روايات

رواية جحيم قاسي الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم ملك يسري

رواية جحيم قاسي الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم ملك يسري

رواية جحيم قاسي الجزء الرابع والثلاثون

رواية جحيم قاسي البارت الرابع والثلاثون

رواية جحيم قاسي
رواية جحيم قاسي

رواية جحيم قاسي الحلقة الرابعة والثلاثون

ملاك بخوف:مرات عمي
الدكتور:دخلوها بسرعه اوضه الكشف
الممرضه جات ودخلت صافيه اوضه الكشف والدكتور دخل يكشف عليها بعد فتره الدكتور خرج
حسين بجمود:خير يادكتور
الدكتور:متقلقش ياحسين باشا انهيار عصبي مش اكتر انا اديتها حقنة وأن شاء الله هتبقي كويسه
ملاك: يارب
الدكتور:بعد اذنك ياحسين باشا ممكن تجيلي على المكتب بتاعي
حسين: حاضر
الدكتور دخل هو وحسين المكتب
الدكتور: للاسف لازم نعمل العمليه في اسرع وقت لان كده خطر على المريض
حسين بجمود عكس إلي جواه: أعمل العمليه يادكتور وخليها على الله
الدكتور: ونعمه بالله كمان نصف ساعة هيدخل العمليات
حسين:تمام عن اذنك
الدكتور:اتفضل

 

 

حسين خرج من عند الدكتور وهو حزين
حسين:روح الحريم يااسد وتعالي ليا بعد كده
اسد:حاضر يابويا بس هو عمي هيعمل ايه
حسين بجمود: هيعمل العمليه كمان نص ساعه
سنيه:بس مش العمليه خطر عليه ياخويا
حسين بجمود:ولو معملش العمليه بعد الشر هيموت
أميره بعياط : ابويا هيبقي كويس ياعمي صح
حسين خدها في حضنه صح ياقلب عمك متقلقيش
عائشه:هايدي عماله ترن عليا من الصبح ومش عارفه اقولها ايه
حسين بغضب:متجبيش سيره البت دي قدامي هي السبب في كل حاجه وحشه يلا اسد خد امك ومراتك وأخواتك وروح وغير وتعالى كمان شويه
اسد بحزن: حاضر يابويا
اسد طلع من المستشفى هو وأمه واخواته وملاك وحسين كان في المستشفي
حسين بدموع:يارب اشفيه يارب انا مليش غيره من بعدك اشفيه وخلهولي يارب
في العربيه اسد كان في العربيه هو وملاك وعيلته اسد كان بيدمع من غير ماحد يشوفه بس ملاك كانت شايفاه وكانت زعلانه عليه لأنها عارفه ان هو متعلق بعمه ابراهيم اوي وبيعتبرو اكتر من ابوه

 

 

اسد وصل القصر هو والعيله فتح أسد الباب لقي هايدي قاعده وبتعيط جامد
هايدي اول ماشافتهم جريت عليهم
هايدي بدموع:اسد بابا عامل ايه كويس صح هو مجاش معاك ليه
اسد بغضب:اطلعي دلوقتي علشان معملش حاجه هتندمي عليها
هايدي:انا مش هطلع غير لما اعرف بابا في ايه
اسد بغضب:هايدييييي
اميره بحزن:تعالي اطلعي معايا ياهايدي وانا هحكيلك علي كل حاجه
هايدي بدموع: يلا
طلعت هايدي هي واميره و عائشه الاوضه
هايدي بدموع: بابا عامل اي يااميره هو كويس صح
أميره بحزن:بابا هيعمل عمليه ياهايدي
هايدي بدموع:انتي بتقولي ايه
أميره:هو ده الي حصل وهو دلوقتي زمانه دخل العمليات
هايدي بدموع:يارب اشفيه يارب انا عارفه أن انا غلطانه بس هو ملوش ذنب يارب اشفيه
عائشه: أهدي ياهايدي أن شاء الله هيبقي كويس
هايدي بغل:كل ده بسبب ملاك والله مهسيبها
اميره بغضب:اسكتي بقي ايه الي حصلك ملاك ملهاش ذنب انتي بسبب انانيتك انتي الي وصلتينا يارتني مكنت عرفتك اصلا ياريتك كنتي فضلتي مع زين كان هيبقي احسن من القرف الي انا فيه ده علي الأقل انتو الاتنين شبه بعض ولسه لغايت دلوقتي مش مقتنعه انك غلطانه ايه ياشيخه بقي ارحمينا
في اوضه اسد اسد كان بيطلع هدوم ليه وملاك كانت واقفه جانبه ومش عارفه تكلمه لان هو كان متعصب
ملاك:اسد
اسد بغضب:عايزه ايه
ملاك:انت بتكلمني كده ليه انا معملتش حاجه
اسد بغضب:لا عملتي انتي السبب في ده كله عندها حق هايدي انتي من ساعه اما دخلتي حياتي وانتي مابيجيش من وراكي غير المصايب وفي الاخر مش مقتنعه بده ارحميني بقي واطلعي من حياتي لأن حياتي اتلغبطط بسببك
ملاك بدموع وصدمه:انا يااسد

 

 

اسد بغضب هو مش داري هو بيعمل ايه كل الي بيفكر في هو تعب عمه قدامه
اسد:ايوه بقي افضلي عيطي علشان تصعبي عليا خلاص ياملاك دموعك مابقتش تفرق عندي ياريت تخرجي من حياتي بقي
ملاك:حاضر يااسد انا اسفه علي كل حاجه عملتهالك واوعدك اول مااطمن علي عمي مش هتشوف وشي تاني وكل واحد هيروح لحاله
خرجت ملاك من اوضه اسد وهي بتعيط ومش مستوعبه أن أسد قلها الكلام ده كله وحلفت أنها عمرها ماهتسمحه
اسد غير هدومه وراح المستشفى عند عمه ولسه مكنش مستوعب الي عمله
في المستشفي اسد راح لقي ابوه بيدمع
اسد بحزن:عمي طلع من العمليات يابوي
حسين بحزن:لا بقاله اكتر من ساعتين جوه انا خايف عليه اوي
اسد:متقلقش أن شاء الله هيبقي كويس
بعد فتره خرج الدكتور
حسين بسرعه:طمني يادكتور اخويا عامل ايه
الدكتور بفرحه: الحمد لله العمليه نجحت هو كويسه وبقي زي الفل هنحطه بس تحت الملاحظه وكمان ٢٤ ساعه هيبقي كويس وهيفوق
اسد حضنه ابوه بفرحه وقعد يحمد ربنا
حسين: الف حمد وشكر ليك يارب احمدك واشكرك يارب
اسد بفرحه: الحمد لله يابوي عمي بقي كويس
حسين: الحمد لله يااسد
اسد:هي مرات عمي لسه مافقتش
حسين:لا المهم انت بس روح اتصل بيهم وقولهم أن عمك بقي كويس
اسد:حاضر يابوي أسد خرج بره المستشفى علشان يكلمهم وفجاه افتكر الكلام الي قاله لملاك وان هو جرحها اوي وان هي اكيد عمرها ماهتسمحه
اسد بدموع:غبي غبي هضيعها من ايدك يارب انا مش عايز اخسرها انا مش عارف انا قولت كده ازاي يارب قويني يارب وماخلتنيش اخسرها انا من غيرها مش هعرف اعيش من غيرها اسد اتصل علي أمه
اسد:الو ياامي

 

 

سنيه بحزن:ايوه ياحبيبي عملت ايه طمني علي عمك
اسد:متقلقيش عمي بقي كويس والعمليه نجحت
سنيه :بجد يااسد
اسد:بجد ياامي وقوللهم بقي وانا إن شاءالله هاجي علي بكره علي مااكون اطمنت علي عمي
سنيه: ماشي ياحبيبي تيجي بالسلامه
اسد:امي
سنيه: نعم ياحبيبي
اسد:هي ملاك فين
سنيه:في اوضتها بقالها كتير
اسد:لما تشوفيها وقوللها اسد بيحبك
سنيه بضحك:مش صابر لما تيجي وتشوفها ماشي ياخويا يلا اقفل بقي علشان اقولهم
اسد قفل مع أمه هو بيلعن نفسه علي الي عمله في ملاكه
سنيه:اميره ياملاك يا عائشه أنزله بسرعه
الكل نزل وهو مخضوض
اميره بخوف:في اي يامرات عمي ابويا حصله حاجه
سنيه بفرحه:لا ياحبيبتي ابوكي كويس وبقي زي الفل والعمليه نجحت كمان
هايدي: بتكلمي بجد يامرات عمي
سنيه:أه والله
ملاك لهايدي واميره: حمدالله علي سلامته
هايدي بنظره ندم :الله يسلمك
اميره: الله يسلمك ياحبيبتي
أميره :هو احنا كده مش هنروح نشوفه
سنيه:مش عارفه بس هو اسد هيجي بكره وهيقول
ملاك:عن اذنكو إنا طالعه اوضتي

 

 

سنيه:استني ياملاك عايزه اقولك حاجه
ملآك بحزن:نعم
سنيه :اسد قالي اقولك إن هو بيحبك اوي
ملاك ابتسمت بحزن وانا بحبك يامرات عمي
سنيه بضحك:ماشي ياختي ابقي قولهالو انتي
ملاك في سره :اسد كسرني يامرات عمي كسره عمر ماحد كسرهالي وانا خلاص لازم ابعد وابعد للابد💔💔💔

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية  كاملة اضغط على : (رواية جحيم قاسي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى