روايات

رواية اعاقتي ولكن الفصل الحادي عشر 11 بقلم ميرا أبوالخير

رواية اعاقتي ولكن الفصل الحادي عشر 11 بقلم ميرا أبوالخير

رواية اعاقتي ولكن الجزء الحادي عشر

رواية اعاقتي ولكن البارت الحادي عشر

رواية اعاقتي ولكن
رواية اعاقتي ولكن

رواية اعاقتي ولكن الحلقة الحادية عشر

ادم بيداخل الاوضه بيتصدم صدمة بيلاقي د”م علي السرير وعلي الارض وهدوم المستشفى مر”ميه.
ادم بصدمه وزعيق : ا امنية امنيةةةةةةةةةةة.
هاجر بتداخل وبتصدم: في ايه حصل هي فين.
الممرضه جت: اي الزعيق دا.
ادم بغضب: اي يلي حصل فين امنيه.
الممرضه: في الحمام.
امنيه بتخرج وبتكون لابسه عادي: اي في ايه.
ادم بتنهيدة: اومال ايه الد”م دا والهدوم مرميه كده ليه.
الممرضه: دا كيس د”م وقع والهدوم حدفتها قبل متتلوث حضرتك.
هاجر بحزن علي لهفته علي امنيه.
امنيه بدلع: خوفت عليا يا بيبي.
ادم بهدؤء: يلا.

 

 

بقلم ميرا ابوالخير.
عند علي.
علي بهدؤء: تمم.
مريم بصدمة: نعم هتتخطب.
علي بلا مبالاة: اه هتخطب فيها ايه.
مريم: اومال مش كنت بتحب هاجر طب وانا.
علي ببرود: ملكيش دعوه.
امه: يعني هتخطب مين.
علي: اكيد هاجر انا بحبها ومستحيل اتجوز غيرها.
مريم خرجت من الشقه بغضب ودموع.
امه: يلي يريحك يابني.
علي بص علي طيف مريم بهدؤء.
مريم كانت بتجري ودموعها علي خدها خبطت في حد.
مريم بصدمة وبتبلع ريقها: ا انت.
: هربتي من جوازنا مرة المرة دي لا.
بترجع لورا ووو….
بقلم ميرا ابوالخير.
في مطعم ما.
ادم: هاجر طلبتلك الايس كريم بتاعك.

 

 

قرب وبيوكلها عي اتكسفت: ا ادم.
ادم: بس يا بت مراتي يلي له كلمه يقولها.
هاجر ابتسمت وهو بيوكلها ونظرت الناس عليهم وغيط امنيه.
امنيه بحزن زائف: طب وانا يا ادم.
ادم كح: كح كح كلي انتي انا رايح الحمام.
هاجر ضحكت في سرها وامنيه اتوعدت لها.
بنت معديه: جوزك بيحبك يامدام.
هاجر بابتسامة: شكرا.
امنيه بغرور: دا جوزي انا هي واحدة معا”قه وجوزي يعني بيحب يعطف عليها.
البنت بصت بصدمه ومشيت.
امنيه بخبث: تؤ تؤ هتشوفي بعينك.
بليل.
عند هاجر.
هاجر كانت سرحانه في شكلها في المريا.
ادم بحنان: قمر بكل حالاتك.
هاجر لارد.
ادم بغيظ: ساكته ليه.
هاجر ببرود: نعم.
ادم: مالك يا هاجر.
هاجر ببرود: انا حرة انت مالك انت.
ادم بعصبيه: هااااجررر اظبطي كددده.
هاجر بزعيق: انا خارجه.

 

 

ادم شدها لحضنه: زعلانه ليه طيب.
زقته وبعدت: سلام.
اتغاظ منها وقعد علي اللاب توب.
بقلم ميرا ابوالخير.
امنيه: جوجو عاملة ايه.
هاجر لارد.
امنيه بسخريه: ايه انتي معاقه وكمان طرشه.
هاجر ببرود: احسن من واحدة ر”خيصه زيك.
امنيه بغضب: لا والله اظبطي كده احسن لكككك انا جاية اوريكي حاجه هتعجبك اوي.
هاجر بعدم فهم: حاجه ايه.
امنيه بخبث طلعت صور وفرجتها لهاجر.
هاجر وقعت الصور من ايديها: ا ازاي.
امنيه بخبث: شوفتي بقا انه بيحبيني انا ولهفته عليا عامله ازاي يا جوجو حسب علي د”مك وامشي بقا هو عمره مهيبص لوحده معو”قه زيك.
هاجر بدموع: انتيييي ايهههه عارفةةة اني بحبهههه ليهههه بتعملي كده.
امنيه بهدؤء: عشان هو ليا وبس تشاااو.
بقلم ميرا ابوالخير.
هاجر طلعت وداخلت لادم.
ادم بحنان: جبت لك بوكيه ورد شبهك وو…
طخخخخ كف بينزل علي وشه.
ادم بصدمة: انتي عملتي ايهههه.

 

 

هاجر طلعت صوره وهو في حضن امنيه بو”قاحه وهي بتبو”سه وهو واخدها في حضنه وكاتب بحبك يا امنيتي.
هاجر بصريخ: انت عايزززز ايهههه طلقنيييي انا مش عايزززززككككككككك.
ادم بغضب وعصبية قرب وو…..

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية اعاقتي ولكن)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى