روايات

رواية اعاقتي ولكن الفصل العاشر 10 بقلم ميرا أبوالخير

رواية اعاقتي ولكن الفصل العاشر 10 بقلم ميرا أبوالخير

رواية اعاقتي ولكن الجزء العاشر

رواية اعاقتي ولكن البارت العاشر

رواية اعاقتي ولكن
رواية اعاقتي ولكن

رواية اعاقتي ولكن الحلقة العاشرة

بيقرب بخطوات باردة و بخبث : انتي حلوة اوي يا جوجو خسرتك بجد في ادم.
هاجر بتزحف لورا: ابعد انت عايز ايه مني.
: الصراحه انتي عاجبني وبعد يلي حصل داخلتي دماغي اكتر.
هاجر بغضب: لو فكرت تقرب لي هتندم ندم عمرك يا عاصم.
عاصم بخبث: ماشي يلا وريني كده.
هاجر بتحاول تقوم بس عاجزها منعها: انت عاوز ايه مش كفايه يلي عملته وسمعتي يلي عايز تبوظها.
عاصم بسخريه: لا والله هي بايظه لوحدها اصلا.
هاجر بغضب وزعيق: امشي اطلع براااااااا.
عاصم بضحك هوس: عالي صوتك كمان يلا انا هوري جوزك هعمل فيكي ايه.

 

 

هاجر ببرود وقامت وقفت بالعافيه: مش هتقدر تعمل حاجه.
عاصم برفع حاجب: ودا ليه هههههه ثواني بس المعاقه هتوقفني هههههه.
قلم بينزل علي وشه.
هاجر بغضب: انا مبخفش من اي حد غير من ربنا وواحد زيك مش هيخوفني انا بقف قدم اي حد.
عاصم مسك ايدها السليمه ولفها ورا ضهرها بغضب كان هيك”سرها: اااااه.
عاصم بغضب: انتي وجوزك هوريكم ضاع مستقبلي بسببك.
هاجر بالم وبتحاول تشد ايدها: سيب ايددي.
عاصم زقها وقعت علي الكنبه.
عاصم بيضرب دماغه بسخريه: تعرفي اني بعت حد يشو”هك بس للاسف معرفش لانه حد تاني سبقه بامر من شخص الظاهر يلي بيحبوكي كتير.
هاجر بصدمه: هو انت.
بقلم ميرا ابوالخير.
عند ادم.
الدكتوره: لازم ترتاح شويه.
ادم بهدؤء: تمم.
الدكتوره: ياريت تاخدوا بالكم منها.
داخل الاوضه لاقها صاحيه.
ادم بهدؤء: عامله ايه.

 

 

امنيه بهدؤء: الحمدلله متشكرة.
ادم بص بغموض: هروح اشوف الحسابات وجاي.
نزل وهي دموعها نزلت وطلعت صورة.
امنيه بحزن: مش هتيجي عشان تشوف ابنك بقا يا عاصم.
: بقا هي اللعبه كده وانتي مش حامل من ادم.
بص ناحيه الصوت بخوف وبتترعش ووو.
بقلم ميرا ابوالخير.
عند علي.
علي ببرود: اتفضلي.
داخلت مريم وكلها حزن.
علي: مش عاوزه تعرفي ليه جيت.
مريم بعدم فهم: ليه.
علي: امممم بعدين.
مريم: تمم عن اذنك.
: انت جايب ستا”ت البيت يا عليييييييي.
علي لامه:لا ياماما دي مريم احم الخدامه.
مريم بصت بذهول.
بقلم ميرا ابوالخير.
عند هاجر.
هاجر بصدمة: ليه.
عاصم بخبث: انتي فاكرة هسكت لا بتحلمي.
هاجر بتبص علي المزهريه وبتمسكها ولسه هتضربه وقعها.
عاصم بمكر: تؤ تؤ كده هتزودي العقاب.
هاجر بخوف: قصدك ايه.
عاصم بمكر: هفتح الباب الحلو دا واخالي الناس تسمع صراخك القمر وتعرفي ايه هيحصل.
هاجر بعدم فهم: ايه.

 

 

عاصم بشر: هيداخلو يلاقوكي في حضني ويعرفوا انك بتاعت ر”جالة واوووو وايه كمان اه جوزك هيشوفني وانا معاكي.
هاجر بصدمة: انت مريض.
عاصم بجنان: اوي بس بيكي.
لسه هيقرب منها لاقي يلي مسكها..
هاجر بصدمة: ادم.
ادم ببرود: خلصت تعاليلى انت بقا.
مسكه ونزل فوقه ضر”ب لما جاب د”م.
ادم بغضب: يا زفتتتتتتت انت وهووو.
بتداخل الحراسه: اؤمرك.
ادم ببرود: خدوه من هنا وعايزكم تروقوا اوي.
بقلم ميرا ابوالخير.
بص علي هاجر يلي دموعها علي وشها راح حضنها: انا معاكي متخفيش.

 

 

هاجر بدموع لارد.
ابتسم.
بعد ساعة بيوصل المستشفى ومعه هاجر.
ادم بهدؤء: خاليكي هنا هخش اشوفها.
هاجر: تمم.
ادم بيداخل الاوضه بيتصدم صدمة بيلاقي د”م علي السرير وعلي الارض وهدوم المستشفى مر”ميه ووو…. 😳😳😳😳.

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية اعاقتي ولكن)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى