رواية قاسي أحب طفلة الجزء الثاني الفصل الحادي عشر 11 بقلم نورهان العطار
رواية قاسي أحب طفلة الجزء الثاني الجزء الحادي عشر
رواية قاسي أحب طفلة الجزء الثاني البارت الحادي عشر
رواية قاسي أحب طفلة الجزء الثاني الحلقة الحادية عشر
انتهي يونس من عملة وركب سيارتة لكي يذهب الي القصر وصل بعد مدة ودخل الي القصر ولاكن وجد شئ جعلة يقف مكانة من الصدمة عندما راي مرام ترتدي عباية نانسي عجرم وتشغل الاغاني وتنظف البيت وهي تتمايل وتتراقص وهو كاد ان يموت من الصدمة
مرام احم في اي يا راجل مش تكح ولا تعطس ولا اي حاجه حرام عليك خضتني الله
يونس بصدمة اكح واعطس وياراجل وخضتني يا نهار اسود دنا سبتها ساعتين
وكانت الصدمة الاكبر عندما طبعت مرام قبلة علي خد يونس نظر لها
مرام وحشتني اوووي اتاخرت لي عحبك حالي كدة يا يونس
يونس بدون وعي مالو حالك يا قلب يونس
مرام وهي تطوق رقبتة يا خويا انت خرجت من هنا وانا قلت اتفرج علي التلفزيون لقيت مسلسل سي السيد وبعد مخلص لقيت المسلسل بهت عليا استنيت كتير انك تيجي مجتش قعدت اروق في القصر واخدت العباية دي من مني الشغالة اي رايك فيها عحبتني هي مش عجباك ولا اي يا يونس
يونس وهو يحتضن وسطها لا عجباني اوووي قمر عليكي بس انتي بتروقي لي مش في خدم هنا ولا اي
مرام انا الي كنت عاوزة اروق البيت لجوزي فيها حاجه دي ولا اي
يونس لا مفهاش حاجه بس عشان متتعبيش وكدة
مرام لا متخفش عليا ثم صرخت ايييييي داااااا
يونس بفزع في اييي حصل اي مالك
مرام ببكاء كالاطفال حرام عليك يا يونس كدة تدخل بالجزمة وانا بروق والله حرام
يونس بغضب وانا اعرف منين انك بتروقي ساحر انا وبعدين نادي اي حد ينظف معاكي بدل مكل شوية سرعاني كدة هقطع الخلف بسببك
مرام بغضب طيب اتفضل اطلع فوق علشان معملهاش معاك انت معرفنيش
يونس وهو يمسكها من ملابسها تعمليها مع مين يا نغة بت مش عاوز اتغابي عليكي انا طالع فوق لو سمعت صوتك هنزل اخلص عليكي سامعة
مرام بخوف سامعين يا صلاح
يونس جاتك القرف قال بنظف قال
جاء يونس ليصعد وجدها تنظف مكان قدمية فذهب اليها مرة اخري وهو يمسح رجلية في الارض
يونس طيب اهو اهو هاااا وصعد الي الاعلي
مرام بغيظ يا غلس والله لما اجيلك يا يونس
صعد يونس الي الاعلي وهو يبتسم علي ما تفعلة مرام غير ثيابة ورمي نفسة علي السرير حتي ينام
في الاسفل صعدت مرام الي الغرفة بعد ان اتمت كل شئ وخلصت كل حاجه بمعني اصح غيرت ثيابها وخرجت من الغرفة وذهبت الي غرفة يونس وجدتة نائم بعمق فذهبت الية ببطي واقتربت منة
مرام بصريخ يوووووووووووووونننننسسسسس
يونس بفزع في اي مين مات هاتي الشاحن والتليفون واجري لاكنة فاق علي صوت ضحكات مرام فنظر اليها بغضب شديد وامسكها من ذراعها
يونس بغضب انتي ازاي تعملي كدة انتي خلاص علشان هزرت معاكي مرة وضحكت يبقي تنسي نفسك ولا اي انتي ولا حاجه الخدامة الي هنا احسن منك وبعدين قلعتي لبس الخدم لي شكلك حلو في يا خدامة وبعدين متنسيش نفسك انتي هنا لي انتي هنا انتقام مش اكتر هو وقت هنهي في انتقامي وارميكي في اي داهيه انتي فاهمه غوري يالااا
زقها يونس علي الارض وقعدت مرام والدموع تملئ عيونها ضاق نفسها ولاكن حاولت التحمل امامة ولاكن لم تستطيع وجهها احمر بشدة وشفتيها ازرقت فهي حقا تختنق اترمت ارضا وهي تحاول ان تتنفس نظر لها يونس وجدها تحاول الوقوف
يونس بغضب انا مش قلت برة انتي لسة قعدة برضو
اترمت مرام ارضي وهي تضع يديها علي صدرها صدم يونس وجري نحوها ورفعها علي السرير
يونس بخوف مرام مرام انا اسف انا بس اتعصبت من الحركة مش اكتر مرام مالك حصل اي ردي عليا
ولاكن مرام فجاة غمضت عيونها وذهبت في الظلام الدامس بعيداً عن هذا العالم
يونس بخوف لالا مرام حبيبتي ردي عليا مرام ارجوكي انا لازم اتصرف مش هتروحي مني مش دي النهاية انتي سامعه مش دي النهاية يا مرام
اتصل يونس بطبيب العيلة وجاء علي الفور وفحص مرام وركب لها اكسوجين
يونس بخوف اي الاخبار دلوقتي
الطبيب الحمدلله هي احسن كتير دلوقتي بس لازم البخاخة تكون معاها دايما ربنا ستر المرادي مش عارف المرة الجاية اي الي هيحصل بلاش زعل علشان هي بتتعب منة بعد اذنك يا يونس بية
ذهب الطبيب ودخل يونس الي مرام وجدها نائمة فجلس بجانبها وهو ينظر الي وجهها الشاحب وضع يدية علي شعرها
يونس انا اسف مش عارف انا ازاي عملت كدة ولا ازاي قلت كدة فوقي انتي بس وانا هعملك كل حاجه
بعد مرور نصف ساعه فاقت مرام
مرام امممممم يونس اةةةة يونس
يونس بلهفه اي يا حبيبتي اخيرا فوقتي قلقتيني اوي
مرام بتعب انت قلت اي
يونس قلقتيني اوووي
مرام لالا التانية
يونس بستغراب انهي دي
مرام انت قلتلي حبيبتي ولا انا كنت بهلوس
يونس بجمود حبيبتي اي ونيله اي انا جبتلك البخاخة يالا خدي منها وبعدين انتي بتشتكي من حاجه تانية ولا دي بس يحسن تموتي مني واخوكي يحسبك عليا واحده
مرام بحزن انا مش هاخد حاجه ومش هدخل الاوض دي خليهالك انا هبات مع الخدم تحت وياريت تنهي انتقامك بسرعه علشان تطلقني وامشي بقيت بكرهك
وذهبت مرام الي الاسفل والحزن يحاوط عيونها دخلت المطبخ وطلبت لبس الخدم وارتدت طقم منهم ووقفت معهم تفعل مثل ما يفعلو وهي تبكي علي حالها
(💙💙💙💙 بقلم نورهان العطار 💙💙💙💙)
سوزي الو انا عندي خطة جميلة جدا منها تفرق مليكة وليث من بعض وتشتت مخ ليث وانا ادور براحتي علي الملف
فؤاد اي هي الخطة
قصت علية سوزي خطتها
فؤاد يخربيت دماغك طيب هتنفذي امتي
سوزي الليلة يالا سلام عشان اجهز
اغلقت سوزي الهاتف وهبطت الي الاسفل وجدت مليكة تجلس مع اسد الصغير فذهبت نحوها وادعت البكاء
مليكة في اي مالك يا سوزي
سوزي ببكاء مصطنع انا اسفة انا عارفة اني اذيتك كتير بس انا خلاص تبت واعتبرتك زي اختي ممكن تكوني اختي وصحبتي وتسامحيني
مليكة انا مسمحاكي خلاص متعيطيش وانتي اختي يا ستي
سوزي بفرحه ممكن اشيل اسد
اخذت سوزي اسد واخذت تلعب معة ثم اعطتة لمليكة وصعدت الي الاسفة وارتدت ملابسها وهبطت الي الاسفل
مليكة انتي رايحه فين
سوزي رايحه النادي عاوزة حاجة من برة
مليكة لا يا حبيبتي عاوزة سلامتك
خرجت سوزي وهي تبتسم بشر ركبت سيارتها وانطلقت ولاكن هاتفها رن
سوزي اي الاخبار تمام تمام خرج زي متفقنا انا هطلع علي هناك سلام
اغلقت سوزي وذهبت الي مكان ما وصل الي هناك وارتدت قميص نوم احمر وجدت من يدخل عليها وفي يدية ليث نائم وضعتة علي السرير وخلعت لة قميصة ونامت بجانبة وجعلت احد يصورها هي وليث
عند مليكة
مليكة اي دا ليث اتاخر اوووي اما اتصل بي اخذت مليكة ترن علي ليث ولاكن لا يوجد رد
مليكة بقلق طيب اتصرف ازاي اة اتصل با اسر اتصلت مليكة باسر فرد
مليكة ايوة يا اسر
اسر مليكة في اي انتو بخير
مليكة ايوة بخير بس برن علي ليث مش بيرد
اسر ازاي يعني انا سبتة في العربية ومروح
مليكة طيب انا هرن تاني وانت حاول توصلة يحسن يكون حصلة حاجه
اسر حاضر حاضر بس انتي اهدي
اغلقت مليكة ولاكن قبل ان ترن وجدت رسالة مرسولة اليها فتحتها وكانت الصدمة……؟؟
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية قاسي أحب طفلة الجزء الثاني)