روايات

رواية حب من النظرة الأولى الفصل الثامن 8 بقلم جوجو

رواية حب من النظرة الأولى الفصل الثامن 8 بقلم جوجو

رواية حب من النظرة الأولى الجزء الثامن

رواية حب من النظرة الأولى البارت الثامن

رواية حب من النظرة الأولى
رواية حب من النظرة الأولى

رواية حب من النظرة الأولى الحلقة الثامنة

الدكتور رن على يوسف
الدكتور : جيب الأستاذة جهاد انهاردة علشان اكشف عليها واشوف العملية
يوسف : تمام
يوسف : الدكتور رن وبيقول ان لازم تروحي علشان يشوف العملية
جهاد : تمام اروح انا وبابا و…
يوسف : لا انا اللي هروح معاكي متتعبهمش
جهاد : علشان
يوسف : انا اللي هروح معاكي خلاص
جهاد ويوسف راحوا للدكتور
الدكتور : قبل أي حاجة لازم تعملي تحاليل
عملوا التحاليل والدكتور شافها
الدكتور : الحمد لله النتيجة تمام وكمان مش هتحتاجي للممرضة وفيكي تروحي فى اي مكان وتعملي اللي انتي عايزاه بس بردوا خلي بالك متشيليش حاجة تقيلة

 

 

يوسف بفرحة : شكرا ي دكتور وبعدين خدها وروحوا
جهاد نزلت من العربية وهو سابها ومشي وفضلت قاعدة مستناه بس هو مجاش
يوسف كان فى الشركة
سوزي دخلت ليوسف
سوزي بمياعة : اعملك قهوة ي حبيبي
يوسف : اعملي قهوة سادة
سوزي : ماشي ي روحي
سوزي عملت القهوة وجات
سوزي : مالك ي حبيبي شكلك متضايق اكيد العق*بة اللي في البيت هيا اللي مدايقاك
يوسف : احترمي نفسك وروحي علي شغلك
سوزي : متزعلش ي قلبي مقصدش ازعلك وبعدين انت وقعت فى حبها ولا ايه
يوسف : قولت روحي علي شغلك واتيلي ملف …..
سوزي دموعها نزلت : ماشي
يوسف : شدها انتي زعلتي متزعليش انا بس متضايق شوية
سوزي : ………..ومشت
جهاد : ارن عليه هشوفه
جهاد : الو ي يوسف انت أخرت ليه
يوسف : انتي عايزة ايه
جهاد : عادي كنت بطمن عليك بس
يوسف : انتي ملكيش دعوة بيا انا كنت بس جانبك علشان حالتك لكن من انهاردة متسأليش عليا خالص فاهمة
جهاد : قفلت وقعدت تعيط وبعدين قالت لنفسها وانا هزعل ليه مهو ده اللي كنت متوقعاه فى يوم
يوسف رجع فى الليل : لقي جهاد نزلة من فوق
جهاد : عايزة اتكلم معاك ممكن
يوسف : مفيش كلام بنا
جهاد : لا فيه انا عايزة اطلق طلقني ي يوسف

 

 

يوسف : عايزة ايه دا في الأحلام انتي عارفة انا لو طلقتك ابويا هيعمل ايه
جهاد : عادي قولوا ان انا اللي طلبت الطلاق
يوسف : طلاق مش هطلق ي جهاد
جهاد : هو انا يعني لعبة تهين فيها وتجرحها وفي الاخر علشان باباك ليه يعني بتعمل كده طلقني وريحني
يوسف بعصبية : انا قولت طلاق مش هطلق واطلعي اوضتك
جهاد بدموع : وعياط طلعت تجري على اوضتها
يوسف : قعد يكسر فى اللي قدامه وقال لنفسة غبي غبي هتضيعها من ايدك ليه كل مرة بتجرحها وتكسرها ليه
جهاد فى اوضتها عمالة تبكي ونامت وهي بتبكي
يوسف فضل سهران فى اوضته بيفكر فيها وخايف لحسن يجي يوم وينفصلوا وهو اتعود عليها فى البيت وبعدين يوسف نام وهو كمان حزين
يوم جديد ——-بقلم Ragaa ——صلي علي النبي—-
يوسف صحي وخد شاور ولبس ومشي مفطرش
جهاد صحت علي صوت رن جرس جامد
جهاد : ايه ده امال فين منال
جهاد نزلت تفتح لقت غزل وعلي
جهاد : عمي وغزل تعالوا
علي : ازيك ي جهاد ي بنتي
جهاد : ازيك عمو
غزل : عاملة ايه ي جوجو
جهاد : الحمد لله
غزل : عمالين نرن الجرس من بدري فين منال
جهاد : معرفش والله انا لسة صاحية
بعد شوية الجرس رن غزل فتحت لقت منال
منال : السلام عليكم
الكل : وعليكم السلام
منال : معلش انا مشيت من الليل علشان ابني كان تعبان اوي واستأذنت من البيه يوسف
جهاد : ولا يهمك وابنك عامل ايه دلوقتي
منال : الحمد لله
جهاد فى سرها يبقي يوسف مفطرش

 

 

علي : غزل هتقععد معاكي يومين علشان انا مسافر ومينفعش تقعد لوحديها فى البيت
جهاد : بجد والله هتسليني اوي
عدي الوقت وعلي مشي وغزل هي وجهاد بيحكوا مع بعض
غزل : مش هتجيبوا طفل العب معاه بقا
جهاد : …………..

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية  كاملة اضغط على : (رواية حب من النظرة الأولى)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى