رواية أحببت انتقامه الفصل السابع 7 بقلم دنيا فادي
رواية أحببت انتقامه الجزء السابع
رواية أحببت انتقامه البارت السابع
رواية أحببت انتقامه الحلقة السابعة
سهر وصلت للمكان وفضلت قاعده ف العربية واتفاجئت لما شافت احمد خارج من المكان الغريب دهه
سهر : باباا اي الي جايبه هنا
.. –
سهر فضلت موجود لحد ما تأكدت من وجود جلال بالمكان
سهر : اي علاقة بابا بجلال!!
________________________________________________
أسر رجع لقاها صحيت
… –
أسر : اقلع’ي
ملك : ايي!!
أسر : خدي اقلع’ي الهدوم دي والبسي ده
ملك : اي ده ده فستان فرح
أسر : اه
ملك بستغراب: وهلبسه لي!!
أسر:هنتجوز
ملك بفرحة: كنت عارفه انك عمرك ما تأذ’يني وبتحبني و..
اسر : انا جايبك هنا عشان اذ’يكي وبس
ملك : ماشي هتتجوزني لي!!!
أسر : م عايز اسأله كتير لما اقول حاجه تتنفذ مفهوم و سابها وخرج
سابها وهي مشاعرها متلغبطه م عارفة تفرحح ولا تزعل!! تفرح عشان هتلبس الفستان الأبيض وهتتجوز الي قلبها حبه ولا تزعل عشان بينتقم فيها وهي ملاهاش اي ذنب
ملك : واضح اويي انك بتحبني بس تفكيرك فيا ده عايز ضرب الج’زمة
… –
أسر : عملتي اي ف قلبي يملك مبقتش فاهم لي بقيت احب وجودك معقول اكون بحبك زي ما قولتي..
أسر بعصبية :انت نسيت ابوها مين ودمرلك حياتك ازاي
______________________________________________
سهر : قاعدين ف الغابه!!!
مجهول : ايوا يهانم
سهر : ازاييي!! بقولك اي تخطفوها من المكان الي موجوده فيه الوقت الي أسر يكون فيه هنا ماشي
مجهول : تمام يهانم
_______________________________________________
أسر : خلصتي!!!
ملك : اه.
أسر فتح الباب لقاها بالفعل جهزت وكانت اقل ما يقال عنها جميلة
ملك : احم شكله حلو
أسر بسرحان : اويي
ملك : بجد
أسر : متفرحيش اويي كدهه
ملك :ماشي
… –
المأذون : بارك الله لكم وجمع بينكم ف خير
ملك : انا بعيط ليي لا اجمدي م هيأذ’يكي ده بيحبك بس اناني ومش عايز يقول.
أسر : مش معني ان اتجوزنا اني نسيت
ملك : ما خلاص يعم هي شغلانه اقولك حاجه اقتل’ني واخلص
أسر : م بالسهولة ديي
ملك بلعت رقها : احم ا انت هتقتل’ني بجد
__________________________________________
جه الصبح
جلال : اتجوزها!! هيعمل نفس الي عملته
احمد باستغراب : وانت عملت ايي
جلال : انت نسيت اني من 7 سنين اتجوزت انا وامه واقتل’تها بسبب المشاكل الي بيني وبين ابوه كنت غبي وغروري عماني وشعر بالالم الحاد
احمد : اهديَ انت مريض قلب و مش هيعمل كده اكيد هو م هيعيد نفس الغلط
جلال مسك قلبه وكان يشعر بآلام الشديد
احمد : استنيَ هكلم الدكتور
_____________________________________________
أسر رجع من شغله ملقاش ملك موجوده
أسر بعصبية :لي يملك هتخليني اعمل الي مش عايز اعمله..
_____________________________________________
سهر : وروني جمالها
….-
ملك : اوعي انتو مين وعايزين مني اي
سهر : اهدي يحلوهه انا الي خطفتي منها حاجه تخصها
ملك : انا م فاهمة حاجه انتي بتتكلمي بالالغاز كده لي
سهر : افهمك أسر!
ملك : ماله
سهر : انا مشوفتش ف بجحتك هو انتي بجد من البنات الي بتشوف الي مرتبط وبتقرب منه بجد رخيصه
ملك : أقرب منه أي انتي بتقولي اي!
سهر : ممكن تفهميني قاعدين لوحدكو ف الغابه بتعمله اي
ملك : انتي بجد اتجننتي انتي ازاي تتكلمي عني بالطريقه دي!
_____________________________________________
الدكتور : البقاء لله
احمد :…..
______________________________________________
علي : ايوا يا أسر احنا عرفنا مكان جلال
أسر : بجد فين ابعت اللوكيشن بسرعهه
علي : بعته
أسر : طب سلام انت
أسر ركب العربيه و ساق بأقصي سرعه
… –
أسر خلال ساعتين كان وصل للمكان دخل واتصدم من وجود احمد
أسر : اي الي جابك هنا يا احمد بيه
احمد : أسر انت عرفت المكان ازاي
أسر : فين جلال يا احمد
احمد بزعل : جلال مات بسبب الي عملته ف بنته حرام عليك
أسر : حرام علياا!!! مش حرام الي هو عمله فيا
احمد : ف حاجه انت متعرفهاش يا أسر ان امك اتجوزت جلال عشان الفلوس
اسر بعصبية: شكلك عايز تحصل صاحبك يا احمد
احمد بزعيق : انت لي مبتفهمش!!!… لو امك صادقه اوي كده اتجوزته لي وسابت ابوك وسبتك
أسر : اتجوزت؟؟ اي الي انت بتقوله دهه
احمد : انت كمان متعرفش انها اتجوزت عشان تعرف ان امك كان هامها مصلحتها ده حتي لما ابوك فلس اتجوزت واحد اغني منه وانا شاهد ع الجواز ولو مش مصدق اجبلك عقد الجواز
أسر من كتر الصدمه مكنش قادر يوقف ع رجله
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببت انتقامه)