رواية أحببت معذب قلبي الفصل الخامس عشر 15 بقلم سارة منعم
رواية أحببت معذب قلبي الجزء الخامس عشر
رواية أحببت معذب قلبي البارت الخامس عشر
رواية أحببت معذب قلبي الحلقة الخامسة عشر
“عند ليل ”
زين …الو ايوه ي ليل انتي فين ي حبيبتي
ليل …أنا خلصت المحاضرات ومروحه اهوت
زين…تمام ي قلبي خلي بالك من نفسك ولما توصلي طمنيني عليكي
ليل ..حاضر ي حبيبي
زين …سلام
ليل سلام
_ ليل اول ما قفلت مع زين بتبص وراها لقت هايدى وكريم ولمي واقفين
هايدي …. ازيك ي ليل اخبارك
ليل ببرود …الحمد لله…عاوزه حاجه
هايدي بغيظ منها …وهعوز ايه منك انتي ،،انتي حته عيله ولا تسوي
ليل …العيله دي احسن وأشرف منك ومن اشكالك الرخيصه
لمي … لا لمي نفسك ي حلوه احسن ما نوريكي الوش تاني
ليل …ولا تقدروا تعملوا حاجه ،، يلا لموا نفسكم وغوروا من هنا احسنلكم
كريم وبيبصلها من فوق لتحت بش”هو”انية…والله يبخته زين فعلا بيكي ،،محظوظ ابن الايه
ليل بااحتقار…لم نفسك يلا،، بدل ما إنديلك أمن الكليه
كريم بضحك…لا وكمان شرسه ؛؛ بحب انا القطط الشرسه
ليل جت تمشي لقت هايدي بتقولها
هايدي…هيجي يوم وهاخد منك زين ي ليل ،،استني بس وهتشوفي ،، وهخليه بنفسه يرميكي في الشارع
ليل وقفت وبصت ليها …الشارع ده بيلم اشكالك انتي وبس ،، وسابتهم ومشيت
هايدي بشر … والله لاندمك ي ليل ،، كريم بكره هنفذ الي قولتلك عليه
كريم بضحكه بشر … طبعا ي حبيبتي
💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦
❣️اللهم صل وسلم على نبينا محمد ❣️
” ليل وصلت البيت وقاعده في الاوضه وبتفكر في كلام هايدي وخايفة وحاسه ان هايدي مش هتسبهم في حالهم وخايفة هاي زين منهم ومش عارفه تقول لزين ولا لا وفجأه دخل زين الاوضه ولقي ليل سرحانه ومش واخده بالها انه وصل اصلا
زين بقلق … ليل حبيبتي انتي كويسه حاجه حصلت
ليل…زين حبيبي حمدل علي السلامه جيت امتي
زين ..لسه واصل ولقت سرحانه ،ايه الي حصل ي قلبي احكيلي حد زعلك
ليل وبتدخل في حضن زين …لا ي قلبي مفيش حاجه انا بس قلقانه علي وعد تلفونها مقفول ومش بترد
زين بضحك …ما اكيد أدم مش هيسبها ،،هو كمان قافل تلفونه
ليل بضحك … عندك حق ربنا يسعدهم يارب
زين بخب*ث … سيبك من ادم ووعد وخليكي معايا ،،هو انتي كل يوم بتحلوي كده ازاي
ليل بكسوف … بطل بقي ي زين الكلام ده انت بتكسفني
زين … ابطل ايه لا انا بحب اقول عشان اشوف الخدود الحمرا للقمر دي قدامي وقام بايسها من خدها
ليل .. زين احترم نفسك
زين … ما انا محترم اهوت هو انا عملت حاجه
ليل … آه اوي انت هتقولي ،، اوعي بقي عشان ورايا مذاكره
زين … طب ما تيجي اذكارلك انا
ليل بضحك… لا بعرف اذاكر لوحدي ،، يلا روح ادخل غير هدومك وانا هحضرلك العشا
زين … حاضر ي مغلباني
💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦
” عانقني وداوي جروح قلبي بعناقك لي … فأنت هو دائي ودوائي…❤”
” عند ادم ووعد ”
ووعد قاعده في الاوضه بتفكر في معامله ادم ليها طول الاسبوعين دول وبيعاملها علي انها خدامه ، وليه بيعمل معاها كده وي تري كان بيكدب عليها دا كله ليه وفجأه فتح ادم الباب جامد عليها ودخل عليها
ادم بسخريه …ايه خضيتك ي قطه
وعد وبتبصله بكسره وحزن … ليه ي ادم بتعمل فيا كده ،، دا انا حبيتك ووثقت فيك وقولتلك مش هقدر استحمل كسر تاني وبالذات منك
ادم قلبه وجعه عليها بس افتكر انها خنته… لا ي قطه خلاص الكلام ده مبقاش يدخل عليا دا كان زمان ،،، انتي الي قولي ليه خنتني ي وعد انا عملتلك ايه دا انا حبيتك
وعد بصراخ وانهيار… والله ما خنتك ولا فكرت في كده انت جبت الكلام ده منين
ادم ورمي في وشها الموبايل… اتفرجي علي الصور والفيديوهات دي وشوفي كده
وعد ومسكت الموبايل … ايه الصور دي والله انا معملتش كده …
ادم …معملتش ازاي،، الي في الصور دي انتي ولا لا
وعد … اه انا بس الصور دي متركبه… انا بس ساعدت ولد كان اغمي عليه قدامي
ادم بسخريه … وانا المفروض اصدق الكلام ده بقي ، ليه مفكراني عبيط
وعد بصريخ … اه المفروض تصدق لاني بحبك واتا حبيتك فين ثقتك فيا
ادم بقسوه وبيمسكها من دراعها … كلكم شبه بعض كنت مفكرك غيرها بس طلعتوا كلكم نفس الصنف كلكم زبال*ه
وعد بعياط يقطع القلب.. والله انا معملتش حاجه … انا معرفش مين دي الي بتقولي عليها .. ارجوك صدقني ي ادم
ادم سبها في الأرض وطلع لانه حس انه لو فضل شويه كمان هيضعف وهياخدها في حضنه ،، لأمه قلبه بيقولوا وعد متعملش فينا كده وقرر انه لازم يتأكد من الموضوع ده
💥💥💥💥🗯🗯🗯🗯💥🗯🗯🗯
❣️لا حول ولاقوة الابالله العلي العظيم ❣️
“عند هايدي ”
– هايدي… انا خلاص زهقت بكره هنفذ الخطه ي كريم
كريم .. تمام اوي بس هنعملها ازاي دي
هايدي.. بكره بعد ما ليل تطلع من الجامعه انت هتخدرها وهتاخدها معاك علي شقتك وبعدها تتصل علي زين وتقوله مراتك معايا وفي حضني وتقوله العنوان
كريم بخوف …. وهو لما يجي ويشوفني معاها هيسبني في حالي ،، دا انا ممكن يقتلني
هايدي… لا متخفش ما انا هكون موجوده وهخلصك منه اهدي بس وهتشوف
كريم بخوف .. شكلك هتودينا في داهيه
هايدي .. لا متخفش الداهيه دي هتروحي فيها ليل ،، واخيرا هخلص منها وزين هيبقي بتاعي ليا لوحدي
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببت معذب قلبي)