روايات

رواية أحببت فتاة الريف الفصل الثامن 8 بقلم جنات بدر

رواية أحببت فتاة الريف الفصل الثامن 8 بقلم جنات بدر

رواية أحببت فتاة الريف الجزء الثامن

رواية أحببت فتاة الريف البارت الثامن

رواية أحببت فتاة الريف الحلقة الثامنة

اسماء كانت بتحرك ايدها عدي انتي سمعني اسماء بدتة تفوق اه اه انا وكلام متقطع عدي جري على الدكتور ينده الدكتور رح لي عندها الدكتور اخبارك ايه اسماء انا فين واي حصل الدكتور انتي في المستشفى وبقيتي كويسه وصحصحي كده زوجك بره قلقان عليكي اسماء بتعب انا مين الدكتور انتي اسمك ايه اسماء معرفش ايه حصل الدكتور طيب اهدي خالص الدكتور طلع برا عدي عملت ايه دلوقتي يا دكتور الدكتور احتمال يكون عندها فقدان زكره عدي بصدمه طيب هتوصل لي أهلها ازي الدكتور باستتغراب انت مش زوجها انا قولت هندهلك زوجك من برا عدي بصدمه ازي يادكتور تقول كده انا مش زوجها الدكتور احتمال تكون مركزتش مع البنج عدي طيب يا دكتور هنتصرف معاها ازي الدكتور اهم شي انو متتعرضتش لي ضغط عشان احتمال تدخل غيبوبه عدي دخل ازيك حمدلله على السلامه اسماء الله يسلمك انت تعرفني عدي بتلبك اه اه اعرفك اسماء انا مين فين أهلي عدي دي قصه طويله احكيهالك لم تخفي طيب أسمي ايه عدي إسمك إسمك نور اسماء وانت مين عدي انا أسمي عدي اسماء عاشت الاسامي عدي عشتي ربنا يخليكي اسماء ابتسمت وقالت طيب تقربلي ايه عدي سيبك من الموضيع دي لما تتحسني على كل حاجه وبعدين ايه الجمال ده انتي حلوه قوي اسماء خجلت وابتسامت التلفون رن لحظه بس عن ازنك ارد الوو ياماما رحمة ايه الاخبار عدي تمام رحمة فاقت البنت ايوه فاقت بس للأسف فاقده الذاكره وعرفش ايه حاجه عن ماضيها رحمة ياحرام وعملت ايه معاها ابني هاتها هنا ملهاش حد انا كنت هقولك كده برضو رحمة ماشي يا حبيبي في المكتب مايا دخلت مكتب عدي ملقتوش موجود أماني فين الاستاذ مش موجود أماني حضرتك باقالو كذا يوم مش بيجي مايا اي السبب أماني معرفش مايا خلاص رنت على الوو عدي الووو مايا عدي مش بتجي الشركه ليه عدي مايا انا في المستشفى اوصل البيت واكلمك مايا عدي انت كويس بتعمل ايه في المستشفى عدي مايا انا في المستشفى اوصل البيت واكلمك وصلوا البيت عدي يلاه ادخلي ماما احنا جينا كانت رحمة في المطبخ انا جايه اها رحمة حمدلله على السلامه اسماء الله يسلمك نور دي ماما ازيك ياخاله رحمة انتي صعديه اسماء سكتت وزعلت بعدين بزعل انا مش فاكره حاجه رحمة حضنتها حبيبتي احنا اهوتي عيلتك ولا ايه اسماء ابتسمت اكيد يا رحمة ماما تقولي ماما اسماء حضنتها وعيطت حاضر ياماما عدي ايه جو الكئيب ده فوقو بقى مايا دخلت عدي أنت كويس بتعمل إيه في المستشفى بصت على اسماء مين دي رحمة دي نور قريبتي ويعافيه شويه عدي كان بيجيبها من المستشفى مايا بقرف ازيك أنا مايا خطيبت عدي اسماء أهلا ازيك اسماء ميلت على عدي وقلتله هي خطيبتك طلعه من الحمام على هنا طولي عدي ضحك نور دي موضه مايا بتقول ايه دي عدي بتقول عايزه تكل جوعانه رحمة تعالي حببتي عامله اكل قعدوا على السفره مايا وانتي هتمشي امتى يا نور اسماء زعلت رحمة هي قعده معنا ومش مشيها عدي كلام ماما صح مايا بزعل عن ازنكم رحمة اتفضلي عدي ماما جهزتي لي نور غرفتها رحمة ايوه عدي تعالي اخدك لي غرفتك ماشوا اسماء ممكن اسالك سؤال عدي اكيد انت ايه عجبك في خطيبتك انا حسها مش شبهك بسرحه ماما كانت تعبانه واصرت عليا انو اتزوج وهي صديقه في الشغل ف معرفش غيرها اسماء طيب بتحبها عدي سكت اسماء يعني انت خاطب عشان ترضى امك عدي حاجه زي كده اسماء ابي عليك عدي هههههههه اسماء انت بتتريك عليا عدي لا والله مش كده بس استغربت كلامك اسماء انا قصدي لما مش بتحبها مينفعش تخطبها عشان الحب اساس كل علاقه الحاجه اللي مش قبلها ولا مرتاح فيه عمرك ماهتحبها ولا هتقبلها في حياتك وبعدين ده زواج مش لعب عيال عدي انتي كلامك صح وانا هفكر في الموضوع ده طيب ممكن اسالك انا سؤال اسماء اكيد طبعا عدي وانتي حبيتي قبل كده اسماء يعني انا فاكره أسمي عشان أفتكر انو حبيت عدي ضحك طيب وصلنا لي غرفتك روحي ارتاحي حاضر شكرا عدي مفيش داعي لي الشكر عدي قاعد يفكر في كلام اسماء انو يسيب مايا “”””

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببت فتاة الريف)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى