي يا عشق انا بخبك زي اختي وحضنو بعضهم كلهم
راحت عشق لصهيب وفتحت الباب ودخلت وتقطع قلبها لما شافته متسطح على السرير ومش قادر يتحرك والشاش ملفوف على صدره وهو عاري الصدر دمعت عيونها
صهيب …..

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أنت ملكي فقط)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى