روايات

رواية أجبرني على الإنجاب الفصل التاسع 9 بقلم منة سمير

رواية أجبرني على الإنجاب الفصل التاسع 9 بقلم منة سمير

رواية أجبرني على الإنجاب الجزء التاسع

رواية أجبرني على الإنجاب البارت التاسع

رواية أجبرني على الإنجاب الحلقة التاسعة

كاميليا بقلق :في ايه

ليل بسخريه :متخافيش مش هأكلك وفتح ليها الباب عشان تركب

قعدت بتوتر في العربيه

ليل متكملش معاه في حاجه

كاميليا بتوتر :هو الطريق ضلمه كدا ليه انت رايح فين

ليل بضحك : لاء ذكيه

كاميليا بارتباك :ليل انت واخذني ع فين

ليل :عند حد انتي تعرفيه وبتعزيه اوووي

 

 

 

 

 

 

شويه ووقف ع جنب ونزل وكاميليا مش فاهمه اي حاجه وخايفه من المكان المهجور ال هما فيه

كاميليا نزلت وراه : رد عليا وفهمني جايبني هنا ليه

ليل بهدوء مخيف :دا ال مكان ال كان فيه حبيب القلب قبل ما يقابل وجه كريم

كاميليا بتوتر وارتباك واضح : ح حبيب قلب م مين

اي ال انت بتقوله دا

ليل قربها منه خالص :يعني مش عارفه مين ولا عارفه وبتسعبطي

كاميليا وهي تبعد عنه : ل لاء معرفش هو انت جايبني هنا عشان تقولي الكلمتين دول

ليل :لا جايبك عشان عايز اعرف الحقيقه

كاميليا بتوتر وخوف : اا ابعد عني اا احنا في الشارع

 

 

 

 

 

 

ليل بغضب :انطقي قوليلي اي ال حصل في اليوم ال كنت هتنزلي فيه من البيت ومين ال انتي خرجتي معاه بالليل

كاميليا بخوف ودموع : مخرجتش مع حد ولا حصل حاجه

ليل اتعصب منها ولؤي دراعها جامد فصرخت بألم :متتتكذبييييش عليااااااا احسنلك

كاميليا بألم ووجع رهيب :وو وانا هكذب عليك ليييه مش كنت موقف رجالتك عندي ا اسألهم

ضغط ع دراعها بقوه اكبر لتغمض عيونها من شده الألم :برررده بتكذبي ايييه خايفه عليه للدرجادي

كاميليا بدموع ووجع :هَووو ميين دااا

ليل بغضب :تعال معايا وانا هخليكي تعرفي كوبس هو مين

***

 

 

 

 

 

 

الجده بغضب :يعني بقولكوا هخرج من هنا عاوزه اشوف حفيدتي انتوا مين عشان تمنعوني

الدكتور :يا فندم حالتك متسمحش انك تقومي من السرير ولازم ترتاحي عشان الانفعال غلط عليكي

الجده بغضب :انا مش هعرف ارتاح وحفيدتي مش جنبي انا عاوزاها عاوزه كاميليا عاوزه اطمن عليها َََووومحدش فيكوا عارف يوصلها سييووووني اقوم انا وادور عليها انا عارفه هوصلها ازاي

ااااكيد ليل عمل فيهااا حاجه

الطيبب باستغراب :حضرتك ع قصدك ع ليل الهوارى

الجده بغضب :اه هو انا عاوزه اعمل محضر

الطبيب :طب ممكن تهدي وانا هعملك كل ال انتي عاوزاه

الجده بغضب : اديني هديت ممكن تطلبي الشرطه بقا يا اما انا اقوم بنفسي ولا انتوا حابسني هنا

الطبيب : حابسينك ايه بس دا انتي متوصي عليكي من حد عالي اوي

 

 

 

 

 

 

ثم قال بصوت مسموع : حاضر دقايق والممرضه هتكون عندك وهتكلم حد من قسم الشرطه يجيلك

الجده قعدت بقله حيله مش عارفه نعمل ايه ولا قدامها حل غير انها تستنى لما الشرطه توصل عشان تساعدها انها تلاقي حفيدتها كاميليا

*****

ميرفت بغضب :وقتنا كله بيروح انا معدتش هستني اكتر َمن كدا لازم اتصرف في البنت دي

مي بحقد :دي اكيد طمعانه في فلوسه وعرفت ازاي توقعه

ميرفت بغضب : معقوله ليل يقع في بنت زي ذي

مي :هما بنات الشارع كدا يا روحي يعرفوا ازاي يوقعوا الرجل الغني

ميرفت بضيق :والعمل ايه يا مي

مي بتفكير :ممكن ندى ليها قرشين ونمشيها

 

 

 

 

 

 

ميرفت :وتفتكري هترضي

مي بخبث :والله ترضي بمزاجها احسن ما ترضى غصب عنها

ميرفت :يعني ايه

مي :يعني لو رضت بالزوق يبقى هي بت فاهمه وعارفه مصلحتها إنما لو كبرت دماغها علينا تبقى هي ال جبته لنفسها وساعتها هي ال هتلوم نفسها واحنا ولا لينا اي دخل في حاجه

ميرفت :بس دا عاوز تخطبط كويس ولازم نتكلم معاها بعيد عن ليل لانه ممكن يشك في اي حاجه

مي : اول ما ليل يوصل الليله كلميني واحنا نتفق هنعمل ايه بالظبط

ميرفت :اوك اتفقنا

****

في مكان ضلمه ومهجور نايم شاب ع الارض وفي كدمات ع كل جسمه ووشه

فاق ع دلو من الماء البارد لينتفض جسمه فجأه وهو يرتعش من البرد

 

 

 

 

 

 

ويبدو ع وجهه بوادر الحمى الشديده وجسده متعب جدا

لتدلف هي في هذه اللحظه وتصرخ باسمه بأعلى صوتها :كررررررررررررررييييييم

لتهرول اليه سريعا ولكن منعها ليل بقبضته القويه

كاميليا بانهيار :ارررجوك سيييبه هو ملوووش دخل باي حاجه والله ولا حتى يعرفك

ليل :طلعتي عارفاه الوقتي

كاميليا بعياط : ليل وو والله مش زي ما انت فاكر هو زي اخويا بالظبط وكان عاوز يساعدني مش اكتر والله ما عمل حاجه اي حاجه تاني ولا ليه دخل باي حاااحه ارجو ووك سيبه

ليل : بيساعدك بأنه يخليكي تهربي مني عشان تتجوزيه هووو

كامليليا بعياط :وووو الله ابدااا م محصلش هو مالوش ذنب في حاجه انااا ال كنت عاوزه اهرب لو عاوز تعاقبني عاااقبني اناااا بس ارجوووك سيبه دااا بيموووت

كاميليا حاولت تفك نفسها منه عشان تروح ل كريم تشوفه

 

 

 

 

 

 

ليل بسخريه :خايفه عليه من الموت

كامليليا بصراخ :هَووو مااالوش ذنب هتموت انسان مااالوش ذنب

ليل بغضب عارم :وانا قولتلك مليوووون مره انه تمن الخيانه عندي الموووووت

كاميليا بانهيار :والله العظيم ما خونتك ولا فكرت في كدا اااه كنت عاوزه امشي عشان خوفت منك َمكنتش عايزه اعيش معاك لكن مكنتش عاوزه اهرب منك عشان اتجوزه والله صدقني

ليل قرب بخطواته اكتر منها ورجع خصلاتها لورا ومره واحده شد خصلات شعرها بقوه مسببا وجع والم لها : الحركه دي لو اتكررت تاني انتي ال هتكوني مكانه وروحك هي ال هتطلع مكانه

ساااااامعاااااني ليصرخ بها بأعلى صوته

لتومأ براسها والدموع تنهمر من أعينها وجسدها ينتفض من شده الخوف والرعب

أشار ليل الي حراسه لياخذوه من هناااا

 

 

 

 

 

كاميليا شافتهم وهما بياخدوه وكريم كمان شافها بس مكنش قادر انه يتكلم والصوره مزغلله خالص قدام عنيه فضلت ابص عليه ودموع الخوف والذنب في عيونها لحد ما كريم قفل عيونه بتعب شديد وقطع التواصل البصري بينهم

لاقت ليل بيبص عليها فبعدت نظراتها عنه بسرعه

****

الدكتور فضل يحاول يتصل ع ليل بس مافيش فايده وجده كاميليا كله دا قاعده بتزعق ومش راضيه تهدي

الدكتور خاف انه يسبها تمشي من المستسفي ان ليل يتعصب عليه أو يعمل معاه حاجه

جت الممرضه بسرعه تبلغه انها هتمشي الدكتور مبقاش حل غير انه يوافق ع طلبها وبالفعل جاء لها الضابط المستسفي عشان تعمل محضر

الدكتور :اهو وصل اهو ممكن تهدي

الظابط : خير يا حاجه طلبتنا ليه

الجده بغضب : عاوزه اعمل محضر في ليل الهوارى

 

 

 

 

 

 

الدكتور بصدمه كبيره : نعم في مييين

*****

كاميليا لاقت ليل بيقرب منها واتكلم بهدؤه المخيف :لو كلمه طلعت منك لحد برا عن ال شوفتيه هنا دا انا مش عاوز اقولك انا ممكن اعمل فيكي ايه ساعتها

كاميليا بخوف حست انها واقفه قدام مجرم :انت كدا بتخوفني منك اكتر

ليل بغضب : نتايج ال عملتيه لازم انتي ال تتحمليه

كاميليا بانهيار :انت محسسني اني واقفه قدام مجرم

ليل : انا اوحش مما تتخيلي خصوصا لما حد يقرب من حاااحه ملكي ووو ثم تحدث بهمس في اذنها وهو يضع يده ع خصرها :وحقي

اسرت في جسدها رعشه من الخوف ثم تحدثت بخفَوت وهي تخرج عبرانها بنبره ضعيفه للغايه :ه هما اخدوه ع فين ااا.. ااه

لم تتمم جملتها حتى شعرت بقبضته الحديده تضغط ع خصرها بكل قوه

لتتاوه بألم وهي تبكي :اا… ااه ل ليل

 

 

 

 

 

 

ليل بحده مخيفه :سيرته متجيش تاني نهائي ع لسااانك والا صدقيني هتزعلي اوي مني سمعتي

كاميليا اومأت له بألم والدموع تسقط من عيونها

****

الدكتور بصدمه :دا انتي عاوزه تولعي في المستشفي بال فيها صح

قووووم يا حضره الظابط ماعندناش محاضر هنا

الظابط :الظاهر في سوء تفاهم ووو

الجده بغضب :لا مافيش سوء تفاهم او حاجه من فضلك انا عاوزه اعمل بلاغ في ليل الهوارى بتهمه خطف والتعدي ع حفيدتي كاميليا نور الدين

الدكتور باسم :اااحيه 😂😂 ياريت يا حضره الضابط تتفضل معايا برا شويه هو فعلا في سوء تفاهم وهي تعبانه شويه

مش عارفه هي بتقول ايه اتفضل معايا برا وانا هشرح ليك كل حاجه

الجده بغضب : انا مش تعبانه لو طلع برا انا ال هقوم واسيب المستسفي دي وهعرف اوصل ليه كويس

وساعتها ماحدش يلومني ولا حتى الحكومه ال مش عارفه تجيب لي بنتي من واحد مريض زيه

 

 

 

 

 

 

باسم :نيرمين اديلها حقنه مهدئه بسرعه ياريت تهدي وتعرفي ال عاوزه ترفعي عليه قضيه دا وتحبسيه هو ال مدخلك هنا ومتكفل بمصاريف علاجك كلها وسابها وخرج

****

باسم :انا اسف جدا ع ال حصل وع وقت حضرتك ال ضاع بس ااه زي ما انت شايف سوء تفاهم بس مش اكتر

الضابط برسميه :وقتي مضعش ولا حاجه يا دكتور وازاي ما أنت كنت بتشوف شغلك انا كمان هشوف شغلي

باسم بترقب :يعني ايه

الظابط بجديه :يعني بالفعل هقدم بلاغ ضد ليل الهوارى وهيتم التحقيق معاه واستنئاف التحقيق معاها لما حالتها تسمح عن اذنك

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أجبرني علي الإنجاب

‫3 تعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى