روايات

رواية أحببتها رغما عني الفصل الحادي عشر 11 بقلم ريحانة أحمد

رواية أحببتها رغما عني الفصل الحادي عشر 11 بقلم ريحانة أحمد

رواية أحببتها رغما عني الجزء الحادي عشر

رواية أحببتها رغما عني البارت الحادي عشر

رواية أحببتها رغما عني
رواية أحببتها رغما عني

رواية أحببتها رغما عني الحلقة الحادية عشر

مر يومين وأسد تقريبا منمش ولا بياكل وكل إلى بيعمله انه يدور على عشق ويوصل لمكانها
أسد بتعب ظاهر:وصلت لحاجه يا مراد
مراد بحزن على صاحبه:للأسف وكأن الأرض انشقت وبلعتها
أسد بغضب:وربى لاقتل إلى عمل كده بس الاقيها
مراد:أسد أنت لازم ترتاح أنت تعبان أوى
أسد وهو بياخد مفاتيح العربيه وخارج:مش هارتاح غير اما الاقيها يا مراد
مراد:لدرجادى حبتها💔
ليقف فور سماع كلمات مراد
أسد بدموع وصوت مخنوق:لا يا مراد أنا وصلت لمرحله أكبر من كده فى حبها أنا عشقتها

 

 

مراد بحزن وهو يحضنه:هانلاقيها يا أسد اطمن
أسد برجاء:يا رب
وخرجوا سوى يدوروا تانى عليها ورجاله أسد فى كل حته
عند حسام كان وصل المستشفى وهو شايل البنت بين أيده
حسام بزعيق وصوت عالى:فين به*ايم يلى شغلين فى المخروبه ده
الممرضه بخوف:أهدى يا حسام بيه
حسام بغضب:متخلصى يا روح أمك البت هاتتصفى فى أيدى
خدوها من ودخلوها العمليات بسرعه بسبب الجروح إلى اتصابت بيها
حسام واقف بره بجمود بس من جواه كان خايف ليحصلها حاجه
وفجأة شاف الممرضه طلعت تجرى على بنك الدم فى المستشفى وبعديها الدكتور خرج وشكله متوتر
حسام بتوتر وغضب:فى آه البنت كويسه
الدكتور:للأسف البنت فصيله دمها ناقصه فى المستشفى وهى نزفت كتير
حسام بغضب:ازاى يعنى فضيله دمها مش موجوده مستشفى ده ولا آه
الدكتور بخوف:حسام بيه متقلقش إحنا كلمنا بنك الدم وهو بيشوف
حسام بنفاذ صبر:هو إحنا لسه هانستنا أنجز البنت فصيلتها اه
الدكتور:Oسالب يا حسام باشا
حسام بفرحه:تب كويس انا فصيله دمى Oسالب يلا بسرعه إبعت حد يسحب منى دم
ولكن الدكتور وقف يبصله باستغراب فحسام معروف بغروره وتكبره وعدم اهتمامه بأحد
حسام بغضب وصوت عالي:آه هاتصورنى ولا آه انجززز
تحرك الدكتوره بسرعه قبل أن ينهى عليه حسام

 

 

جاءت أحد الممرضات وقامت بسحب عينه من حسام
حسام:هو آه ده اسحبى كمان
الممرضه بخوف:بس كده غلط عليك يا حسام بيه انا سحبت منك كيسين
حسام بغضب:وأنت مال أهلك هو دمى ولا دمك اخلصى
بالفعل قامت بسحب كيسين كمان وخرجت بيهم لغرفه العمليات
حسام كان واقف قدام اوضه العمليات مستنى حد يخرج يطمنه
حسام بقلق:مالك يا حسام عمرك م خوفت على حد كدا مالك آه إلى حصل
الدكتور بخوف:حسام بيه
ليلتفت إليه حسام بسرعه
حسام:ها خير
الدكتور:….
فى مكان تنبعث منه رائحه كرائحه الوقود
تستيقظ عشق بتعب ودموع لتجد نفسها تكتف بقوه بالحبال على أحد الكراسى
عشق بدموع:حرام عليكم أنتم مين سبونى بقى
:مالك يا عشقى
عشق بخوف:أنت مين وعايز منى آه
باستغراب:ألحق يا أسامه ده مش عارفاك شكلها ممثله جامده
أسامه وهو يحرك يده بجراءه على جسدها:أطلع وخد الباب وراك يا أحمد
أحمد بغمزه:ماشى يا عم ربنا يسهله وخرج
عشق بدموع وهى ترتجف:أنتعايز منى آه أبوس إيدك تسبنى جوزى زمانه بيدور عليا
ليمسك شعرها بقوه :جوز مين ياروح أمك أنت بتاعتى يا عشق بتاعتى ومستحيل حد ياخدك غيرى
عشق بتعب ودوخه وهى تتذكر بعض الأشخاص ولكن مازالت الصوره غير واضحه لتقع مغشيا عليها
أسامه بهدوء وهوس وهو يبعد يده عن شعرها :أيوه يا عشق أنت بتاعتى بتاعتى لوحدى ومفيش حد يقدر ياخدك منى ثم خرج من المكان

 

 

مراد بسرعه وتعب:لاقيتها يا أسد لاقيتها
أسد بسرعه:فين يا مراد فين
مراد وهو بياخد نفسه بالعافيه:ف فى بنزينه على الطريق الصحراوي إبن مرات أبوها هو إلى خطفها
أسد بسرعه:نهايتك على أيدى يا ابن الك*لب يلا بسرعه وهات الرجاله معاك
تحركوا بسرعه ورجاله أسد معاه فى العربيات
عند عشق صحت بفزع لما حست بنفس حد فى رقبتها
أحمد بشهوة:الله يخرب بيت جمالك يا شيخه آه ده يا بت ده كله جمال
عشق بدموع :أبعد عنى حرام عليك اسددددد
أسد فى الوقت ده كان وصل وسمع صوتها وكمان اسامه كان جاء وشاف أحمد ليعمل آه مع عشق وضربه بالسكينه فى رقبته
عشق بصراخ:عاااااااااسد لاااا
أسامه بتوتر وجنون:عشق حبيبتى أهدى محصلش حاجه خلاص انا موته هو مات خلاص
عشق بصراخ ودموع:للااااااا
وفجأة رجاله أسد ضربوا نار على المكان والبنزينه بدأت إنها تولع
أسد بغضب:وقفوا ضرب مراتى هاتموت يا ولاد الك::لب ودخلوا بسرعه ب لما دخلوا ملاقوش أثر لحد غير جثه أحمد الحرمين على الأرض
أسد بجنون:عششششششششق
عند عشق أسامه كان بيجرى بيها بعيد عن البنزينه
عشق بدموع وهى بتحاول تشد أديها منه:لا سبنى بقى اسدددددددد
أسامه:مستحيل مستحيل أنت بتاعتى قومى
أسد بغضب من وراه:أقف أحسنلك
وقف اسامه ومسك عشق بقوه من وسطها ووقفها قدامه
عشق بضعف ودموع:أسد

 

 

أسد بخوف عليها:سيبها ونتواجه راجل اراجل لو كنت راجل أصلا
أسامه:مستتتتحيل مستحيل اسبهالك عشق ده بتاعتى أنا ولو معشناش سوى هانموت سوى
وقبل أن يستوعبوا مقصده ألقى بنفسه وبعشق من الجرف
أسد بصرااخ:عششششششق

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببتها رغما عني)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى