رواية قاسي أحب طفلة الجزء الثاني الفصل الثامن 8 بقلم نورهان العطار
رواية قاسي أحب طفلة الجزء الثاني الجزء الثامن
رواية قاسي أحب طفلة الجزء الثاني البارت الثامن
رواية قاسي أحب طفلة الجزء الثاني الحلقة الثامنة
عند مرام كانت تجلس امام غرفة العمليات وجدت الطبيب يخرج جريت علية
مرام طمني يا دكتور يونس كويس صح
الطبيب بحزن البقاء لله
مرام لالالااااااااااا يووووووووووونس
اخذت مرام تصرخ وتبكي فاقت علي صوت الاطباء يلتفون حولها نظرت لهم يا الهي انه كابوس مفزع نهضت وامسكت ذراع الطبيب وهي تبكي
مرام ببكاء وتوسل يونس عامل اي ابوس ايدك يونس كويس صح قولي انة كويس
الطبيب اهدي يا مدام اهدي هو كويس وكل حاجه ولولا ربنا ثم حضرتك كان زمانة ميت دلوقتي علشان كتر الخمور عملتلو تسمم واحنا عملنا اللازم وهو كويس دلوقتي واتنقل غرفة عادية تقدري تطمني عليه بنفسك
جريت مرام الي الاستقبال وعرفت الغرفة صعدت مرام الي الغرفة ودخلت وجدت يونس يجلس علي السرير مغمض عينيه وفي يدية محلول ذهبت نحوة ووضعت يديها علي راسة فتح يونس عيونة وتفاجاة بها فهو اعتقد انها هربت
مرام بدموع انت كويس يا يونس
يونس يا الهي انها تبكي لاحد كاد ان يكسرها وضربها واهانها حقا انها ملاك الارض
مرام ببكاء يونس انت مش بترد لي انت كويس
يونس بتعب انا كويس انتي بتعيطي لي
مرام علشان انت تعبان انت كنت هتمووت انت متخيل
يونس انتي ازاي كدة عايز افهم
مرام كدة ازاي مش فاهمه
يونس بعصبية مش بحب جو التمثيل انتي ممثلة زي اخوكي عاوزة تمثلي عليا البنت البريئة لا انتي زي اخوكي كلكم زبالة
مرام بحزن طيب اهدي علشان متتعبش ايوة انا بمثل عليك هروح اجبلك اكل واجي علشان انت مكلتش ولازم تاخد علاجك
يونس اة انتي عاوزة تهربي صح مفيش نزول
مرام بدموع انا مكنتش هنزل مقدرش اسيبك يحسن تتعب كنت هطلب الاكل من الجارد
ذهبت مرام وطلبت من الجارد بان يحضر لها اكل صحي ومفيد ليونس ذهب الجارد لينفذ اوامرها ودخلت مرام وجلس بعيد عن يونس علي الاريكة ظل يتابعها يونس بعينية وضايقة بشدة دموعها التي تهبط
بعد مدة جاء الجارد ووضع الطعام علي الطاولة وذهب اخذتة مرام وذهبت نحو يونس اخذت المعلقه وغرفت الحساء وذهبت بة الي فم يونس ولاكن يونس دلق المعلقة من يديها لم تهتم مرام وغرفت الحساء مرة اخري ودلقة يونس مرة اخري فعلت مرام مرة اخري حتي تعب يونس من اسرارها واخذ ياكل من يديها وكل وقت والاخر ينظر في عينيها ولاكن هي تنظر في الطبق
يونس كفاية انا شبعت
مرام الف هنا يالا خد علاجك بقا
اخذت مرام تناول يونس العلاج اخذ يونس منها العلاج وشربة
مرام بالشفاء ان شاءلله
يونس انتي بتعملي معايا كده ليه
مرام بتوتر عشان انت جوزي ودا وجبي تجاهك
يونس بس كدة
مرام اة بس كدة هيكةن في اي يعني
يونس طيب يالا انا عاوز اروح عشان زهقت
مرام طيب استني اسال الدكتور
يونس بغيرة بلا دكتور بلا زفت انا هخرج مش بستني الاذن من حد تعالي سعديني اغير هدومي
مرام بتوتر ايي طيب ما انادي الممرضه تساعدك
يونس بخبث لي هو انا مش جوزك ودا وجبك تجاهي
مرام وهي تحاول التماسك اةةة طبعا تعالي هسعدك
ساعدت مرام يةنس في تغير هدومة وهي تكاد تموت خجلا سند يونس علي مرام وخرج من المستشفى وخلفة الجارد ركب سبارتة بصحبة مرام وساق السائق معاودا الي القصر كانت تجلس مرام تنظر من الشباك وسرحانة ولاكن فجاة وجدت يونس ينام علي كتفها
مرام بخوف يونس انت كويس
يونس اة يا مارو انا كويس بس عاوز انام اوووي
مرام بابتسامه لانة قالها مارو فهذا الدلع التي تحبة ولاكن من اين علم بهذا الدلع
مرام بابتسامه نام يا يونس نام وارتاح انا جمبك
يونس وهو ينام بين احضانها اوعي تمشي يا مارو
مرام استحالة يالا نام انا جمبك
نام يونس وظلت تنظر لهو مرام وتمشى يديها علي شعرة وتنظر الي وجهه المتعب قبلت راسة بحب نعم انها اعترفت بالحب لنفسها انها تحب يونس ولاكن هو هل يحبها ولاكن لا يهمها فهي سوف تجعلة يعشقها وبعد مدة وصل السائق الي القصر
السائق وصلنا يا هانم تحبي اي مساعده
مرام لا روح انت وانا هتصرف
ذهب السائق ونظرت مرام الي يونس النائم بين يديها
مرام بهدوء يونس يونس اصحي يالا احنا وصلنا يونس
يونس وهو يفتح عيونة ببطئ وصلنا خلاص
مرام ايوة يالا اطلع نام فوق
هبطت مرام وساعدت يونس علي الهبوط من السيارة وصعدت بية الي الغرفة ونايمتة علي السرير ودثرتة جيدا وكادت ان تمشي ولاكن وجدت يونس يمسك يديها
يونس بنوم نامي جمبي النهارده يا مرام
مرام حاضر
نامت مرام بجانبة واخذت تنظر لهو حتي نامت بعمق
(❤❤❤❤ بقلم نورهان العطار ❤❤❤❤)
عند اسر استيقظ اسر من النوم علي صوت بكاء ياسمين
اسر بفزع في اي يا حبيبتي انتي تعبانة
ياسمين ببكاء لا عاوز بطيخ
اسر بعصبية يشيخه ينعل ابو الجواز والي عاوز يتجوز حرام عليكي
ياسمين ببكاء اكثر انت كمان بتزعقلي
تذكر اسر كلام الدكتور انها هرمونات حمل وبتزيد في الشهور الاخيرة
اسر بتحكم في اعصابة اسف يا حبيبتي انا نازل اجبلك بطيخ اهو
امر اسر خراسة بان ياتة لهو ببطيخ استغرب الحراس انها ٣ الفجر الدنيا ليل
اسر بعصبية اتصرفو يالاااا
ذهب الحراس وجلس اسر يدعو ربة
اسر يارب ولدها بسرعة قبل مولد انا من التعب
وبعد مدة جاء لهو الحراس بالبطيخ وذهب بة الي ياسمين التي اخذت تاكل بنهم شديد حتي نامت بالبطيخ في يديها تنهد اسر بتعب واخذ منها البطيخ ومسح لها فمها ودثرها جيدا ونام بجانبها يحتضنها
(💜💜💜💜 بقلم نورهان العطار 💜💜💜💜)
عند فؤاد كان يجلس في المكتب وهو يتحدث في الهاتف بعصبية شديده
فؤاد بعصبية يعني اي خرج ازاي مماتش انت شكلك كبرت وخرفت سبلي الموضوع دا انا هخلص كل حاجه عملت اي في صفقة العيال الصغيرة عاوز كل حاجه تبقي تمام علي بكرة بالكتير خلي بالك الحكومة مفتحة عنيها يالا سلام
اغلق الهاتف وظل ينظر امامة بشر لازم كل حاجه تنتهي في اقرب وقت واخد كل حاجه ليا لوحدي هههه
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عند ليث ظل مستيقظ يريد الاطمانان علي اختة ولاكن كيف فاخذ قرار علي نفسة انة يذهب اليها في الصباح ليطمان عليها وجد اسد يبكي فذهب الية وحملة بخفة
ليث اي يا سيدي صاحي بدري لي لسة الدنيا ليل هااا قولي ولا انت بتعشق الزن في الليل الناس هتصحي صح ولا اي
ضحك اسد علي حركات ليث ظل ليث يلعب معة واعطي لهة الحليب الصناعي اخذة اسد حتي نام وضع ليث الصغير في سريرة وكاد ان يذهب لينام ولاكن سمع صوت في الخارج وذهب الي الخارج وجد سوزي تنزل الدرج ببطئ وهي تتلفت حولها وتخرج من القصر تتبعها ليث بخفة ولاكن كانت الصدمة عندما راي……؟
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية قاسي أحب طفلة الجزء الثاني)