روايات

رواية اغتصبني واعطيته قلبي الفصل الرابع 4 بقلم اميرة محمود

 رواية اغتصبني واعطيته قلبي الفصل الرابع 4 بقلم اميرة محمود
رواية اغتصبني واعطيته قلبي الفصل الرابع 4 بقلم اميرة محمود

رواية اغتصبني واعطيته قلبي الفصل الرابع 4 بقلم اميرة محمود

الحقونييييي سيبنييييي والنبي سيبنييييي
ام حور ، فوقي يا بنتي ده كابوس فوقي يا حور
نور ، حور قومي يا حبيتي ده كابوس قومي
حور فاقت وقعدت تبص حواليها وتعيط
حور ، أنا فين
ام حور ، انتي معايا يا حبيتي انتي في حضن امك وحضنتها جامد وفضلت تعيط جامد
نور سابتهم وخرجت تعيط بره الغرفه
/////////
تاني يوم في الشركه
نور ، الو ايوه يا حسام بيه أنا تحت الشركه ممكن تكلم الأمن يخليني اطلع
حسام ، تمام هكلمهم حالا
نور طلعت فوق في المكتب عند حسام
حسام ، اهلا يا نور اتفضلي اقعدي
نور ، حسام بيه أنا عايزه اشتغل هنا
حسام ، طب وجامعتك
نور ، عادي هعرف أوفق مابينهم
حسام ، طب عايزه تشتغلي ليه
نور ، أنا متأكده أن حضرتك حد محترم وفعلا شكلك في الفيديو كنت متخدر مش طبيعي فأنا متاكده اني هعرف اوصل للي عمل كده
حسام ، بس اللي عمل كده الساعي وانا رفدته
نور ، الساعي معاه اكيد حد تاني فبعد اذنك أنا هشتغل هنا بس مش عايزه ماما تعرف اني هشتغل هنا أنا قولتلها هشتغل في مكتب محاميه معروفه
حسام ، هو انتي في حقوق
نور ، اه في سنه أولي
حسام ، تمام بس باين عليكي هتطلعي محاميه شاطره
الباب خبط
حسام ، اتفضل
مها ، حسام بيه حضرتك مش هتمضي علي الورق ده
وفضلت تبص علي نور من تحت لفوق
حسام ، مش قولت هرجعه بليل أما اخده معايا البيت
مها ، سورى يا حسام بيه نسيت عن اذنك وخرجت وقفلت الباب
نور ، حلاوتك من اولها وبتبينيلي نفسك
حسام ، في ايه
نور ، البنت دي بتشتغل هنا من زمان
حسام ، لا بقالها شهرين تقريبا وعينتها السكرتيره مكان حور
نور ، تمام أنا هشتغل معاها متشيلهاش
حسام ، انتي هتشككيني في البنت
نور ، هي شكلها اصلا يخليك تشك فيها غصبا عنك
حسام ، هههههه
نور ، ههههه طب اعتبر نفسي اتعينت
حسام ، تمام تعالي من بكره
نور ، تمام وجايه تفتح الباب
حسام ، نور هي حور عامله ايه
نور ابتسمت ، كويسه سلام
حسام ، أمم ماشي سلام
///////////////
مراد ماشي في الطرقه حاطط نضاره الشمس علي شعره وماشي يبتسم للموظفات وهما يبتسموله فجأه لقا نور في وشه
مراد ، انتي ايه اللي جابك هنا يابت انتي
نور ، بت أما تبتك يا بتاع انت
مراد ، بتاع وراح شاددها من شعرها أنا هوريكي أنا بتاع ازاي
نور راحت عطياه شل*وط في بطنه
مراد ، اااه وربنا مانا سيبك وجرى وراها مسك شعرها تاني
حسام خرج علي الصوت
حسام ، مراااد انت اتجننت سيب البنت
مراد سابها ، والله لو مبطلتي قلت ادب لهربيكي لانك شكلك ناقصه ربايه
حسام خبطه في كتفه جامد ، لم نفسك يا مراد كلمه كمان وانسي انك ليك صاحب
نور بصت له من فوق لتحت وعنيها كلها دموع ، أنا مش هرد عليك يا مراد بيه وشكرا اوي لحد كده وسابتهم ومشت
حسام ، تعالي ادخل
مراد دخل المكتب مع حسام
حسام ، ليه كده ليه تهين البنت كده قدام الموظفين ليه تمشيها تعيط كده
مراد ، عشان هي قلت ادبها عليه
حسام ، شوف انت عملت ايه الاول خلاها تهينك كده
مراد ، هي كانت هنا ليه
حسام ، وانت مالك
مراد ، طب أنا ماشي سلام
حسام ، نور هتشتغل هنا مكان اختها
مراد ، طب وجامعتها
حسام ، هي بتقول انها هتعرف توفق بين الاتنين
مراد ، هي في كليه ايه
حسام ، حقوق هو انت جاي عشان تسألني عليها وكلامنا يبقي عليها واللا ايه
مراد ، انا نسيت كنت عايزك في ايه اصلا بسبب البنت دي كل أما بشوفها بضايق مع أن سبحان الله خلقتها تحس انها ملاك
حسام ، اي يا عم انت اخلص جاي ليه
مراد ، افتكرت احنا هنركب الكاميرات بليل لازم ميكونش حد في الفيلا خالص
حسام ، تمام أنا هكلمهم يمشوا كلهم حالا
مراد ، ماشي بقولك هتعمل ايه مع حور لازم تروح الفيلا عشان الخطه تكمل
حسام ، ماشي تعالي قوم نروح لها المستشفي نحاول معاها احنا الاتنين
مراد ، ماشي ياللا
//////////
في المستشفي
ام حور ، حبيبتي لازم تأكلي كده هتضعفي وممكن تموتي
حور ، يارب يا ماما اموت عشان اخلص
ام حور ، بعد الشر عنك يا حبيبتي ربنا أن شاء الله هيجبلك حقك
للكاتبه اميره محمود
الباب خبط
نور قامت تفتح لقت حسام ومراد في وشها
حسام دخل هو ومراد
حسام ،. ازيك يا حور انهارده

حور مردتش عليه ولفت وشها الناحيه التانيه</d iv>

حسام ، حور والله أنا مظلوم أنا عندي اخت بنت معملش كده انتي شغاله معايا بقالك اكتر من سنه شفتي مني حاجه والله العظيم أنا وانتي وقعنا في الفخ اللي نصبهولنا ولاد الحرام
حور ، اممم طب أنا خسرت ش*رفي وسمعتي قدام الناس وقدام جيراني انت خسرت اي يا حسام بيه ها خسرت ايه حاول تقنعني باللي هتقوله
حسام ، خسرت نفسي كفايه اني مبعرفش انام بسبب حاسس اني ظلمت حد وغير كده بيهددوني أنهم هيأذوني في شغلي
حور ، طب حضرتك عايز مني ايه دي الوقت مش صلحت الغلطه واتجوزتني عايز ايه تاني
مراد ، اهدي بس يا حور وافهمي احنا عايزين منك ايه عشان نعرف نجيب اللي عملوا كده قبل ما ينشروا الفيدوا بتاعكم زى مابيهددونا
ام حور بصدمه ، فيديو ايه
نور ، ياربي انت اتكلمت ليه انت مفيش مره لسانك ده يطلع حاجه عدله
ام حور ، ردوا عليه فيديو ايه
نور ،. مفيش يا ماما ده فيديو عادي
ام حور بزعييق ، فيديو ايه قولت
حور بعياط ، اللي حصل حد صوره فيديو يا ماما
ام حور وقعت في الارض مجبتش منطق
نور ، ماما يا مامااااا
الدكتور دخل ، في ايه يا جماعه وبص لقا ام حور علي الارض مغمي عليها
الدكتور ، هاتوهالي علي السرير واتفضلو بره كلكم
كلهم خرجوا بره
نور بصت بغل لمراد ، والله لو حصلها حاجه ماهرحكمك انت فاهم
حور واقفه وهي مش قادره تقف علي رجليها
حور انهارت وفضلت تسرخ ، أنا السبب انا السبب انا ال *** وراحت واقعه مغمي عليها
حسام ومراد جروا عليها
نور ، حور فوقي يا حور حوووور
مراد اجا يشلها
حسام ، ابعد انت يا مراد هشيلها أنا وراح شيلها ومدخلها غرفه كشف عاديه وقعد يفوق فيها
حسام ، حور فوقي يا حور فوقي
الدكتوره دخلت تفوقها
الدكتور ، اهي فاقت اهي الحمد لله
حسام ماسك ايد حور
حور شالت أيدها من أيده وبعدت أيده بعيد عنها
حسام ، أنا هقومك
حور ، حاسب أنا هعرف أقوم ابعد انت
حسام اتحرج وبعد عنها
حور قامت وفضلت تتسند لحد ما وصلت قدام غرفه مامتها لقت نور عماله تعيط جامد ومراد واقف بعيد وعنيه كلها دموع
حور ، في ايه يا نور ماما فاقت
نور بعياط هيستيري ، ماما ماتت يا حور
حور فضلت تبكي جامد علي كميه الصدمات اللي اخدتها ورا بعضها
حور دخلت جرى غرفه مامتها وضلت تسرخ جامد
حور ، ماما متسبنيش يا ماما أنا اللي المفروض اموت مش انتي يا مامااااا قومي نمشي من هنا قومي نروح يا ماما قومي يا مامااااا أنا السبب انا ضيعتك مني أنا السبب
حسام واقف مصدوم من منظر حور وانهيارها وغصب عنه دموعه مقدرش يحوشها
حور قامت وراحت لحسام
حور ، انت بتعيط ليه هاا تقتل القتيل وتمشي في جنازته أنا مش عايزه اشوف وشك تاني في حياتي ابعد عني مش عايزه المحك خالص انت فااااهم
حسام ،. اهدي يا حور الموت علينا حق اهدي
حور ، واللي حصل ده حق رد عليه ده حق
حسام سابها وراح للدكتور يخلص إجراءات الدفن
مراد واقف مصدوم من منظر نور واقفه مبتتحركش مدخلتش حتي تشوف مامتها وفجأة قعدت في الارض وحضنت رجلها وحطت دماغها علي ركبتها وفضلت تعيط جامد
مراد رحلها ، نور والله ما اقصد اللي حصل والله ما اقصد قومي هزقيني قومي مش عايز اشوفك بالمنظر ده قومي عشان خاطري
نور رفعت دماغها وبصتله جامد بصه كلها انتقام وراحت قايمه من علي الارض ومسحت دموعها ودخلت لمامتها
نور دخلت باست راس مامتها وقالت
تارى دي الوقت بقي مع اتنين مش واحد مش هسيب حقك ولا حق حور مع السلامه يا حبيبتي
يتبع…
لقراءة الفصل الخامس : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى