روايات

رواية جبروت قاسي الفصل الثامن عشر 18 بقلم حورية مصطفى

رواية جبروت قاسي الفصل الثامن عشر 18 بقلم حورية مصطفى

رواية جبروت قاسي الجزء الثامن عشر

رواية جبروت قاسي البارت الثامن عشر

رواية جبروت قاسي
رواية جبروت قاسي

رواية جبروت قاسي الحلقة الثامنة عشر

انا حامل..
داغر بصدمه: اي..
روز بضحك اقتربت منه وحاوطت رقبته واكملت بهمس بقولك انا حامل يا شهاوي باشا..
داغر بفرحه حملها وظل يدور بها وهو يصيح وانا بعشقك يا حرم الشهاوي باشا..
روز بضحك: نزلني يا دوغري انت نسيت اني حامل..
داغر بخوف انزلها وظل يتفحصها انتي حلوه طيب نروح لي الدكتوره..
روز بابتسامة لا يا قلبي انا بخير..
في وقت لاحق…
كان يشاهدون احدي الافلام التركيـه في جو يملؤه الدفئ و السكينه..
روز بابتسامه لو جيلنا بيبي ولد عايز تسميه اي يا دغوري..
داغر بابتسامه هسميه سليم واكمل بغضب مصتنع وبعدين اي دغوري دي
روز بضحك علي منظره بدلعك يا حبيبي..
داغر بخبث طيب ما تدلعيني بحاجه تانيه..
روز بعدم فهم حاجه تانيه اي..
داغر بخبث هقولك وفجاه شدها من خصرها واجلسها علي ساقيه والت”هم شفت”يها بكل حب وشغف
روز بانفاس لهاثه اي يا قليل الادب

 

 

داغر بخبث وضحك انتي لسه شوفتي قله ادب يا روزي ومن دون سابق انذار حملها ووضعها علي الفراش….. وغاصوا في بحور عشقهم…
في صباح اليوم التالي عند قمر وحازم.. 💜
بتصحي قمر من النوم بتلاقى حازم صاحي وبيلعب في خصلات شعرها وينظر اليها بعشق
قمر بخجل صباح الخير ..
حازم صباح الجمال يا جميل..
قمر احم حازم بطل لو سمحت طريقتك دي عشان بتوترني
حازم بضحك هستيري انتي مراتي يا بت يعني مش خطفك انا..
قمر ووشها احمر حازم انا بحبك اوي..
حازم بابتسامه ساحره وانا بعشقك عارفه يا قمر انتي كبرتي في نظري اوي اوي لما وقفتي جانبي في تعبي كنت خايف ان اللي حصل دا يكون عائق لينا و مقدرش امشي تاني كنت خايف انك تبعدي عني..
قمر بابتسامه وهي تطبع قب”له خفيفه على خده عمري ما هسيبك مهما حصل لأنك روحي يا حازم لو جرالك حاجه ممكن اروح فيها مستعده افضل معاك مهما حصل
حازم بهيام بحبك يا قمري بقولك قومي ياله جهزي الفطار عشان انا واقع من الجوع ومحضرلك مفاجأه هتحببها اوي
قمر مفاجأه ايه..
حازم ياله قومي وكل حاجه في وقتها..
بعد مرور فتره ليست طويله.. 🐣
ببحاوط خصرها بحب وبيسند راسه على كتفها اساعدك يا حبيبتي..
قمر بابتسامه لا انا خالص خلصت خد بس حطهم على السفره
وبعد مرور فتره… 💜
حازم بهدوء قومي ياله اجهزي..
قمر بابتسامه هنروح فين..
حازم بابتسامه هنسافر يا قلبي..
قمر بعدم استعاب نسافر…!!!
حازم بابتسامه اه ياله اجهزي..
قمر بهدوي بس انا مش هلحق اجهز شنطتي ولا اجهز اي حاجه..

 

 

حازم بابتسامه وهو يحاوط خصرها انا عايزك كدا مش عايز اي حاجه ياله قومي بقى اجهزي عشان نلحق الطياره
قمر بضحك انت مجنون..
حازم بابتسامه اه ياله بقي..
بعد ساعات طويله بيوصلوا استراليا
قمر بسعاده المكان يجنن يا حازم انا مبسوطه اوووي
حازم وهو يحتضنها بعشق اعيش وافرحك يا حبيبتي انا بحبك اوي يا قمر..
قمر بعشق وانا بموت فيك..
بعد مرور 8 اشهر… 💜
كان الجميع يقف امام غرفه العمليات التي توجد بها رزان..
قمر بخوف وهي تستمع الي صراخ رزان العالي هم بيعملوا فيها اي يا حازم
حازم بقلق اهدي يا حبيبتي وبعدين رزان هتبقا كويسه..
داغر بهدوء وخوف علي رزان خد قمر من هنا يا حازم عشان غلط عليها التوتر ده..
قمر بهدوء لا يا داغر انا مش همشي من هنا وفجاه اطلقت صرخه قويه
حازم بخوف مالك يا حبيبتي..
قمر بوجع مش قادره يا حازم شكلي بولد..
حازم بخوف تولدي ازاي انتي لسه في الثامن ولكنه اتنفضه علي صوت صراخ قمر العالي
صرخ داغر بصوت عالي في الطبيبه حتي تاتي..
الدكتوره بتوتر دي حاله ولاده مبكره ولازم تدخل العمليات حالا..
بعد مرور ساعتين…
انجبت روز توام( سليم /شغف) وقمر ولد وهو حذيفه..
✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
في قصر الشـهاوي..🐣
بـعد مرور 3 سنـوات..
كـان الجميع يجتمع في جنينه الـقصر..

 

 

كانت روز و قـمر يشويون الـكـباب علي الفحم و كانت تشهاهدهما شغف في حـمـاس..
بينمـا كـان كـل من داغر و حـازم يـلعبون كره قـدم مع سليم و حذيفه..
عنـد روز..💜
شغف بـطفوله: مـامي انـا جعانه اوووي..
روز بـحنان: ثواني و الاكل يكون جـاهز يـا روحي ثم اكملت بإبتسامة نادي بابي و سليم و انكل حـازم عقبال ما الاكل يجهز ..
شغف ببراءه: و حذيفه يـا مامي..
روز بضحك: و حذيفه يـا قلب مامي..
بعد فتـره ليست قليله.. 🐣
كـان الجميع يجلس علي طاوله الطعام في جو يملؤها الدفئ..
داغر بابتسامه: تسلم ايدك يـا روزي الاكل جميل اوووي..
روز بإبتسامة خجل: انت اجمل يـا دغـوري..
قـمر بغيظ: انـاا ساعدتها ع فكره يـا سي داغر..
حـازم بضحك: ع فكره احنا قـاعدين و انت في ملكوت تـاني انت و المدام..
داغر ببرود: خليك في حالك..
نظر له حـازم بغيظ ثـم قـال بإبتسامة ايـه رايكم ناخد صوره تذكاريه بـمـناسبه التجمع العائلي ده..
ابتسم الجميع بتأيـد علي فـكرته..

 

 

قـام حـازم بجلب الكاميرا و وضعه وضع التصوير..
كان داغر ينظر الي روز نظره كلها حب و شغف لن تتغير مهما مر عليهم الزمان.. و بجانبهم يقف كل من سليم و شغف بينما حازم كان يحتضن قمر من الخلف و يجلس امامهم حذيفه..
التقطت الكاميرا هذه الصوره التي كان يملؤها الحب في عيون ابطالها..
النهايه..
#جبروت_قاسي

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية جبروت قاسي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى