روايات

رواية أحببت فتاة الريف الفصل الثاني عشر 12 بقلم جنات بدر

رواية أحببت فتاة الريف الفصل الثاني عشر 12 بقلم جنات بدر

رواية أحببت فتاة الريف الجزء الثاني عشر

رواية أحببت فتاة الريف البارت الثاني عشر

رواية أحببت فتاة الريف الحلقة الثانية عشر

عدي مش بتردي ليه
اسماء عن ازنك دخله انام
عدي انا بتكلم بجد رودي عليا انا معجب بيكي وكمان
اسماء قطعت كلامه حطط ايدها على بوقه ودموعها نزلت تجري
انا انسانه فقده الذاكره مينفعش يا عدي انا يمكن اكون ست متزوجه ومينفعش اخون زوجي ولا افكر في غيره
عدي بس بس يا نور انا
اسماء عدي بلاش بترجاك اقفل الموضوع
عدي نور انتي كمان بتبدليني نفس الشعور صح
اسماء عيطت وانهارت من العيط
عدي نور اهدي بلاش عيط انا مش بغصبك على حاجه ياريت تهدي انا مش بحب كده بصي انسي الموضوع كانو متكلمناش اوكي
اسماء تمام
مسح دموعها ب ايدو خلاص بقى مش بحب النكد
اسماء اسفه لو ضايقتك
عدي بالعكس انا اللي اسف لو احرجتك
اسماء ابتسمت
عدي ايه بقى موافقه
اسماء ضحكت
ايوه كده بعشق الابتسامة الحلوه دي
اسماء انا هروح انام تصبح على خير
عدي وانتي من اهله
اجي الصبح كانو بيفطرو
اسماء ماما انا كنت حبه انزل اجيب شويه حاجات
رحمة طيب ياقلبي روحي عدي انت مشغول
عدي لاماما مش قوي
رحمة خلاص روح مع نور
عدي اوكي
نزلو المول
اسماء عدي كل حاجه هنا غاليه قوي
عدي نور اختاري كل اللي نفسك فيه ومتعوليش هم حاجه تمام
اسماء بس
عدي انت قولت ايه
اسماء حاضر
اسماء كانت بتبص شافت أمير صدفه انصدمت وبقيت تشوف حاجات مش واضحه بقيت تبكي وتقول ابعد عني ابعد عني
عدي نور في ايه انتي كويسه
اسماء اغمى عليها
عدي خده بسرعه على المستشفى
والدكتور طلع
عدي هي كويسه يادكتور
الدكتور للأسف عندها انهيار عصبي اتعرضت لي صدمه هي شافت حاجه تخص ماضيها
عدي انت متأكد يا دكتور
الدكتور طبعا يابني
الدكتور ماشي
عدي دخل عندها كانت نايمه
عدي اتصل بشخص وقال تجبلي تسجيلات الكاميرا في المول وبسرعه
الشخص حاضر استاذ
الدكتور دخل يطمن على اسماء
عدي هي ممكن تخرج يا دكتور
الدكتور هي كويسه خدها هي تحت تأثير البنج شويه وهتفوق
عدي راح البيت وكان شايل اسماء
رحمة في ايه يابني مالها نور
عدي دخلها غرفتها وطلع
ماما هي اتعرضت لي صدمه
ز١صيطرحمة ليه يابني من ايه.
عدي الدكتور قال احتمال شافت شخص من ماضيها
رحمة انا طلعه عندها. عدي وأنا كمان
راحوا لاقوها بدأت تفوق
رحمة حببتى انتي كويسه
اسماء ماسكته راسها وبتقول ايه حصل انا مش فاكره حاجه
عدي انتي مش فاكره إنك شوفتي حد
اسماء لا
عدي نور حولي تفتكري حاجه
اسماء بعصبيه مش فاكره مش فاكره اه دماغي
عدي خلاص اهدي وانسى مفيش حاجه حصلت المهم انتي بخير
رحمة حضنتها حبيبتي متوتريش نفسك انا هروح ابعتلك عصير مع سميحه
اسماء قعدت تعيط
عدي وبعدين بقى وانتي كل مبتعيطي بيزيد جمالك يمكن اتهور واعمل حاجات كتير
اسماء عيطت اكتر
عدي يعني انتي عايزه بوس واحضان وحاجات تانيه اكبر من كده وانا نفسي اعملها قوي
اسماء ابتسمت قليل ادب
لو قلة أدبي هتسعدك عادي اكون قليل ادب بس كده انا تحت امرك
اسماء ابتسمت شكرا
عدي انا مش عايز شكرا انا عايز بوسه وحضن
اسماء ضربته على كتفه اتلم بقى
اجي الصبح
كانو بيفطرو اسماء نزلت
عدي عامله ايه دلوقتي مش كويسه
اسماء الحمد لله احسن
عدي موبايل رن الوو
الشخص استاذ التسجيلات جاهزه.
عدي خلاص تمام انا جاي على الشركه

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببت فتاة الريف)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى