روايات

رواية أحببت منتقبه الفصل الخامس 5 بقلم شوق عامر

رواية أحببت منتقبه الفصل الخامس 5 بقلم شوق عامر

رواية أحببت منتقبه البارت الخامس

رواية أحببت منتقبه الجزء الخامس

رواية أحببت منتقبه
رواية أحببت منتقبه

رواية أحببت منتقبه الحلقة الخامسة

الباب فجأه خبط ووحده دخلت عندي شگلها مش گبير گانت علامات الغضب ظاهره علىٰ وشها اووي دخلت شدتني من شعري جامد حسيت روحي هتطلع فيها
شوق: ابعدي عني اهه الحقوني الحقوني
زهره: لازم تمو*تي مفيش حد هيبقاا مع فارس غيري
شوق بعياط: ابعدي عني بقاا انتي مريضه
فجأة لقيت صوت قوي هز الاوضه من گتر مهو عالي وگان صوت سليم سعتها اللِ دخل بعدها عني وضرب*ها بالقلم جامد وگانت عيونو فيها غضب الدنيا وقال
سليم: انتي ازاي تتجرأي تلمسيها انا هوريگي

 

وبدأ يضر*ب فيها وهي تصرخ لحد ما اتجمعت العيله گلها
عثمان: انت بتعمل اي في بتي انت اتجننت يا سليم هي وصلت لضرب
سليم: مش هگتفي بضرب*ها وبس يا عمي
زهره: گل دا عشان بنت مصر بنت الشوارع يا سليم
سليم: البنت دي انضف من وحده خانت وسابت روحها لحد غريب يبت عمي ولا انتي نسيتي
سعيد: گفايا يا سليم مش گدَ الگلام يتوزن
سليم: گلام اي يا عمي مش دي الحقيقه اللِ بسببها عايزين يقتلو اخوي! مش هي السبب في دا
گنت قاعده ومفيش غير ام فارس اللِ قاعده جنبي وضماني ليها وقالت بصوت مبحوح
ام فارس: هما گدَ دايما يبتي شويه وهيهدو متقلقيش ومتخافيش انا مش هسيبگ من النهاردة واصل
ابتسمت بوجع علىٰ
گلامها منا مليش حد يواسيني
شويه وخرجوا گلهم الا سليم وامو
سليم: انا اسف دا غلطي محدش هيقربلگ تاني
گان لسا هيمشي بس امو وقفتو وقالت

 

ام سليم: عارفه أن وجع الدنيا في قلبگ وعارفه انگ مغصوب علىٰ العيشه هنا قلتلگ امشي وعيش حياتگ يولدي وسيبهم
سليم: وفارس اسيبو عشان يقتلوه لا انا موتي قبل موت فارس يا امي مستحيل اسمح بگدَ ومش هرتاح لحد ما أظهر الحقيقه
طبطبت عليه ومشي رجعتلي وابتسمت
هنا بقاا مشاگل الدنيا يبتي مش خلصانه علىٰ فگرا انا من القاهره مش من الصعيد هنا وگنت مهندسه بس الايام بقاا
شوق: بجد طب ازاي بقيتي گدَ
ام سليم: ابو سليم گان معاها شرگه هناگ وانا گنت بتدرب هناگ وحبني وحبيتو بس اهلو موافقوش وهو مسمعش وعاند بعدها جابني هنا وخلفت سليم و
قاطعها صوت عمي سعيد بينادي
سعيد: تعالي عايزگ
أم سليم: هرجعلگ تاني متناميش
خرجت ورجعت ضهري لورا شويه حياتي اتلخبطت ازاي مبقتش فاهمها ولا عارفه انا رايحه فين صحيح هو فين فارس من گل دَ راح فين غلبني النوم ومحستش بروحي غير علىٰ صوت موسيقىٰ هادي فتحت عيوني بشويش لقيت ورد گتير جنبي والاوضه متزينه وجميله جدًا گنت هطير من الفرحه
فجاه طلع فارس وابتسم بلُطف وقال
فارس: گُل سنه وانت طيب يا جميل

 

وطلع بوگس گبير وحطو قُدامي
وبدأ يخرج اللِ فيه
احم شوفي يبنتي دَ ايفون بقاا نوعي المُفضل وگمان اجدد اصدار يعني محدش قدگ يا باشا وگمان عشان اعرف اگلمگ أما اگون برا
ودا دبدوب الباندا مُفضل عندي بردو
ودي باربي ودا أودي
ودا شلبي جابلي گُل الانمي في البوگس وبيقولو بيحبوا علىٰ اساس هو اللِ هيلعب يعني عارفه أن هو عارف اني بحب گل دا وبيستظرف بقاا بس بجد حبيت اسلوبو وگلامو وگل حاجه سرحت بابتسامه لطيفه قد اي ممگن يگون ربنا عوضني
فارس: يبنتي رحتي فين
شوق: مرحتش حتىٰ گمل
فارس: أخيرًا بقاا دي زي خاص بس انا مش بحبو ودا ورق هقدملگ في الثانويه هنا وتبقي طالبه جامعيه بعدها وگدَ
عيطت بجد مش عارفه اقول اي ولا اشگرو ازاي معقول گل الحنيه دي
شوق: شگرا بجد انا مش عارفه اقول اي انا انا

 

فارس: بتعيطي لي طيب اهدي انا زعلتگ انا اسف انا اهدي انا مگنتش اقصد
شوق: انا مبسوطه انت معملتش حاجه تزعل
فارس: بس گدَ مينفعش خالص دا شُگر قليل
فتح ايديه وابتسم وانا مترددتش احضنو بجد حسيت روحي رجعتلي بالحضن دا اتمنىٰ ميختفيش زي اي حاجه حلوه بتختفي

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببت منتقبه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى