رواية أنتي حقي الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم شروق خالد
رواية أنتي حقي الجزء الثاني والثلاثون
رواية أنتي حقي البارت الثاني والثلاثون
رواية أنتي حقي الحلقة الثانية والثلاثون
في مكان ما
المجهول…. كل حاجه جاهزه
الكل.. ايو كله جاهزه يا كبير
المجهول… هههههه حلوه كبير دي
يتجه المجهول الي ندا ويفتح الباب
ندا… بخوف وهي تقوم ايه في
المجهول.. يلا علي شان الشرط
ندا… بجد وبعدين همشي صح
المجهول.. لو عملتي اللي انا غايزه همشيكي
ندا…. بفرح يلا بينا
يتجه بيها الي السياره ويفتح الباب وتركب ندا السياره وفي نغس الوقت هي خايفه
المجهول.. وهو يركب اتفضلي امسكي العرق ده انتي ازاي حرانه كده
ندا… وهي تمسك المنديل وهي بترتعش لا انا كويسه ما فيس حاجه وتمسك وفجأة يغم عليها
المجهول… هههههه كده عسل اوي
……………………………………………… عند عبد الله
وهو يستند علي امه
الام… يلا يا ابني ساعدني علي شان تدخل
عبدالله.. اهو يا امي بس مش قادر ويتعكز عليها
اشرقت.. خلف الباب ايو يلا بقا يلا كمان شد حيلك بقا
الام.. بفرح يلا يا ابني
عبدالله.. مش قادر استحمل ويقع علي الارض
الام.. بصرحه ابني
اشرقت.. وهي تجري علي زينب مالك يا زيزي
عبدالله.. لا ولا كانك عملتي حاجه
زينب. بيكا ابني اهي اهي
اشرقت.. وهي تمسك يدها وتقول لها
اشرقت.. سبيه هنا وتعالي معايا
عبدالله… تسيب مين انتي متخلفه صح
اشرقت.. بطفوله لا بس ماما زينب بتبكي وعنيها هتوجعها ينفع كده روح انتي وخش وتسحب زينب من يدها
تدخل بيها في الداخل
زينب… مش قادر والله يا بنتي
اشرقت… استني بس انتي هنا
وتخرج اشرقت الي عبد الله
وتمسك من رجله يلا تعاله وتشد من رجله
عبدالله.. انتي يا متخلفه بتعملي ايه
اشرقت.. هدخلك جوه الاوضه بس استنا انت بس وشوق
عبدالله.. وهو يخرك رجله سبيني يا مجنونه
اشرقت.. امممممممم استنا وتدخل جو الاوضه وتدور علي شي
زينب… بتعملي ايه
اشرقت…. استني انتي بس عليا يا انا يا ابنك في البيت ده والله لا اخليه مش يمشي بس ده انا هخليه يسيب البيت هههههههههه. بضحك ( محمد ثروت)
زينب … ربنا يستر
اشرقت… اهي انا لقيتها وتذهب اليه مسرعه
عبدالله… ايه ده يا بيت انتي
اشرقت… هههههه ده حبل وتربط بيه رجل عبدالله
عبدالله.. بغصب سيبي رجلي ماما يا ماما الحقيني
اشرقت.. ههههههه ما انا قفلت الباب علي ماما ههههههههه وانتا هتلعب معايا صح يا صغنن انتا وتشد عبدالله من رجله هااااااااي حاسب القطر جاي
عبدالله.. وهو يصرح بصوت عالي سبيني منك لله انتي واخوكي منكم لله
………. عند جاسر ومدثر واسماء
جاسر.. انا جبت فستان ابيض زي بتاع العروسه لي اشرقت حبيبتي
مدثر.. وانا جبت ليها طقم دهب بس ايه هتجنن عليه بس هخده بعد الفرح علي شان عرستي
اسماء. هههههه. ده اشرقت تكلك وانتا عايش يا حبيبي
بس وحشتني بت الجزمه والله
مدثر. ههههه بتشتمي علي نفسك
جاسر… هههههه ده عبدالله هيموت وتمشي دي عملت فيه البدع ههههههه ده بتربطو بلحبل وتلعب بيه
مدثر. هههههه غايز أشوفه ونبي هههههههه
جاسر…. ههههههه بليل هنروح كلنا ليها ونخدها وتروح الفرح
………………………. عند ندا
ندا… وهي تقوم من النوم وتنظر حولها بستغرب انا فين
المجهول.. انتي في بيتي
ندا… بخوف ليه انتا مش قولت هتخليني امشي
المجهول.. بس بعد الشرط صح الشرط
ندا… اه بس ليه جبتني البيت
المجهول.. وهو يبكي 😭انا هقولك انا كونت بحب وحده وبموت عليها بس سبتني من شهر واليوم فرح بتاعها هي وصاحب عمري هي النهارده عزماني عليه
ندا.. تمام وانا مالي
المجهول.. بغضب… وهو يقوم انتي هتلبسي وتروح معايا علي اساس انك حبيبتي تمام 👌
ندا.. لا انا همشي
ال… لا تروحي معايا يا ابعتك للكبير ايه رايك هي نص ساعه وتكوني جاهزه تمام
ويخرج ويسيب ندا في دموعها
ندا… وهي تقوم وتكسر في الاوضه وتبكي بصوت عالي جدا
تدخل عليها البنات يلا علي شان تجهزي يا مدام
ندا…
البنات..
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
الرواية كاملة اضغط على : (رواية أنتي حقي)