روايات

رواية العنيدة والشرس الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية العنيدة والشرس الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية العنيدة والشرس الجزء الحادي والعشرون

رواية العنيدة والشرس البارت الحادي والعشرون

العنيدة والشرس
العنيدة والشرس

رواية العنيدة والشرس الحلقة الحادية والعشرون

 نبدا بسم الله الرحمن الرحيم
❤❤❤❤❤
الكل صحيو عل صريخ
لمياء بصريخ… الحقوني
الكل جريو عليها بخضه
ريناد بخوف… مالك في ايه
لمياء بخوف… حلمت حلم مرعب
غزل… بضحك… عشان كدا بتصوتي
لمياء بخوف… اه اصلو مرعب اوي
قدر بفضول… حلمتي بايه
لمياء بغيظ… بقولها حلمت حلم مرعب تقولي حلمتي بايه انتي عاوزه تجننيني
قدر… لا بس من فضولي
الشباب بصلوها بغيظ
عمار بغيظ… قلبها كان هيوقف وانتي كنتي بتحلمي ابقي استغطي كويس
لمياء بصتلو بغيظ وكانت هتكلم بس عمار مشي راح يكمل نوم وبقي الشباب عملو زيو
لمياء بغيظ… هو انا عملت حاجه عشان دا كلو انا فعلا كنت مرعوبه
اميره… اقري قران وارجعي نامي تاني وخلينا ننام احنا كمان عندنا تدريب
الكل سابوها وراحو ينامو تاني
ريناد كانت ماشيه وهيا نايمه اصلا خبطت في دياب
دياب.. حاسبي انتي كويسه
ريناد بنوم… اه ومشيت… تصبح على خير تصبح على خير وكامت بتردد الكلمه دي لحد مدخلت اوضته واترمت عل السرير
دياب ضر*ب كف عل كف منها
لقه ادهم في وشه
دياب.. ايه الصويت ده
ادهم بلامباله… سيبك دي بت هبله ايه موقفك كدا
دياب… كنت جاي اشوف في ايه وقبلت ريناد بس شكلها كانت نايمه اصلا
ادهم… ارجع نام تاني
تصبح على خير (الكل نامو تاني لانها كانت الساعه 2الصبح)
ادهم.. دخل اوضته وابتسم بخبث
❤❤❤❤❤
عمار بغيظ… مانبنا غير اننا صحينا عل الفاضي
ريان..لازم نعزرها ياجماعه النوضوع بيخوف بردو
اريان بغيظ… يخوف ايه هيا كانت بتحلم مش حقيقي يعني عشان الصويت دا كلو
انا راح انام عندنا منافسه ولازم نكون نايمين كويس اوي عشان نبقي مركزين
عمار… معاك حق لاننا لو مفوزناش ادهم هيخ*لص علينا كلنا
ريان… بضحك… هنبقي في عداد المو*ته
غزل من وراهم… بمرح… هقوله
الكل انخض منها لانها رعبتهم
ريان بخوف… خضتيني حرام عليكي وبعدين والتلاته لفو حوليها وبقت هيا في النص عامله زي الكتكوت
ااريان… بتقولي هتقولي لمين
غزل بتصنع الخوف… لابيه
عمار بنظرة خبث… ابيه اه انتي عارفه لو الكاتن عرف هنعمل فيكي ايه
ريان… هنس*لخك زي الفرخه وهنقوله انك معانا وشوفي هيعمل فيكي ايه
غزل… تعالو نقولو سوي انا مابتهددش
وكانت رايحه تقولو بس مسكوها من قفاها
… التلاته في صوت واحد… رايحه فين تعالي هنا
غزل… بقوه… ابعد ايدك عني ياض انت وهو
ريان بخبث… دي القطه طلع ليها مخالب وانا معرفش
اريان بنفس الخبث… فعلا بجد عجبتيني وانتي من ساعه مجيتي وانتي دخله دماغي
عمار بخبث… فعلا مزه
والتلاته بصو لبعض وابتسمو بخبث
غزل فعلا خافت من شكلهم
كانو واقفين قدام اوضة عمار
دخلو غزل جوه والتلاته دخلو وقفلو الباب وراهم
غزل بقوه… افتحو الباب دا والا هصوت والم عليكم البيت دا كلو
ريان… بشر… مش هتحلقي تصوتي
اريان بشر… اخوكي اخد مني حبيبتي وانا هاخد اخته مكانها
عمار بضحك شر… مش انت لوحدك كلنا هنشارك فيها
والتلاته بصو لبعض وبعدين بصو ليها
كانو بيقربو عليها وهيا بترجع لورا بخوف ومن كتر الرعب صوتها مكنش طالع
لحد ما لزقت في الحيطه وهما هجمو عليها
❤❤❤❤❤
ادهم دخل اوضته وابتسم بخبث… جيتي ليها برجليكي
ريناد كانت نايمه…
ادهم قرب منها… جوزك د*مر حياتي وحياه اعز الناس عندي وانهارده هاخد ال هو مقدرش ياخدوا منك
ادهم نام جنبها وملس عل وشها بصوابعو… اد ايه انتي جميله بس هتبقي احلي لما اخده منك وازل عيله المحمدي كلها
ادهم قام من جنبها وجاب كاميرا وشغلها وحطها عل التسريحه وثابتها عليهم
ادهم بشر… الكل لازم يستمتع معايا هههه وقرب منها
ريناد كانت مدايقه… ابعد
ادهم بتوهان… لا
ريناد فاقت وبصت عليه… برعب… ادهم بتعمل ايه ابعد
ادهم بهمس… تعرفي ان اسمي حلو اوي بس لما تقوليه
ريناد.. بخوف… طيب ابعد بقا
ادهم… بتوهان وهو مقرب منها… مش قادر سيبي نفسك وعيشي اللحظه معايا
ريناد بخوف… وضعف… ابعد لو سمحت
ادهم بضعف… بحبك ياريناد
ريناد بضعف… وصدمه… قولت ايه
ادهم وهو بيبو*سها…. بحبك
ريناد بتوهان… وانا بحبك اوي
ادهم بهمس… ادام بتحبني سبينا نعيش الليله دي مع بعض
ريناد… بس دا حرام
ادهم… عارف بس مش قادر ابعد عنك انتي عامله زي المغناطيس بتشديني ليكي انا من اول ماشوفتك وانا بعتبرك مراتي
ريناد بضعف اكبر… ادهم
ادهم كان بيقرب منها بحريه وجراءه كانها فعلا مراتو
ادهم اخدها لعالمه هو وبقت ملكه
(يلهوي ال بتعمله مع ريناد مشاء الله بينعمل مع اختك بلظبط)
❤❤❤❤❤
عند الح*مار فارس (اسفه عل اللفظ بس هو فعلا كدا 😂)
كانت واحده نايمه في حضنه
(ونعمه بجد 😂ايه العيال دي)
… بتوحشني اوي يافارس
فارس…(المغفل)
… مانتي معايا وفي حضني اهو
…. مانا فعلا معاك بس بتوحشني اوي حتي وانا معاك
فارس… ياحبيبتي اهو احنا مع بعض ووقت ماتحبي كمان هنكون سوي
… مانا بستني لما جوزي يمشي واعرف اشوفك
فارس… انتي ناسيه يابت الليالي ال كنا بنق*ضيها سوي مع بعض في شقتك
… انعدلت وبقت فوقه… وكملت بدلع… كانت احلي ايام ولما كان بيغيب عني كنت انت بتبقي مكانه ياقلبي
ومن ساعه ماقربت عليا وعجبتني اتحرم عليا انه يشوف شعريه مني انا من ساعتها بقيت ملك فارس المحمدي وبس
فارس شد شعرها بقوه واتكلم… محدش يقدر يقرب من فارس المحمدي غير بمزاجو وبس
… بوجع… واتكلمت بدلع… فارس انا عاوزه انك تكتب بنتنا عل اسمك مش عاوزه تكون غل اسم راجل تاني غير ابوها
فارس… كان بيو*سها… بس لما قالت كدا وقف… واتكلم بمكر… ماهيا فعلا مكتوبه عل اسم عيله المحمدي ومش هتفرق اذا كانت مكتوبه عل اسمي او اسم اخويا المهم انك امها وبس ياسوسن
سوسن بقرف… بدر بس انا مش عاوزها تكون عل ااسمه هو وكملت بدلع…. انا عاوزها تكون عل اسمك انت
فارس… عادي انا وهو واحد وبعدين متنسيش اني انا ال ز*قتك عل بدر عشان تو*قعيه هو ويتجوزك فاكره بدر اتجوزك ازاي
سوسن..بمكر…. فاكره
ــــــــــــــــــــفلاش ـــــــــــــــــــــ
❤❤❤❤❤❤
عند الشرس
كان بيتخيلها قدامه وبيفتكر حبيتو ما*تت ازاي
ــــــــــــــــــــفلاش ـــــــــــــــــــــ
امينه كانت بتجري عشان يسمعها
وهو ركب عربيتو ومشي بس شاف حاجه خلتو قلبه و*قف
شافه بتجري وفي عربيه خب*طتها
هو نزل من العربيه جري عليها زي المجنون
… برعب… امينه امينه ردي عليا
امينه كانت دماغها مفتو*حه وفي د*م
فضل يحسس عل وشها ويصرخ انها تصحي تاني ليه بس خلاص كان فات الاوان
(نزلت فديو قبل كدا دي كانت امينه والشرس)
اخدها وراحو المستشفى
الدكتور قال ليه… البقاء لله
فضل يصرخ وض*رب الدكتور واخدها في حضنه وفضل يصرخ بس لاحياه لمن تنادي
ـــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــباااكـــــــــــــــــــــــــ
الشرس…. بدموع…. وصريخ….. اااممميييننننننهههههه
… مش هسيب حقك ابدا ودا وعد مني
الشرس بشر… انت اختها مني ولازم روحك تطلع زيها وانا ال هطلعها ليك بايدي
واخدحاجه معاه
وراح غل بيت المحمدي
وكان واقف بشر
طلع الحاجه دي وووو

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية العنيدة والشرس)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!