روايات

رواية حلم الملاك الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم رنا سعيد

رواية حلم الملاك الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم رنا سعيد

رواية حلم الملاك الجزء الثاني والعشرون

رواية حلم الملاك البارت الثاني والعشرون

رواية حلم الملاك الحلقة الثانية والعشرون

وعدي سنه علي جواز نور وملاك وملاك اتفوقت علي دفعتهاوعلي مستوي جمهوريه بمجموع ٩٩٪ والتحقت بكليه الطب ونور اتشهر اكتر من الاول في العالم ومحمد وميار حصلت بينهم موقف كثير مشاغبه وخناق وبعد المشاغبه والخناق حصلت بينهم علاقت حب جميله وبقت ميقدروش يستغنوا عن بعض ومريم خلصت الجامعه وهتجوز خالد
نبدا يلا البارت الاخير
نور راجع من الشركه علي المساء وداخل القصر وكانت فيروز وانغام اعقدين بيتفرجوا علي الشاشه
نور ببتسامه:مساء الخير ياقمرات
فيروز وانغام:مساء الورد
نور:ملاك فوق ولا اي
انغام:لاهي راحت مع محمد ومريم وصحبتها ميار يشتروا فساتين عشان يلبسوا بكرا لي فرح مريم
نور بغيره:ومسنتنيش ليه ارووح انا معها بدل محمد
وفجاء ملاك داخلت هي ومريم

 

 

ملاك كانت ترتدي بنطلون جينز اسود وتشيرت ابيض وعلي جاكت اسود وكانت تضع مساحيق تجميل علي وجه وفرده شعرها علي ظهرها ولبسه سندل بكعب مطولها كانت جميله بمعني كلمه
ملاك:مساء الخير
نور:مساء النور ياهانم تخرجي انتي مع اي حد من غير ماتقوليلي
ملاك:زاي انت مابتخرج وترجع علي وشه الصبح من غير ماتقولي انت رايح فين
نور بنرفزه:في فراق بيني وبينك انا راجل اومال انتي ست انا اعمل الانا عيزوا اخرج واسهر براحتي اومال انتي لا
ملاك ببرود:انا مش قدره اكلم مش كل يوم نفس نتخنق علي حاجه تافهه
ومحمد داخل
محمد:مساء الخير
الجميع:مساء النور
ملاك وراحت مسكت في ايد محمد
ملاك برقه ودلع:يراضيك كده ياحمودي نور يقولي في فراق بينه وبيني
محمد:ازي يعني
ملاك برقه:بيقولي هو راجل ويخرج براحتوا اومال انا ست يعني مش من حقي اعمل الانا عايزه
محمد:معلشي ياحبيبتي استحملي الوضع دها لحد ماتطلاقي منه واجوزك انا
ملاك:عشان خاطرك انت وبس ياحبيبي
نور بضيق وعروق برزت وبعصبيه:ملاك يلا اطلعي علي فوق
ملاك وخفت منه بس هتحاول تبان قدام قويه:لا مش هطلع الا لما افرج ستو علي البس الاجبنا انا ومريم
مريم:اها يانور سيبها الا لما تفرج ستو الاول علي الفساتين الاجبنا
نور بنرفزه:يلا اطلعي مش هقول تاني
ملاك بتصطنع قوي:قولت لا مش هطلع الا لما افرج ستو الاول علي الفساتين
نور:يبقا انتي الا جبتي لي نفسك
نور وراح شالها وطلع بيها علي فوق
ملاك باعلي صوتها:نزلني بقولك نزلني
نور بعصبيه:صوتك مايعلش عليه فاهمه
ونور دخلها الاوضه وطلع برا وقفل علي بالمفتاح من برا ونزل تحت
نور بعصبيه ومسك محمد من ياقته قميصه:بقوولك اي مراتي مجيش جمبيها تاني فاهم وحتي لوقالتلك تعال معايا مشوار قولها لا وخلي في بالك اناعمري ماهطلاقها وفي احلامك حتي عمرك ماهتوصلها فاهم يامحمد قدام امك وستك واختي اهيه لوجيت جميبها تاني نهايتك هتكون علي ايدي يامحمد متلعبش في عداد عمرك وتيجي علي حاجه تخصيني
وانغام قامت
انغام:خلاص يانور سيبوا مش هيجي جمبيها تاني
نور:ايوه ياريت تعقلي كده عن اذنكم

 

 

وسيبهم وطلع فوق
نور ولقه ملاك اعقدها قدم تسريحه وبتظبط مكياجها وكانت ترتدي بيجامه لونه اسود كانت جميله فيها جدا
نور بعصبيه وشدها من ايدها واقفها قصدها
نور بعصبيه:لوشوفتك ياملاك تخرجي تاني من غير ماتقوليلي لاهتشوفي مني حاجه مش هتعجبك ومحمد دها ملكيش دعوه بيها تاني فاهمه وقال اخر جمله بصوت عالي ومسك دراعه
ملاك ببرود وبعدت دراعها عنه:هو انا بسالك رايح فين وجاي منين يبقا انت تاني متتدخلش في حياتي فاهم
نور بيزعق:انت عبيطه والا اي انتي شكلك نسيتي انك مجوزه شخص الاواقف قصدك دها
ملاك بضحكه سخريه:ماتنسهش انت انه جواز علي الورق وهنطلاق قريب اووي
نور:ومين قال اني هطلاقك انتي هتفضلي علي ذمتي لحد ماموت اوعي تكوني فكرها ان هطلاقك عشان تجوزي محمد دها دها في احلامك ياقطه
ملاك ببتسامه استفزاز:لا في احلامك يانور انا هجوزوا عشان احنا بنحب بعض وحكايته مش هطلاقني دي هطلاقني غصب عنك وبينه المحاكم يااستاذ نور
نور بعصبيه:ملاك متستفزنيش انت بتحبيني انا وعمرك ماهتحب غيري ياملاك زاي ماانا بح
وفجاء سكت
ملاك ببتسامه جانبيه:سكت ليه ماكمل ههههه انا عمري ماهحبك يانور عمري قولي فيك اي يتحب
نور:هو انتي ليه بقت كده ياملاك ليه تغيرتي وبقتي شخصيه برده ومستفزه بدل ماكنتي الاول البنت طيبه كيوته الحلوه الابتسمع كلام ومش بتعند انتي تغيرتي اووي
ملاك ببتسامه سخريه:انت السبب جاي تلومني دلوقتي ان اتغيرت اسلوبك ليها الاخليني بقا كده انا كبرت دلوقتي يانور مابقتش ملاك بتاع زمان الافي ثانوي صغيره الابيضحك عليها من كلمه خلاص يانور ملاك القديمه ماتت ومن سببك انت يانور
نور:يا ياملاك انتي تغيرتي فعلا ياريتني ماكنت داخلت حياتك ياملاك علي اقل كان زمانك ملاك بتاع زمان طيبه المحبوبه المحترمه الاكانت مش ببين حته من جسده ولا من شعرها ولا بتضع مساحيق تجميل في وجه لانها اصلا كانت جميله من غير حاجه ياريتك ياملاك ماكنتي داخلتي ياحياتي اسف عشان اتغيرتي من سببي اسف عشان بقتي تغيرتي للااوحش من سببي اسف بجد علي كل حاجه عملتها معاكي غلط ياريتك ماكنتي فقدي ذكره لان لومفقدتهش كات زمانك مش كده اسف ياملاك اسف
ملاك ببرود وزفرت بضيق:خلصت المحاضره بتاعتك دي عشان عايزه انام عشان عندي كليه بكره
نور:خلصت ياملاك خلصت
ملاك:ماشي تصباح علي خير
نور:وانتي من اهلوا
ونور بياخد المخده والغطاء ولسه هينام علي الاريكه
ملاك:نور هو انت ليه بتضيق من محمد كده لما بيكون معايا
نور بتوتر:عشان انتي مراتي ولازم اضيق لما اشوفك مع غيري
ملاك وبتقرب منه وبص في عينه:هو دها بس سبب يانور
نور بتوتر:ااايوه

 

 

ملاك واقتربت منه وبتلعب في قايته قميصه:طب بص في عيني كده وقول ان دها سبب
نور وبعد عنها:انتي عايزه توصلي لي اي ياملاك
ملاك وبعدت عنه وبص في عيونه:انت بتحبيني صح وبتغير عليه من محمد صح يانور
نور:ويهمك في اي اذا كنت بحبك او لا
ملاك بتوتر:مش يهمني في حاجه
نور وشدها من خصرها ليه:لا يهمك صح زاي ماانا يهمني اعرف اذا كنتي بتحبيني ولا لا برضوا
ملاك وبتحاول تبعد عنه بس مش عارفه:لا مش يهمني ولايفرق معايا بس اسلوبك يقول انك بتحبيني وبتغير عليه من محمد وغيره اوعي بقا كده
نور بتوهان في عيونه:انتي شايفه اي بحبك ولا لا
ملاك وتاهت في عيون الخضرواتان:الايشوف يقول انك مش بتحبيني بس الايشوفك يقول بتعشقني يانور
نور وبعد عنها:ايوه فعلا انا بعشقك ياملاك بعشق كل تفاصيلك تعرفي ياملاك انا كنت بعملك بااسلوب وحش ليه عشان كنت بحاول اكدب مشاعري ناحيتك ياملاك وقول لا مش بحبك وابعد نفسي بعيد عنك بس تعرفي كنت بتعذب في بعدك ياملاك كنت يبقا عايز احضنك واقولك انا بحبك ولا عمري احب غيرك
ملاك بضحكه سخريه:ويارا
نور:يارا انا اكتشفت الانا مش بحبها من يوم ماقلبي بداء ينبض بحبك انتي ياملاك وكنت بس معجب بجاملها مش اكتر انتي الوحيده الانا حبتها ياملاك ولا عمري احب غيرك وانا فعلا بغير عليكي من محمد وبغير عليكي من اي شخص يقرب منك انا بحبك ياملاك بس تعرفي ياملاك انتي لوعايزه تطلاقي وفعلا بتحبي محمد انا ممكن اطلاقك من دلوقتي واجوزك انا محمد بالنفسي
ملاك:وانا موفقه اطلاق دلوقتي واجوز محمد
نور بصدمه:بتكلمي بجد
ملاك:اها بجد مش بهزار
نور:انتي ط
ملاك فجاء حطت ايدها علي فمه
ملاك بحب وبهدوء:انا بحبك
نور بصدمه وبفرحه:بجد ياملاك بجد
ملاك:ايوه بجد يانور
نور:طب قوليها تاني عشان انا مش مصدق
ملاك:انا
نور:انتي اي
ملاك:بحبك
نور:وانا بعشقك يااوزعتي

 

 

ملاك وبتصطنع الزعل:انا اوزعه يانور
نور:واحلي اوزعه كمان
وراح حضنها بقوه وهي بدلته الحضن
نور وعد عنها عشان تليفون رن وبص علي رقم لقه يارا راح قفل تليفون وعملوا وضع الطيران
ملاك بشك:مين الابيرن
نور:دي يارا
ملاك:اها
نور:بقولك اي متيجي نخلي جوزانا حقيقي مش علي الورق بس
ملاك بخجل وشه احمر
نور:بموت انا في طمطم
وشالها ونايمها علي سرير وطفا النور
الصباح جديد علي ابطالنا
ملاك قامت من نوم علي الظهر
ملاك بتفتح عينه لقيت نور حضنها وعاري الصدر قامت اتخضت ولقيت نفسها عريانه
ملاك بخضه وبتغطي نفسها:يالهوي هو عمل فيها اي
وفجاء افتكرت الحصل معها امبارح ابتسمت واكسفت وشه احمر وقامت قبل مانور يصحا وطلعت ملابسه وداخلت الحمام اخدت شاور ولبست وطلعت بشعرها مبلول وراحت تصاحي نور
ملاك بهدوء:نور حبيبي اصاحها احنا بقينا الضهر
لا يوجد رد ملاك راحت هزت دماغه وشعرها بلل وشه نور
ونور قام من نوم
نور وبيفتح عينه:هو القصر بيغرق ولا اي
ملاك بضحكه دلع:لا دها شعري هو الابيغرق هههههه
نور وقام واعقد علي سرير وببتسامه:صباح الورد واللوز والعسل والياسمين علي الناس الحلوين
ملاك ببتسامته حب:يلا قوم البس عشان ننزل نفطر
نور:لا انا عايز افطر من دي الاول
وشاور علي شفايفه
ملاك بخجل وشه احمر:نور بطل بقا ويلا قوم
نور:حاضر اقوم ياام وشه بيروح طمطم كل شوي تحسي الواحد عايز ياكلوا اي العسل دها يخريبت جمالك
ملاك بخجل:نور بطل بقا انت بتكسفيني
نور:حاضر ابطل واسعي بس بشعرك الاسود الابيغريني دها
نور وقام وداخل الحمام واخد شاور وطلع ولفاف المنشفه علي خصره
وملاك اعقدها بتسرح شعرها

 

 

نور:قوليلي بقا انتي هتنزلي بالبنطلون وتشيرت بالنص كام دها تحت
ملاك ببتسامه:ايوه وحش
نور بغيره:طبعا وحش ومفيش خروج تاني بالبس دها وكمان من غير طرحه علي شعرك
ملاك:بس انت كنت بتخلي يارا تمشي بالبس زاي دها وكمان بالبس قصير
نور وحضنه من الخلف:ياحبيبتي انا مش عايزك تقارني نفسك بحد لان انتي مفيش زايك حد انا بحبك وبغير عليكي ياملاك وانا ماسمحش لحد يشوفك كده انا بس الاشوفك كده ياحبي يلا بقا قومي غيري لبسك دها والبس لبسه المحجبات الحلوه دها بدل القرف دها تعرفي انتي شكلك جميل بالبس المحجبات عن دها لان كل ماالبنت بتستر نفسها كل مابتبقا جميله وحلوه وتخلي اي شاب يتمنها كزوجه ليها وكمان بلاش تحطي مساحيق تجميل في وشك عشان انتي جميله من غير مساحيق تجميل ومتنسيش ان ربنا خلقنا في احسن صوره يبقا ليه تحطي مساحيق تجميل في وشك ياحبيبتي يلا بقا يامزتي غيري هدومك وعايزك بقا ترجعي ملاك بتاع زمان الامابتلبس ضيق ولا بتحط مساحيق تجميل في وشه عشان هي اصلا قمر ومزه من غير مساحيق تجميل ماشي يامزتي
ملاك ببتسامه:ماشي يانور
وملاك طلعت فستان لونه نبيتي وعليه طرحه بيضاء
وبعد ماخلصوا تجهيز نفسهم نزلوا تحت
نور ومسك ايد ملاك:صباح الخير
الجميع بستغراب من لبس ملاك ومن نور الامسك ايدها:صباح النور
مريم:انتي تحجبتي تاني ولا اي
ملاك:ايوه
انغام:مالكم صحيتوا النهارده متاخر ليه
ملاك خجلت من سوالها وبصت في الارض
نور ولحظه خجلها:اصل الهانم اتفرجت علي فيلم رعب علي تليفونها وفضلت طول الليل صاحيه وخايفه ومسهرني معها
فيروز:ههههههههه طب يلاوا رووح افطروا عشان تلحقي ترووحي مع مريم البيوتي سنتر
ملاك:ماشي
ونور وملاك رووح اعقدو علي سفره وشغاله بتحط ليهم الاكل
نور:اي رايك في الفكره دي
ملاك بخجل من سيره دي:انت عبقري يانور تنفع مؤلف
نور:شكرا شكرا يلا كلي
وبقوا اعقدين بياكلوا بعض

 

 

وبعد فتره ملاك ومريم راحوا البيوتي سنتر
وملاك فجاء جت ليها رساله علي تليفونها وفتحتها وفجاء ملامح وشها تغيرت
مريم:مالك في اي
ملاك:مفيش حاجه ياحبيبتي
مريم:متاكده
ملاك:مفيش حاجه
ومريم لبست فستان الفرح وطبعا لونه ابيض وكانت بكب وعلي شيفونه شفاف لونه ابيض بكام من فوق وكان جميل جدا
وملاك كانت ترتدي فستان لونه ذهبي ضيق وطرحه بيضاء وتضع ميكب خفيف جدا كانه طبيعي
وجاء وقت المساء والعريس اخد عروسته من البيوتي سنتر ونور اخد ملاك وواصلوا القصر
نور وملاك وافقين مع بعض
ملاك:عن اذنك يانور ثانيه وراجعلك
نور ببتسامه:ماشي ياحبيبتي متتاخريش عليه عشان انتي عارفه مقدرش ابعد عنك ولا ثانيه
ملاك وبصت عليه شوي وسرحانه
نور:مالك سرحانه في اي
ملاك:مش في حاجه عن ذنك
وملاك مشيت ونور فضل واقف مكانه مستنظره
وعده نصف الساعه وملاك مجتش ليها
نور في تفكيره هي مالها مجتش ليه
ونور وراح يشوفها فين دوار عليه في الفندق وملقهش وشاف ستو هي والناس اعقدين مع بعض
نور:ستي شوفتي ملاك
فيروز:ايوه شفتها
نور:طب هي فين
فيروز:عن اذنكم
فيروز وقامت واخدت نور في مكان بعيد
نور بقلق:فين ياستي متقلقنيش عليها
فيروز:سافرت
نور بصدمه:سافرت سافرت فين وليه
فيروز وطلعت موبيل ملاك من شنطتها وفتحتوا وادتهولوا
نور:مش دها موبيل ملاك
فيروز:ايوه شوف بقا الافيه اتفرج

 

 

نور وبيعدل تلفيون عشان يشوف فجاء اتصدام من الصور ورسايل
والصور كانت لي يارا ونور في وضع مش كويس في اوضته نومها ونور اتصدام من الصور
فيروز:هو انت اي يانور نفس اعرف جنسك جنس اي جرحتها واهانتها وعملت عليه تحدي انت ومحمد وكمان خونتها وللاسف خونتها مع واحده زباله زايك منك لله يانور
بس خلاص انا خليتها تسافر عشان تبعد بعيد عن واحد قذر زايك
نور بصدمه: انتي عرفتي الكلام دها منين
فيروز بضحكه سخريه:انا عارفه كل حاجه من قبل ماملاك تفقد ذكره من اليوم الانت كنت عمل تحدي عليها
وبدات تحكي ليها كل حاجه
فلاش باك
في اوضته ملاك
فيروز داخلت غرفته ملاك وملاك كانت بتبكي وكانت بتمسح دموعه عشان فيروز ماتشوفها
فيروز:مالك يابنتي بتبكي ليه
ملاك:مفيش انا عينه بتوجعني شوي
فيروز: مش عليه انا الكلام دها ياملاك مالك قوليلي مش انا ستك ولاانتي مش بتعتبرني كده ولابتثقي فيها
ملاك بدموع:ستي انا بحب نور ونور حفيدك عمل عليها تحدي هو ومحمد حفيدك عشان نور يواقعني في حب ياستي والنهارده عزمني علي العشا
عشان انا اعترفلوا بمشاعري ويعملني مسخره قدم صحابه ياستي
فيروز بصدمه:احفادي انا عملوا كده
ملاك:ايوه ياستي انتي مش مصدقني صح
فيروز:لا مصدقك بس انا مصدوم في محمد ان يعمل كده لكن اصدق نور انه يعملها عشان عارفه كويس
ملاك بدموع:انا مش عارفه اتصرف ازي ياستي
فيروز:انا هقولك رووحي معها عزومت العشا عادي بس متعرفلوش بمشاعرك الحقيقه
ملاك:ازي
فيروز:بصي يابنتي يعني انتي بتحبي صح
ملاك:ايوه
فيروز:انا بقا عايزكي تقوليلوا الانتي مش بتحبي وبتحبي زاي اخوكي تمام وبكده يبقا نور خاسر تحدي فهمتي بقا
ملاك:تمام
باك
فيروز:شوفت انا عارفه كل حاجه يانور وكمان ملاك رجعت ليها ذكره من ساعات اليوم الا يارا رنت عليك فيها هي في اليوم دها لما سمعت صوت يارا بدات ذكره ترجعلها وانا لما داخلت عليها الاوضه حكت ليها كل حاجه وكانت هتقولك الاهي رجعت ليها ذكره وتطلاق منك بس انا مرضيتش وقولتله متقولوش عشان اربيك يانور وانا الاخليتها تلبس قصير كده انا الاكنت بقولها تعمل كل حاجه يعني بمعني اصاح انا الابخطط وهي بتنفذ تعرف يانور انت ليه مفكرتيش قولتلك ليه انت اجوز ساعات ماكنه في المستشفي
فلاش باك
فيروز:نور انت لازام تجوز ملاك
نور بصدمه:لا بس انا بحب يارا ومقدرش اجوز غيره
فيروز:بس دي مريضه يانور ولازم نساعده لان لوقولنلها الحقيقه ممكن ترووح فيها وانت كمان سبب في الحادثه الاحصلتلها ليه انت منزلتش تيجيب بدلها الايس كريم

 

 

ولوجرلها حاجه وماتت انت هتحس بالذنب طول عمرك
فكر يانور كويس انت بتنقذ حياه شخص ويا نور لما ترجعها ليها ذكره يبقا طلاقها ماشي
نور بتفكير:ماشي
(باك)
تعرف ليه يانور قولتلك اجوزه عشان كنت واثقه انك هتحبها لان ملاك سهل اي شخص يوقع في حبها لانها شخصيه نظيفه من جوا ومحترمه وطيبه وكمان عشان اربيك وعرفك الانت كنت بتهانه قدم صحابك اصبحت مراتك يانور لا وكمان حبتها يانور انا عارفه الاحصل بينتكم علاقه امبارح واعترفتلها بحبك بصي يبني ملاك دي بنتي تانيه يعني مفيش حاجه بتخبيها عليه يانور ملاك دي بالنسبه ليها احسن منك وانضف منك بمليون مره للاسف معرفنيش نربيك انا وانغام حلو ودلعنك بزياده عن اللزوم
وفجاء محمد داخل عليهم
محمد:سفرت خلاص ياستي
وبص فجاء علي نور الاوقف مصدوم من كل شي بيحصل حولها
نور وراح مسك في ياقه قميصه:قولي سفرت فين بدل ماموتك والانت عجبك الوضع عشان يخلك الجوا وتجوزه وعشان انا عارف الانت بتحبها من زمان من اول مااليوم الابدت تتدفع فيها عنها وانا عرفت انك حبتها يامحمد بس في احلامك ملاك عمرها ماتكون لغيري فاهم
محمد وبعده عنه وبعصبيه:ايوه فعلا كنت الاول بحبها لكن دلوقتي لا من ساعات ماعرفت انها بتحبك انت وستي طلبت مني ان اساعدها واعمل نفسي الانا بيانلك اني بحب ملاك وقرب من ملاك عشان اخليك تغير علي ملاك عشان يعلموك الادب وانا بطل قلبي يدق ليها خلاص وانا مع الوقت اكتشفت اني ماكنتش بحبها دها كان اعجب بس بشخصيتها واخلاقها وادبها زايك انت بالظبط لما كنت معجب بجمال يارا
فلاش باك
ملاك في اوضته فيروز
ملاك:ستي انا بجد مش قدره اتحمل الوضع دها انا تعبت من نور ومن افعاله انا عايزه اقوله الحقيقي الانا رجعت ليها ذكره واتطلاق
فيروز:انا عارفه الانتي مش عايزه تطلاقي منه وبتقولي كده من وراها قلبك ياملاك انتي بتحبي نور ياملاك وعارفه انك متقدريش تبعده عنه فااصبري واستحملي وانا واثقه انه هيحبك
وفجاء محمد دق الباب وداخل

 

 

محمد:مساء الخير بتعملوا اي وسيبنا حفله عيد الميلاد تضرب تقلب واعقدين هنا
فيروز فجاء جاتلها فكره
فيروز:ممكن تساعديني في حاجه كده يامحمد
محمد ببتسامه:انا تحت امرك ياستي
فيروز:وبدات تحكي ليها الخطه
محمد اتصدام من ان ملاك بتحب غيره واضيق وانجرح وزعل من جوها عشان حب ضاع منه
فيروز:قولت اي
محمد بوجع:ماشي موافق
باك
نور بوجع وانكسر:ليه عملتوا فيها كده ليه سفرتوا وخليتوا بعيد عني قوليلي مكانها فين ياستي انا هموت من بعدها ياستي انا ندمت علي كل شي عملتوا وربي ندمت بس بترجكم ماتعاقبنيش ياستي ببعدها عشان انا مش هستحمل ملاك دي رووحي لوراحت انا هبقا انسان عايش بجسد بس وروح ماتت بترجكي قوليلي سفرت فين
ونزل تحت رجلها قوليلي بالله عليكي سفرت فين عاقبني باي شي الابعدها عني ودموعه نزلت وببكاء قوليلي ياستي فين صدقني هموت في بعدها عني ملاك هي الهواء دلوقتي الابتنفسوا انا ندمت والله ندمت قوليلي فين ياستي قوليلي
فيروز وبعدت عنه وماشيه هي ومحمد وطلعين برا الاوضه
فيروز:جاي تندم دلوقتي بعد الاعملتوا فيها لا وكمان زادت الوجع بخيانتك ليها يانور خلاص يانور انسي ملاك وعايش حياتك بقا من غيرها زاي ماهي هتعشي حياتها من غيرك
انت متستاهلش ملاك ملاك انسانه نضيفه اومال انت انسان قذر خلاص ملاك مشيت رووح بقا اجوز القذر بتاعتك الابتقول انها حامل منك

 

 

نور بصدمه:حامل
فيروز:ايوه حامل
#انتهي_الفصل_الثاني_وعشرين_والاخير
انتظروا الجزء تاني باذن الله هيكون اجمل واحلي من دها بكتير

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حلم الملاك)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى