روايات

رواية احبني رجل مافيا الفصل الرابع 4 بقلم إيمان نبيل

موقع كتابك في سطور

رواية احبني رجل مافيا الفصل الرابع 4 بقلم إيمان نبيل

رواية احبني رجل مافيا البارت الرابع

رواية احبني رجل مافيا الجزء الرابع

رواية احبني رجل مافيا
رواية احبني رجل مافيا

رواية احبني رجل مافيا الحلقة الرابعة

احبَّـني رجـل مـافـيا
البارت(4)
::::::::::::::::::&::::::::::::::::::
اللهم الجم شيطاني بألف لا الـه الا الله واسـكن غضبي بلا حول ولا قوه الا بالله❤
::::::::::::::::&::::::::::::::::::::
تذكير بماحدث
قمر اخذت حقيبتها واخرجت هاتفها الذي كانت تخبأه بمكان عميق داخل الحقيبة لا تجدة بسهولة وقامت بالضغط علي اتصال ووقفت عند الوح الزجاجي
قمر:الو انا مخطوفة انا وليان الحقنا بسرعة انا هبعتلك الموقع تعالي بسرعة قبل مانموت
ولم تري ذلك الذي دخل الي الغرفة مرة اخري ورأي ما حدث واسودت عيناه فصارت مرعبة للغاية
وقبل ان ترسل الموقع وجدت من يسحب من يدها الهاتف ويرميه عرض الحائط فيتهشم وتشهق هي بصدمة وترتجف من الرعب فالتفتت الي الخلف ونظرت بعين واحدة والعين الاخري مغلقة وجدت عينين غاضبتين عينين قد تحول لونهم من البني الي الاسود وانحبس بداخلها الدم ويدة منقبضة بقوة حتي ابيضت مفاصلة وعروقة ظاهرة ادركت هي الان انها بخطر ويجب الاحتراس والا سوف يقتلها فهو تقريبا بل مؤكد في اشد حالات غضبه ابتعدت الي الوراء ولكن خلفها الوح الزجاجي ضمت يدها امام وجهها وابقت عينيها تنظرله منتظره ماسيفعل
احاطها بيدة من الجهتين وهي مرتعبة ومترقبه بنفس الوقت
جاسر وهو يجز علي اسنانة:خدعتيني وعملتي فيها العاقله الي مش هتحاول تهرب بتخدعيني انا
قمروهي علي وشك البكاء:اسـ استني بس ااااا انا بس كنت
جاسر:كنتي بتغفليني بس قسماً بالله لاوريكي ياقمر هتشوفي ايام سودة هعرفك مين هو الفهد مش انا قولتلك انك لو عملتي اي حاجة متعجبنيش هقلب علي الوش التاني مافاتش نص ساعة علي كلامي وعملتي مصيبه
قمر ببكاء:والله لا مش قصدي كدة اناخوفت من الدم وخوفت من الي حصل تحت وانا لو فضلت هنا هفضل اشوف المناظر دي وانا بخاف
رق قلبة ولكن عاد لنفس حالة مجدداً:مش مبرر انتي قولتي مش هتضغطي عليا وانك فهمتيني
قمر ببكاء:وانا مبقولكش احكيلي واة انا فهماك بس اناخوفت انا اول مره اشوف المناظر دي والدم دة وجلست علي الارض تبكي وهي تداري وجهها بيدها وتتذكر منظر الدماء علي الارض سحبها من يدها واوقفهاورفع يده وصفعها بغضب
جاسر:انتي هتستعبطي ياروح امك
مازلت هي تداري وجهها وتبكي ومازالت تتذكر ماحدث كان هو يحاول الا يقتنع لذلك صفعها ولكن قلبه يعرف انها صادقة انصدم عندما وجدها بدأت بالارتجاف
امسكها من زراعيها وهزها
جاسر:قمر قمر قومي مالك قمر اي الي حصل قمرفي اي
جحطت عينيه عندما وجدها سكنت ووقعت بين يدية اي وقعت بأحضانة حملها وجعلها تتسطح علي السرير وظل يدق علي وجهها برفق
جاسر :قمر قومي وعد مش هعملك حاجة قمر قمر ولكن لارد
جذب الماء ووضع البعض منه علي وجهها فبدأت ان تفيق وترمش بعيناها الذي تسحره ظل ينظرلها ويتأمل عينيها وهي تفتحها برفق تأملها بحب لرقتها
تبا لك ايها الفهد اهذا وقت حب فحبيبتك بهذه الحاله بسبب غبائك
استيقظت هي ونظرت فهبت واقفه علي الفور
قمربخوف:والله ماهكررها تاني مش هتتكرر وعد متضربش
جاسرببرود:تعالي اقعدي
نفت برأسها مرات عديدة
جاسر:مبعدش كلامي مرتين
ذهبت وهي تفرك بيدها من التوتر جلست علي السرير وهي تنظر الي الارض
جاسر:ارفعي راسك
رفعت رأسها ومجرد ان التقت عينيهم نزلت دموعها فأخذها بأحضانة وهو يمسد علي ظهرها صعوداً وهبوطاً وهي تبعده وتبعده حتي ابتعد
جاسر:وعد مش هضربك متخافيش
قمر بمكر:انت قولت وعد هه والراجل مش بيخلف بوعده
جاسر:وانا قولت وعد
(غلطت غلطة عمرك لما طمنتها استقبل بقا ههههه)
وفجأة وبدون سابق انذار هجمت علية صائحة يبقاااااا اخد حقيييي بقي مش قممممر الي تضرب وتسكتتتتت جلست علي كتفيه وتمسكت بشعره فوقف علي الفور واصبح يحملهافوق كتفيه وهي تشدة من شعره
قمر:بتضربني انا يااااض دةانا هشرحك دةانا قمر ياض يعني متضربش انت فاهم ميغركش اني خوفت منك شويتين لا يبابا اوعا تتغر دة انا قمر يعني محدش يقدر يجي في سكتي كل هذا وهو يحاول الفكاك منها ولكن لا فائدة حتي تعبت هي ونزلت من نفسها وركضت خارج الغرفة مسرعة ركضت بسرعة البرق الي اسفل تركض هنا وهناك حتي وجدت مكاناً تختبأ به وهو المطبخ اختبأت بضرفة من ضرف المطبخ وساعدها في ذلك حجمها الصغير
ظل يبحث عنها لم يجدها
جاسر:وحيات امي لاوريكي الفهد يتضرب بالمنظر دة ماشي لما الاقيكي بس
ولكن فكر بعقله قليلا تصرفاتها تشبه تصرفات الاطفال ويعني ذلك انها تفكر كالاطفال فكر لو كان محلها طفلا فأين سيختبأ ذهب الي المطبخ بحث تحت الطاولة ولم يجدها فوق الثلاجة ولم يجدها ادار بعينية في الغرفة فلفت نظرة فتحة صغيرة في احد الضرف فصرف الخادمات بهدوء وذهب لها فتح الضرفة ونزل بمسواها وجدها تجلس وتضع احد اصابعها في فمها وتنظر له كالاطفال كادت ان تفلت منه ضحكة بسبب تصرفاتها المجنونة هذه المحتاله تريد ان تخدعني لكن لا لن ادعك تظاهر بالغضب
فسحبها من خلف عنقها ونظر لها منتظر ما ستقول
قمر:خلاص ياكبير سماح المرادي خلي قلبك ابيض بقا
نظر لها وهو يرفع احدي حاجبيه فأكملت
قمر:يسطا بقا خلي قلبك ابيض عيل وغلط عيل وغلط
لم يرد عليها فقط ينظر وهو رافع احدي حاجبيه
قمر بزهق:ماخلاص ياعمنا بقا متغلبناش كدة كدة انت ضربتني وانا ضربتك يعني بالبلدي واحدة بواحدة متقعدش بقي تعملنا فيها بطل الروايات الجامد الي مبيسامحش بسهولة دة اي القرف دة ياربي مفكر نفسة حاجة جامدة
جاسر:دة المفروض اني اسامحك دلوقتي يعني
قمر:طبعا يكفيك ان قمر الي بتكلمك او بتطلب منك تسامحها دة شرف يبني دة انت تمشي تتفاخر كدة وترفع راسك لفوق
جاسر :والله
قمر:اة والله انت مكنتش تعرف تؤتؤتؤ
جاسر:طب استقبلي بقا وذهب وهو ممسك بها حتي وصل الي الصالون وقام بأمساكها من ثيابها من الخلف وقام بوضعها علي الحائط فصارت معلقة علي الحائط حاولت النزول لم تستطيع فأدركت مافعله نظرت له بزهول
جاسر:اهو دة جزاء الي يحاول يلعب مع الفهد خليكي بقا كدة ياشاطرةابقي وريني مين هينزلك
وذهب وتركها معلقة
قمر:خد ياااااض تعالي هنا انت يلا ياعم يلي ماشي وبايع دنيتك علمني اضحك يااما سلفني ضحكتك الله عليا احلي مغنية والله يختااااي الراجل هيمشي ياواد هفضل متشعلقة كدة يواد استني بس اهون عليك طب استني طب
لارد فقد ذهب جاسر وتركها علي الحائط مر وقت مرت ساعتان وهي معلقة بدأ عنقها بالتشنچ واصبح يؤلمها
قمر:كتك قرف ياقمر كان لازم تعملي فيها الفتوه يعني ومحدش يضربني عجبك كدة اديكي متعلقة اهو اة يارقبتي ياني يما ياصغيره علي الهم يالوزه اهو بعمايلي خليت الزرافه لا زرافة اي دة ابا الغضب الهي يجيلو كساح في الاملاح يارب يجيلو ضربة في بطنة عشان يبقي يعلقني التعليقة السودة دي هه
جاسر:انا ابا الغضب وزرافة وبتدعي عليا كمان هه يجيلي ضربه في بطني
قمر:يلهوي يلهوي يلهوي دة سمعني بببببص اناااا هفهمك
جاسر:تقهميني اة طب انا مستني
قمر:طب نزلني طيب عشان نعرف نتفاهم
جاسر :لا
قمر:بجد نزلني
جاسر: لا
قمر:مش بهزر والله رقبتي وجعتني جدا
جاسر :لا هسيبك كدة شوية كمان عشان تتعلمي الادب وتعرفي ان الله حق
قمر:خلاص اتعلمت وعرفت ياخويا نزلني بقي متبقاش تنح خليك راجل متسامح
جاسر:لا انا مش متسامح
قمر:ابقي عشان خاطري يلا بقي
جاسر:اممم هفكر
قمر وقد اغروقت عينيها بالدموع:انا معرفش اسمك اي بس ارجوك ياالفهد انت نزلني عشان والله العظيم رقبتي وجعتني اوي مش بكدب صدقني قالتها وهي تنظر للارض بأستعطاف
جاسر:امم خلاص هنزلك بس تبقي تعملي حركة كدة ولا كدة هدبحك
قمربهمس:وانا هسكتلك يعني دة انا هشرحك
جاسر:بتقولي حاجة
قمر:انا اقدر
جاسر:احسن برضو
وقام بأنزالها وامسك بيدها
قمر:سيب ايدي
جاسر: لا
قمر:قوووولت سيب ايدي
جاسر:مالك انشاء الله وبعدين اتعدلي بدل مااعدلك
قمر:اة دة عند طنط وقولت سيب ايدي مينفعش الي انت بتعملو دة ازاي تمسك ايدي كدة
جاسر:امممم طيب اديني سبتها بس عايزك تعرفي ان……. ونزل بمستوي اذنها واكمل انك هتبقي ملكي وعايزك تفهمي ان من دلوقتي ومن اول ما شوفتك وانتي كلك علي بعضك ملكي ايدك ملكي وجسمك ملكي وقلبك ملكي وعقلك ملكي حتي النفس الي بتتنفسيه ملكي وليا انا وبس فهمتي يستحسن يكون فهمتي
وتركهاوسط زهولها وذهب تاركاً اياها نظرت له وهو يذهب
قمر بصدمة:يابن المخبولة اي الواد دة دة دماغو هابه منو يلا اهو غار اهم حاجة اني جعانه دلوقتي مافيش اي حاجة في ام المخروبة دي تتاكل
وذهبت بأتجاه المطبخ وفتحت الثلاجة وجدت علب تونة وزبادي ولبن وانواع من الجبن والعصائر
قمر بتذمر:اوف مافيش اي حاجة تتاكل كلها اكل عيانين دة اكل مش اكل فينك ياميجو كان زمانك مأكلني ومشبعني وجايبلي كل الي انا عيزاه يلا ربنا علي الظالم والمفتري
————————–❤
اما بمكان اخر كان هناك شخصاً يجلس علي مقعد في بيت ذو زوق ورونق خاص كان يجلس واضعا رأسة بين يدية وما كان الا ماجد رفيق قمر وليان
ماجد:ياتري روحتو فين مش عارف الاقيكو انتي فين ياقمري روحتي فين ياطفلتي لازم ارجعك انتي وليان لازم انا مقدرش اكمل من غيركو مش هيأس لازم ادور عليكو لحد ما الاقيكو واعرف مين ال**** الي خطفكو لازم اعرف
وقف بعصبيه شديد وكسركل ما حولو
ماجد بصراخ:مش هسيبكو تضيعو مني جلس علي الارض بضعف وشعور العجز يتملكة فهو يبحث عنها منذ يومين ولم يجدهم لم يقدر علي العيش دونهم لطلما كانت ليان صديقته وابنتة التي كانت تفعل به الافاعيل من سكب ماء وغيرو كانت تملئ حياتو بالمرح رغم شجارهم الدائم اما قمر ذات الطفله المحببه الي قلبه لطلما كانت مدللتة الصغيرة رفيقتة هو من كان يهتم بها هي الاقرب لقلبة علي الاطلاق انها ابنته لا يقدر علي العيش وهو يعلم انها مخططفه لابد ان يعرف من اختطفها وقف سريعا وخرج من المنزل حتي يواصل بحثة عنها
————————❤
اماعند ليان كانت جالسة بملل هي وقمر فبعدما لم تجد قمر طعام علي هوائها صعدت لاختها
ليان بصراخ:انا زهقااااااانة
قمر بصراخ مماثل:وانا طهقاااااانه
ليان:طب نعمل اي
قمر:هغني طبعا
ليان :غني يختي
قمربعدما جلبت احدي الصناديق:سكسك
ليان:سكسك
قمر:سكسك سكسك باللمون والي بحبو طلع مجنون وسكسك
ليان بتصفيق:سكسك
قمر:سكسك سكسك بالتفاح والي بحبو طلع فلاح وسكسك
ليان:سكسك
قمر:سكسك سكسك ب الاناناس وانا بحبك يابن الناس وسكسك
ليان:سكسك
قمر:سكسك سكسك بالطعمية وانا بحب ابنك ياولية وسكسك
ليان وهي ترتمي علي الارض من فرط الضحك:خلاص ياقمر بالله عليكي هفطس ههههههههه محسساني انو فرح امك هههه
قمر:يختي خلينا نفك بدل النكد الي الواد الطويل دة مقعدنا فيه عمال يزعق ويتنطط ولا اكنو هيرو كتو قرف
ليا وهي تبتلع ريقها:احم قمر اسكتي
قمر:اسكت اي بس الواحد لو ادالو قلم هيطير الواحد بس الي مش عايز يتغابا علية
جاسر:طب تعالي اديني قلم وريني هطير ازاي
قمروقد جحطت عيناها:هاااارسوح والتفتت الي الوراء
قمر:بببببـ… بـ… بص انا هو هفهمك يسطا
وحدث…..
ماذا سيحدث ياتري ؟؟
والي هنا يكون قد انتهي هذا البارت
دمتم بخير❤❤
„””””””””””””””””””””””””””””””””””””„ „

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احبني رجل مافيا)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى