رواية حورية العسكرية الفصل السادس 6 بقلم إيمان ناصر
رواية حورية العسكرية الفصل السادس 6 بقلم إيمان ناصر |
رواية حورية العسكرية الفصل السادس 6 بقلم إيمان ناصر
احمد: مصطفى مالو ي عنيااااا
حور: بيحبني يا احمد
فهد: طيب لو قربتي منو ولا اتكلمتي معاه تاني هولع فيكي ابعدي عن مصطفى خالص يا حور انتي فااااهمة
حور: فاهمة بس من غير زعيق
احمد: اسمعي كلام فهد وبعدين مصطفى بيعمل كده مع الكل مش انتي بس
حور: حاضر يحبيبي هبعد منو ومش هكلمو تاني
احمد: شطورة
حور: افهم من كده انك سامحتني
احمد: لا
حور: عشان خاطري بقااا وباستو وكده
احمد بضحك: كده خلاص مسامحك
حور بضحك: ايوة بقااا
فهد: خلصتو محن الكلاب ده
احمد يضحك: واحدة بتصالح اخوها انت غيران لي
فهد: طيب انجزو ي محنو عشان العربيات هتطلع
حور بضحك: طيب يلا يخفيف
#بقلم_ايمان_نصر
حور: كل العربيات جاهزة
الكل: تمام ي فندم
حور: استعدااد
الكل: مستعدين ي فندم
حور: انطلااق
كل العربيات طلعت وفاضل عربية حور
حور: يلا ي احمد انت ال هتسوق ولا انا
احمد: هسوق انا
وانطلقو
بعد ساعة في الطريق
فهد: واخيرا وصلنا
احمد: هعمل الخيمة بتاعتك وانت اقفي استنيهم عشان تقولي كل واحد يبقا فين ومع مين
حور: تمام بس هو عادي شباب وبنات يبقو سوا زي امريكا ولا هنا مينفعش
فهد: معانا هنا ينفع
احمد: بس انتي لو عملتي كده لازم تخلي معاكي واحد في الخيمة بتاعتك
حور: انت قاعد يحبيبي
احمد: لا انا عاوز ابقا مع نور خدي معاكي فهد اصلا هو متصاب في رجلو وانت خيمتك مريحة
حور: تمام عن اذنكم هعمل مكالمة لحد م العربيات توصل
فهد: ليه يصاحبي عملت كده
احمد: انت انضف واحد فينا ي فهد وانا بثق فيك اكتر م بثق في نفسي
فهد: بس دي اختك
احمد: انت عارف اننا صايع واختي دي بعدت عني سنين وانت شايف هي حلوة ازاي ف ممكن بقربها مني اعمل حاجه مينفعش تتعمل
فهد بصدمة: انت ازاي ممكن تكون كده
احمد: اب اتعود على النجاسة بيبقا كده انا كل يوم مع واحدة شكل ي فهد بس انت نضيف وانا متاكد انك استحالة تقرب من حور ولا تعمل فيها حاجة
فهد بتفهم: اكيد مش هعمل فيها حاجه وانت حاول تغير نفسك وانضف شوية
احمد: حاضر يصحبي هغير من نفسي
العربيات وصلت
حور: الحمدلله على سلامتكم
الكل: الله يسلمك يفندم
حور: دلوقتي هعرف كل اتنين على خيمهم وبدأت تقول الاسامي
مصطفى: طيب وانا هبقا مع مين
حور: مع لميس
مصطفى: بس انا عاوز ابقا معاكي
فهد: تؤ مينفعش
مصطفى: ليه مشبهش
فهد: انت مطولش تبقا معاها
مصطفى: وانت بقا ال طولت
فهد ببرود: بالظبط كده انا وهي في خيمة واحدة
مصطفى بغيظ: متهمنيش في داهية انتو الاتنين
حور: الكل يبني الخيم وبعد متخلصو تستنو على الطاولة عشان نتغدا سوا انصرااف
حور: فهد
فهد: نعم ي حوري
حور بدموع: انا خايفة اوي يفهد
فهد: اهدي طيب انتي خايفة من اي
حور بعياط: حاسة ان دي اخر تدريب هدخل فيه حاسة ان نهايتي هتبقا هنا
فهد اخدها في حضنو: متقلقيش مفيش حاجه هتحصلك انا واحمد معاكي ومستحيل حاجه تحصل
حور: ممكن انام في حضنك
فهد: اكيد
بعد فترة من الزمن احمد دخل الخيمة
احمد: اي ال انتو عاملينو ده
فهد: وطي صوتك البت تعبانة
احمد بقلق: تعبانة مالها
فهد: حور حاسة انها بعد الشر عليها ممكن يحصلها حاجه
احمد: بعد الشر عليها مش هيحصل حاجه
فهد: انا خايف عليها
احمد: خليك معاها وانا هجبلك اكل عشان تاكل وهي لما تفوق تبقا تاكل
فهد: تمام
احمد على الطاولة: لميس اعملي طبق لفهد ووديه على الاوضة
مصطفى بضحك: شكل الليلة صباحي مع فهد واختك
احمد بعصبية: مصطفى
حور من خلفه: سيبو يا حبيبي متشغلش بالك بيه انا هنا ي استاذ مصطفى بس فهد تعبان شوية
مصطفى: سلامتو
احمد: اقعدي يحبيبتي
حور: انا مش جاية عشان اقعد يحبيبي جاية عشان اشوف نور
نور بضحك: اي وحشتك ولا اي ي قطة
حور: لا بس جاية اقولك قدام الكل اسفة لو كنت حاجة زعلتك متزعليش مني وحقك عليا ي ست البنات
نور بصدمة متقلش عن صدمة الكل: انتي بتقولي اي
حور: انا غلط فيكي وعاوزاكي تسامحيني
نور بدموع: انتي مغلطيش فيا بالعكي انا ال غلط واذيتك كنت فاكراكي هتاخدي احمد مني عشان كده اذيتك بس صدقيني انا مش بكرهك بالعكس بعد ال انتي عملتيه ده انا حبيتك اوي وقامت حضنتها
الكل كان مصدوم من ال حصل بس فرحوا من طريقة حور ونور ال اتغيرت فجاة
حور لمصطفى: وانت كمان يمصطفى سامحني لو كنت غلط في حقك
مصطفى بحب: انتي ال تسامحيني يا حورية انا اسف على كل ال عملتو بجد انتي مفيش منك انتي احلى مديرة في الدنيا
نور: معاك حق والله يمصطفى انا اول مرة اشوف مديرة حلوة اوي كده
احمد: مكنتش متخيل انك طيبة اوي كده انا بجد ربنا بيحبني عشان معايا اخت زيك انا بحبك اوي ي حور
حور: وانا بحبك اوي ي قلب حور وحضنو بعض
نور بضحك: انا كده هقلب عليكي يست حور وهولع فيكي
حور بضحك: لالا اهو انا بعد
الكل ضحك
فهد: تسمحولي اقول حاجة
احمد: قول ي باشا
فهد: انا بحب حور وطالب ايدها منك
احمد بفرحة: وانا موافق ومش هلاقي احسن منك لاختي
الكل بفرحة: الف مليوون مبروك
حور وفهد: الله يبارك فيكم
مصطفى: الف مبروك ويتتكلكم على خير
حور وفهد: الله يبارك فيك يا مصطفى
بعد فرح وسعادة وعملوا بارتي وفرحوا فيه لفهد وحور جيه فون لاحمد
احمد: الو ي حضرت المدير
المدير: بكرة تركبوا وترجعوا
احمد: حصل اي ي حضرة المدير
المدير: هنوقف التدريبات لمدة تلت شهور بسبب الارهابيين بيدورو علينا
احمد: تمام يفندم بكرة هناجي الكاتيبة
المدير: لا كل واحد يروح على بيته الكتيبة متحاصرة خالوا بالكم من نفسكم وخالي بالك من بنتي نور ي احمد
احمد: دي في عيوني يا حضرة المدير
المدير: سلام وال قولتوا هيتنفذ
احمد: حاضر سلام
احمد للشباب: عاوز اقولكم خبر مش هيسعدكم
محمد: قول يفقري
احمد: في ارهابيين بيدوروا علينا
البنات بصويت: ارهابييين
احمد: بس اهدو بكرة الصبح هنمشي من هنا عشان مينفعش نمشي في الوقت المتأخر ده
حور: هنقد هنا لحد م النهار يطلع ال عاوز ينام يدخل العربيات وشيلو الخيم
الكل شال الخيم ودخلو نامو في العربيات
مصطفى: انتي مش هتنامي
حور: لا هفضل صاحية
مصطفى: وانا هسهر معاكي
حور: ادخل نام انا مسؤولة عنكم وهحميكم
احمد وفهد ومحمد: ادخلي نامي احنا هنسهر
حور: ادخلو انتو. انا مسئولة عليكم
فهد: يحبيتي اسمعي الكلام وادخلي
حور: عشان خاطري يفهد سيبني
حور قعدة سهرانة مع الشباب وفجاة طلعو عليهم الارهاب واشتغل ضرب النار والكل صحي وضربوا نار على الارهابيين وفجاة وبدون اي مقدمات جات رصاصة في قلب حور وفي الحال استشهدت حور استشهدت حورية العسكرية
#تمت
حور: بيحبني يا احمد
فهد: طيب لو قربتي منو ولا اتكلمتي معاه تاني هولع فيكي ابعدي عن مصطفى خالص يا حور انتي فااااهمة
حور: فاهمة بس من غير زعيق
احمد: اسمعي كلام فهد وبعدين مصطفى بيعمل كده مع الكل مش انتي بس
حور: حاضر يحبيبي هبعد منو ومش هكلمو تاني
احمد: شطورة
حور: افهم من كده انك سامحتني
احمد: لا
حور: عشان خاطري بقااا وباستو وكده
احمد بضحك: كده خلاص مسامحك
حور بضحك: ايوة بقااا
فهد: خلصتو محن الكلاب ده
احمد يضحك: واحدة بتصالح اخوها انت غيران لي
فهد: طيب انجزو ي محنو عشان العربيات هتطلع
حور بضحك: طيب يلا يخفيف
#بقلم_ايمان_نصر
حور: كل العربيات جاهزة
الكل: تمام ي فندم
حور: استعدااد
الكل: مستعدين ي فندم
حور: انطلااق
كل العربيات طلعت وفاضل عربية حور
حور: يلا ي احمد انت ال هتسوق ولا انا
احمد: هسوق انا
وانطلقو
بعد ساعة في الطريق
فهد: واخيرا وصلنا
احمد: هعمل الخيمة بتاعتك وانت اقفي استنيهم عشان تقولي كل واحد يبقا فين ومع مين
حور: تمام بس هو عادي شباب وبنات يبقو سوا زي امريكا ولا هنا مينفعش
فهد: معانا هنا ينفع
احمد: بس انتي لو عملتي كده لازم تخلي معاكي واحد في الخيمة بتاعتك
حور: انت قاعد يحبيبي
احمد: لا انا عاوز ابقا مع نور خدي معاكي فهد اصلا هو متصاب في رجلو وانت خيمتك مريحة
حور: تمام عن اذنكم هعمل مكالمة لحد م العربيات توصل
فهد: ليه يصاحبي عملت كده
احمد: انت انضف واحد فينا ي فهد وانا بثق فيك اكتر م بثق في نفسي
فهد: بس دي اختك
احمد: انت عارف اننا صايع واختي دي بعدت عني سنين وانت شايف هي حلوة ازاي ف ممكن بقربها مني اعمل حاجه مينفعش تتعمل
فهد بصدمة: انت ازاي ممكن تكون كده
احمد: اب اتعود على النجاسة بيبقا كده انا كل يوم مع واحدة شكل ي فهد بس انت نضيف وانا متاكد انك استحالة تقرب من حور ولا تعمل فيها حاجة
فهد بتفهم: اكيد مش هعمل فيها حاجه وانت حاول تغير نفسك وانضف شوية
احمد: حاضر يصحبي هغير من نفسي
العربيات وصلت
حور: الحمدلله على سلامتكم
الكل: الله يسلمك يفندم
حور: دلوقتي هعرف كل اتنين على خيمهم وبدأت تقول الاسامي
مصطفى: طيب وانا هبقا مع مين
حور: مع لميس
مصطفى: بس انا عاوز ابقا معاكي
فهد: تؤ مينفعش
مصطفى: ليه مشبهش
فهد: انت مطولش تبقا معاها
مصطفى: وانت بقا ال طولت
فهد ببرود: بالظبط كده انا وهي في خيمة واحدة
مصطفى بغيظ: متهمنيش في داهية انتو الاتنين
حور: الكل يبني الخيم وبعد متخلصو تستنو على الطاولة عشان نتغدا سوا انصرااف
حور: فهد
فهد: نعم ي حوري
حور بدموع: انا خايفة اوي يفهد
فهد: اهدي طيب انتي خايفة من اي
حور بعياط: حاسة ان دي اخر تدريب هدخل فيه حاسة ان نهايتي هتبقا هنا
فهد اخدها في حضنو: متقلقيش مفيش حاجه هتحصلك انا واحمد معاكي ومستحيل حاجه تحصل
حور: ممكن انام في حضنك
فهد: اكيد
بعد فترة من الزمن احمد دخل الخيمة
احمد: اي ال انتو عاملينو ده
فهد: وطي صوتك البت تعبانة
احمد بقلق: تعبانة مالها
فهد: حور حاسة انها بعد الشر عليها ممكن يحصلها حاجه
احمد: بعد الشر عليها مش هيحصل حاجه
فهد: انا خايف عليها
احمد: خليك معاها وانا هجبلك اكل عشان تاكل وهي لما تفوق تبقا تاكل
فهد: تمام
احمد على الطاولة: لميس اعملي طبق لفهد ووديه على الاوضة
مصطفى بضحك: شكل الليلة صباحي مع فهد واختك
احمد بعصبية: مصطفى
حور من خلفه: سيبو يا حبيبي متشغلش بالك بيه انا هنا ي استاذ مصطفى بس فهد تعبان شوية
مصطفى: سلامتو
احمد: اقعدي يحبيبتي
حور: انا مش جاية عشان اقعد يحبيبي جاية عشان اشوف نور
نور بضحك: اي وحشتك ولا اي ي قطة
حور: لا بس جاية اقولك قدام الكل اسفة لو كنت حاجة زعلتك متزعليش مني وحقك عليا ي ست البنات
نور بصدمة متقلش عن صدمة الكل: انتي بتقولي اي
حور: انا غلط فيكي وعاوزاكي تسامحيني
نور بدموع: انتي مغلطيش فيا بالعكي انا ال غلط واذيتك كنت فاكراكي هتاخدي احمد مني عشان كده اذيتك بس صدقيني انا مش بكرهك بالعكس بعد ال انتي عملتيه ده انا حبيتك اوي وقامت حضنتها
الكل كان مصدوم من ال حصل بس فرحوا من طريقة حور ونور ال اتغيرت فجاة
حور لمصطفى: وانت كمان يمصطفى سامحني لو كنت غلط في حقك
مصطفى بحب: انتي ال تسامحيني يا حورية انا اسف على كل ال عملتو بجد انتي مفيش منك انتي احلى مديرة في الدنيا
نور: معاك حق والله يمصطفى انا اول مرة اشوف مديرة حلوة اوي كده
احمد: مكنتش متخيل انك طيبة اوي كده انا بجد ربنا بيحبني عشان معايا اخت زيك انا بحبك اوي ي حور
حور: وانا بحبك اوي ي قلب حور وحضنو بعض
نور بضحك: انا كده هقلب عليكي يست حور وهولع فيكي
حور بضحك: لالا اهو انا بعد
الكل ضحك
فهد: تسمحولي اقول حاجة
احمد: قول ي باشا
فهد: انا بحب حور وطالب ايدها منك
احمد بفرحة: وانا موافق ومش هلاقي احسن منك لاختي
الكل بفرحة: الف مليوون مبروك
حور وفهد: الله يبارك فيكم
مصطفى: الف مبروك ويتتكلكم على خير
حور وفهد: الله يبارك فيك يا مصطفى
بعد فرح وسعادة وعملوا بارتي وفرحوا فيه لفهد وحور جيه فون لاحمد
احمد: الو ي حضرت المدير
المدير: بكرة تركبوا وترجعوا
احمد: حصل اي ي حضرة المدير
المدير: هنوقف التدريبات لمدة تلت شهور بسبب الارهابيين بيدورو علينا
احمد: تمام يفندم بكرة هناجي الكاتيبة
المدير: لا كل واحد يروح على بيته الكتيبة متحاصرة خالوا بالكم من نفسكم وخالي بالك من بنتي نور ي احمد
احمد: دي في عيوني يا حضرة المدير
المدير: سلام وال قولتوا هيتنفذ
احمد: حاضر سلام
احمد للشباب: عاوز اقولكم خبر مش هيسعدكم
محمد: قول يفقري
احمد: في ارهابيين بيدوروا علينا
البنات بصويت: ارهابييين
احمد: بس اهدو بكرة الصبح هنمشي من هنا عشان مينفعش نمشي في الوقت المتأخر ده
حور: هنقد هنا لحد م النهار يطلع ال عاوز ينام يدخل العربيات وشيلو الخيم
الكل شال الخيم ودخلو نامو في العربيات
مصطفى: انتي مش هتنامي
حور: لا هفضل صاحية
مصطفى: وانا هسهر معاكي
حور: ادخل نام انا مسؤولة عنكم وهحميكم
احمد وفهد ومحمد: ادخلي نامي احنا هنسهر
حور: ادخلو انتو. انا مسئولة عليكم
فهد: يحبيتي اسمعي الكلام وادخلي
حور: عشان خاطري يفهد سيبني
حور قعدة سهرانة مع الشباب وفجاة طلعو عليهم الارهاب واشتغل ضرب النار والكل صحي وضربوا نار على الارهابيين وفجاة وبدون اي مقدمات جات رصاصة في قلب حور وفي الحال استشهدت حور استشهدت حورية العسكرية
#تمت
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
��,❤️❤️❤️❤️❤️❤️����
بجد احلى روايه قريتها