روايات

رواية أحببت رجل مافيا الفصل الرابع 4 بقلم ريتاج محمد

رواية أحببت رجل مافيا الفصل الرابع 4 بقلم ريتاج محمد

رواية أحببت رجل مافيا الجزء الرابع

رواية أحببت رجل مافيا البارت الرابع

رواية أحببت رجل مافيا الحلقة الرابعة

عمها بشر :اهلا بالسنيورة الي بقالها يومين بايتة براا
ادخلي ادخلي دنتي مش هيطلعلك نهار ادخلييييي
دخلت بخوف من طريقتة واول لما دخلت
مسكها من شعرها جامد اوي وقالها وهو بيلف شعرها حوالين ايدة :كنتي فين يازباله
تالا بوجع ودموع:انا انا ..ك كنت عتد بسملة.
عمها وهو لسة ماسك شعرها بين ايدية :بسمله هاا
طيب نشوف بسمله بقى …انتي ياولية …انتي يازفتة يا احلام
احلام مرات عمها بخبث :اي ماجد
ماجد:انتي مش معاكي كل أرقام زفت صحباتها
احلام بخبث:ايوة لية
ماجد:طب اتصليلي على بسملة ديت
احلام بخبث:لية ياماجد
ماجد:انجزي يلا انتي لسة هتكلميني وتقوليلي لية
الهانم بتقول انها كانت بايتة معاها اليومين الي فاتوا
انجزي اتصلي
احلام بطيبة مصطنعة:ونت تتصل على بسملة لية ياماجد مأكيد مش هتكدب يعني
ماجد باصرار:بقولك اي ياولية انجزي واتصلي بالبت بدل منزل على جتتك ضرب دلوقت
احلام:وعلى أي ياخويا واتصلت على بسملة
ماجد:الو
بسملة:الو مين
ماجد :انا عم تالا
بسملة: ازيك ياعمو عامل اي
ماجد:الحمد لله بقولك عايز أسألك سؤال
بسملة:اتفضل ياعمو
ماجد:هي تالا كانت بايتة عندك امبارح …؟؟؟
تالا في نفسها:يارب متقول لا يارب مش هيصدقوني لو عرفوا اني كنت مخطوفة يارب
بسملة بغباء:لا لية
ماجد بحدة:مفيش يابنتي خلاص شكرا
بسملة:تمام
ماجد:عايزة حاجةة؟
بسملة:لا سلمتك
ماجد قفل وهو بيتك على شعر تالا بقسوة:هتقولي كنتي فين بالذوق ولا لل
تالا بعياط:والله ياعمي انت مش فاهم
ماجد:طب ياريت تفهميني عشان مموتكيش ف ايدي دلوقت
احلام بخبث وهي بتبخ سمها:تفهمك اي ياماجد واحدة بقالها يومين برة البيت ومش عند صاحبتها زي ماقالت يبقى تفهمك اي بقى
ماجد:اة يازباله ياحقيرة وقعد يديها بالكفوف جامد اوي
وفضل يضربها
تالا بعياط :بس بقى متضربنيش انت ملكش انك تضربني كدة
ماجد بحدة وقسوة:وكمان بتبجحي وراح ضربها تايني
تالا بعياط وصوت عالي:خلاص مدام واخدني عشان تفضلوا تضربوني سيبوني انا اصلا مش طيقاكم
ماجد:وهو دة الي هيحصل يازبالة
وراح جاررها من شعرها ورماها ف الشارع وقفل الباب في وشها
تالا بعصبية :مااشي بس وربنا لتندموا وهتشوفوا
وفضلت ماشي وهي مش عارفة تروح فين
_________________
عند تيم ومهاب. كانوا جايبين دكتور ف البيت من غير ما يعرف هويتهم
بعد ما خلص. ومشي
تيم :متتعودش على كدة ها
مهاب:يعم والله تعبان تعبان اي انت هتذلني
تيم ببرود:لأ …بس بعرفك بس!!!!
وقام ودخل الحمام وخد دوش وغير هدومة بصعوبة بسبب دراعة
وخرج وقال لمهاب:انجز يلا عشان نروح ندور عالبت
مهاب :طب ما تسيبا طة لحال سبيلها
تيم :اة ..دة عند امك ..مستحيل اسيبها طبعا
مدام قعدت مع ميار يبقى اكيد ميار حكتلها عننا
مهاب:ونت اي الي مخليك متأكد أوي كدى
تيم بسخرية:بابا انا مش متأكد دنا ابصملك بصوابعي العشرة يلا انجز انا هنزل اسخن العربية عبال ما تلبس
مهاب :تمام
ونزل تيم عشان يسخن العربية ومهاب نزلة
كانوا ماشين بالعربية وهما مش عارفين هيلاقوها فين
لحد ما دخلوا في نفس الشارع بالصدفة الي لقاها فية
ولاقاها قاعدة عالرصيف وباصة للارض وبترسم عالرملة
وتقريبا بتقول خاجة
تيم:انزل هاتها
مهاب :وافرض صوتت
تيم بغيظ:يعني نت مش هتعرف تتعامل يعني
…اترزع اما نشوف
مهاب :طب اي يعني انزل
تيم :خليك هنزل انا ..وفتح الغربية ونزل وراح عندها بخطوات بطيئة ووقف قدامها لدرجة انها محستش بية وسمعها وهي بتقول
…..
تالا وهي برسم في الأرض عمها :دة بقى لقرع المعفن الي مد ايدة عليا والله لورية لو شوفتة في الشارع هديلة شلوط يجيب اجلة
اما بقى الولية مراتة وبنا لو شفتها بعد كدة لهجبها من شعرها ومهحلها بنت الخرت*يتة الخبيثة الي بتسخنة عليا ومفكراني مش هعرف
وعمتي منها لله يارب كانت قرفاني ف عيشتي اة بس عالاقل كنت عايشة معاها لكن دلوقتي ارتاحت خالص …سافرت الامرات مع قال اي وبسخرية :الساري العربي
وعمتي التانية ربنا ياخد ابنها اللذج ابن اللذجة الغتت
يارب يارب انا دلوقت ف الشارع خدني لأمي وابويا
يارب …
تيم :بخخخ
تالا بفزع ……

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببت رجل مافيا)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!