رواية أحببت معاقا عقليا الفصل الخامس 5 بقلم شروق السيد
رواية أحببت معاقا عقليا الجزء الخامس
رواية أحببت معاقا عقليا البارت الخامس
رواية أحببت معاقا عقليا الحلقة الخامسة
شروق بصدمة: مستحيييل
سامي سقط الهاتف من يده: شروق اانتي بتعملي اية هنا
شروق بصدمة: انت السبب في حالة جاسر مش معقول
سامي بغضب: انتي بتتسمعي عليا ياروحمممك وجذبها من شعرها انا هدفعك تمن معرفة السر دا غالي اوووي
شروق بصراخ: اااااه حرام عليك سبني سبني بقا
سامي بغضب: انا هحرمك تدخلي في حاجة متخصكيش تاااني يازبا”لة جيت معاكي بالطيب كتير بس من الواضح انك ملكيش غير في الوش دا
شروق بغضب: انت تعرف الطيب باللي عملته في ابنك انت شي”طان دا الشي”طان جمبك ولا حاجة جبت الحقد والجبروت دا كله منين دا مهما كان ابنك من دمك
سامي بخبث: تؤ تؤ الغضب والعصبية دي غلط علي الجمال اللي انا شايفة قدامي دا
شروق في لمح البصر نزلت من تحت دراعة ولفتة حوالين رقبتة وضر”بتة في ركبته سقط علي الارض
شروق بمكر :تو تو هو انا مقولتلكش يقطعني مش انا معايا الحزام الاسود في الكاراتية وكمان مركز اول علي مستوي الجمهورية في الكونغ فو هاا عجبتك
سامي بعيون تطلق شرار من كثرة غضبه: ورحمة امي ياشروق الكلب مهرحمك سبيني حالاً…….
جاسر بفرحة طفولية: هييييية بابا عامل كلب بابا عامل كلب انا عايز اركب
شروق بضحك: بس كدا تعالي دا حتي عمي هيتبسط اوووي وهيلففك كتيييير اوووي وبغمزة صح ياعمي
سامي بغضب: جااااااسر علي فوووووق وانتي خرسييي وابعدي عنيييي
جاسر برعب: اانا ااانا خااايف اانا مممش
شروق: شششش اهدي تعالي معايا متخااافش باي باي عمووو
وذهبت لغرفتهم وناموا
في الصباح
شروق: جاسور صباح الخير
جاسر بحماس: انا عايز العب عريس وعروسة زي بابا شوفتة الصبح
شروق بصدمة: هااااا
جاسر بتذمر: يلا نلعب بقا……. قاطعة سامي
سامي بخبث: جاسر حبيبي انزل العب تحت انا عايز شروق علشان شغل وبعدين هعلمك بعدين تعلب عريس وعروسة ازاي
جاسر بتذمر: رخميييين اوووي اوووف وغادر…
سامي بخبث: امبارح نفدتي لكن النهاردة لااا
شروق بخوف: اانت عايز اية ابعد عني
اقترب منها وهو يفتح ازرار قميصة
شروق برعب: اانت بتقرب لية ابعد ااانت مش هتعمل كدا اانا مرات ابنك حرام عليك ابعد عني
هجم عليها وشق ثيابها نصفين
شروق بصراخ: جااااااااسر ابعد عني وامسكت يديها فازة بجانبها كسرتها علي راسة سقط غارقا بد”مائة جانبها
شروق برعب: لا لا هو مش مات اكيد اااصحي وبدأت تهزة لعلة يفيق ولم يفت بضع ثواني حتي فاق ويرسم علي وجهه ابتسامه شر قبيحة
سامي بشر: مستعجلة علي جحيمك ياقطة وضع يده علي رأسة ووجد بها بعض الد”ماء
شروق بقوة مزيفة: تبقي بتحلم لو فكرت انك ممكن تعملي حاجة انا شروق الحاوي عارف يعني اية يعني جرب بس والمرة الجاية مو”تك
” انا القوة انا هي التي لم اسمح لاحد بتخطي تلك الحدود التي وضعتها للوصول إلي، انا تلك القوة التي سأنهيك بها”
سامي بغضب: جذبها من شعرها المرة اللي فاتت نفدتي المرة دي وريني مين هينقذك
شروق بغضب: حرررااااام عليييك لييية بتعمللل كدااا لييية اانا اذيييتك في ايية طيب ابنك اااابنك اللي من دمك اااذاك في اااية هااا رد اذاااك في اية علشان تأذية بالطريقة البشعة دي
سامي بغضب: هووووو مش ابنيييي مش ابنييي ومستحيل يكون ابنييييي انا ابنيييي مااااات بسبببة هووو الللي قت”لة ايوا قت”لة وهقت”لك انتي كمان دلوقتي
شروق برعب: لا لا انت مش هتعمل كدا انت كدا افتحححح البااااب قافل الباب لييييية لاااا افتح البااااب ارجوووك لاااء
سامي بشر : هحققلك امنيتك كنتي عااايزة تعرفي مين اللي في الصورة طيب اسمعي بقااااا هي كانت مرات اب…… قاطعهم صراخ جاسر
جاسر بصراخ: ااااااااه شرووووووق
شروق برعب: افتح الباب بسرعة ارجوك افتح الباب وجدت جاسر ملقي اسفل الدرج غارقاً بد”مائه
شروق بصراااخ: جااااااسر
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية أحببت معاقا عقليا)