روايات

رواية أحببتها رغما عني الفصل التاسع 9 بقلم ريحانة أحمد

رواية أحببتها رغما عني الفصل التاسع 9 بقلم ريحانة أحمد

رواية أحببتها رغما عني الجزء التاسع

رواية أحببتها رغما عني البارت التاسع

رواية أحببتها رغما عني
رواية أحببتها رغما عني

رواية أحببتها رغما عني الحلقة التاسعة

فى منزل أسد
بتصحى عشق بفزع وهى بتتنفس بسرعه وبتحمد ربنا انه حلم مش أكتر ليلفت نظرها هذا الفستان الأزرق المنصع بالؤلؤ الأبيض
عشق بانبهار:آه الجمال ده مش معقول
ترن ترن…
عشق بهدوء:أسد
أسد بهيام من سماع صوتها:قلبه يا عالم
عشق بخجل وهى تحاول تغير الموضوع:أنت فين وليه سبتنى ونزلت
أسد بحب:ياه لحقت وحشتك وأنت كمان وحشتينى
عشق بخجل شديد:أسد بس بقى والله هاعيط😘
أسد بضحك:تب خلاص شوفتى الفستان
عشق :آه ده بتاع مين
أسد:أكيد مش بتاعى يا عشق أكيد ليكى يعنى
عشق بضحك:آه م انا كنت عارفه انا بس كنت بختبر زكائك
أسد بضحك:آه مهو باين برده

 

 

عشق:تب هو بمناسبه اه بقى
أسد بحب:بصى يا ستى فى بنت هاتدخل دلوقتى تساعدك فى اللبس عشان عندنا حفله وأنت هاتكونى معايا
عشق بخوف وتوتر:بس أنا معرفش حد و
أسد:ممكن تهدى انا معاكى مستحيل اسيبك يا عشقى
لتبتسم فور سماع أسمها وهى تكرر الإسم بذاكرتها
أسد :أنت نمتى يا عشق
عشق بانتباه:ها فى حد بيخبط على الباب شكلها جات سلام بقى دلوقتى
أسد:تب يلا قلبى مستنيكى♥️
لتغلق الهاتف وتتجه للباب لتفتح للميك اب ارتست
بعد مده….
علا بانبهار(الميكب ارتست):مش معقول الجمال ده
عشق بخجل وفرحه من شكلها:حبيبتى أنت إلى عيونك حلوه
كانت عشق ترتدى ذلك الفستان الأزرق ويزينه خمار باللون الاوف وايت وصندل باللون الاوف وايت وبعض اللمسات الخفيفه من الميك اب
علا بغمزه:أيوه وأنا أقول أسد باشا وقع على بوزه كده ازاى
عشق:أنت تعرفى أسد من إمتى
علا:اومال بصى يا ستى انا علا صاحبه الباشا المغرور جوزك
عشق بستفسار:معنى كده أنت حضرتى فرحنا بقى
علا بتوتر ظاهر ف اسد قد حذرها من الحديث فى ذلك الموضوع :آه أيوه طبعا بقولك آه يلا لأن الباشا بتاعك وصل ومستنيكى تحت..
عشق بحب: حاضر لتساعدها علا فى حمل الفستان وتنزل للأسفل..
عند مراد وفيروز
فيروز بضحك وصدمه:ههههههه هاموت لا شكلك يموت

 

 

مراد بضحك هو الآخر:اومال لو شفتى شكلك ههههه
لينفجروا بالضحك بقوه على شكلهم
فيروز بضحك:بس قولى ازاى ازاى الدقيق وصل لشعرك بالشكل ده
مراد بلوى بوز: وأنا اش عرفنى ياختى هو إلى جه وبعدين مش تحمدى ربنا إنى بحاول اعملك حاجه تكليها وأنا أول مرة أدخل المطبخ أصلا
فيروز بضحك:هههه لا خلاص بجد مش قدره متتكلمش أرجوك
مراد بغيظ:على أساس شكلك ده شكل بن ادمه
فيروز بغيظ:مهو انا مش عندى لبس هنا ولاقيت الهدوم ده فى الحمام لبستها
مراد بغمزه:بس الصراحه يجننوا بس البنطلون ملهوش لازمه كفايه التيشرت أصلا هه
فيروز بخجل تحاول تغير الموضوع:احم تب يلا خلينى أساعدك بدل البهدله ده
مراد بضحك:تصدقى كنت لسه هاقولها
فيروز بضحك:تب يلا
مراد:تمام هاعمل مكالمه وجاى ومشى بعيد يكلم أسد
مراد بهزار:ابو الصحاب
أسد بشمئزاز:أنت فين يا حيوان افتكرت دلوقتى انا من الصبح برن عليك
مراد:غصب عنى حصل…. وحكى ما حدث
أسد بهدوء:تب خلاص خليك معاها أنا رايح الحفله
مراد:أسد البنت ملهاش ذنب
أسد بغضب:مراد أنت اتجننت انا مستحيل أذى عشق عشق بقت حاجه منى
مراد بهدوء وحب:ماشى يا عم ربنا يهنئ سعيد بسعيده بس فى الحلال يا أسد فهمنى
أسد بهدوء:فهمك يا مراد بس خايف خايف لما تفتكر تبعد عنى خايف أوى من اللحظه ده
مراد:سبها على الله نعمممم معلش يا أسد عندى حاله طوارئ سلام وقفل
أسد بصدمه وهو ينظر لشاشه الموبيل:ده قفل فى وشى
ليتفاجأ بيد تحاوط كاتفيه
:أسد حبيبى
يستدير ليجدها يارا ترتدى فستان يكاد لا يستر شئ من جسدها مع ميك أب أوفر
من بعيد كانت تقف عشق والدموع تستحوذ على عينها لتلعن ذلك القلب
ف هكذا هو الحب شعور انانى غير قابل للتقاسم مع أحد
أسد بقرف:عايزه آه أنا مش فاضى لهبلك ده
يارا بمياعه وهى تتعلق برقبته:وحشتنى أوى يا أسد
لتبتسم بخبث عندما رائت عشق تشاهدهم بحزن لتقترب بسرعه من أسد وتقبل شفتيه
أسد بغضب وهو يبعدها:أنت ولكنه توقف بصدمه عندما وجد عشق واقفه تتابع ما يحدث

 

 

يارا بمكر:الله أنت هنا يا عشق مخدناش بالنا وأكملت بسرعه لاسد قبل أن يكشف ما فعلته أمام عشق انا هاسبقك بقى يا حبيبى على الحفله سلام ومشت بسرعه
أسد فى سره:يا بنت ال….. يا يارا بس صبرك عليا
أسد بهدوء:عشق إلى حصل أنه ..
عشق بجمود:مش عايزه أعرف حاجه يلا ولا آه
أسد بزهق:يلا
ليركبوا السياره بدون كلام ويتجهوا ناحيه الحفله
وللحديث بقيه

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببتها رغما عني)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى