رواية أحببت صغيرة الفصل الخامس عشر 15 بقلم روان عبدالوهاب
رواية أحببت صغيرة الجزء الخامس عشر
رواية أحببت صغيرة البارت الخامس عشر
رواية أحببت صغيرة الحلقة الخامسة عشر
ياتري روح فين؟
ظل صقر يبحث عليها في كل القصر و كل الحرس يبحثون لكن ملهاش اثر
صقر بغضب: انتو فين يا شويه *******
احدي الحرس بخوف عندما رايه في هذا الحاله: ا ايوه يا صقر بيه
صقر و هو يمسكه من هدومه: انتو وقفين زي *””””علي البوابه
احد الحرس: ولله يا بيه محد خرج وله دخل منها احنا وقفين من سعتها محدش دخل
صقر بغضب كسر كل شي حوليه وفجاءه رن هاتفه
صقر رد بسرعه
وكان صوت روح ببكاء: ص صقر صقر ا انتا فين انا خايفه اوي اه ااااااااااا ونبي سيبوني اااااا ياصصصقرررر الحقني اااااااااا
صقر بلهفه و غضب: رررووححح عملتو فيها اي يا *******روح متخفيش انا جاي متخفيش
مجهول: مش هتلقيها يا باشا
صقر بغضب: انتا مين يا ******
مجهول: لا لا ياباشا السنيوره تزعل و بنبره خبث: بس اي عجبتني
صقر بغضب: انتا عارف يا ***لو قربت منها هقتل”ك هقت’لك سسسسامععع
المجهول قفل الخط و جن جنون صقر
صقر بغضب: يا اسسسسسلامممم الرقم دا تجيبلي مكانو باي طريقه فاهم
اسلام بخوف: ح حاضر
صقر بغضب خرج من القصر ركب سيارتو بسرعه حتي وصل الي مكان يكاد ان يكون مهجور
دخل ثم فتح خزانه الي نفق سري و نزل بها
وقف كل شخص كان موجود في المكان
احد الخدم: اهلن يا سياده اللواء
صقر بغضب: الرقم دا يجلي دلوقتي مكانو و اسمو فاهم
الخادم بخوف: ح حاضر هدي لي الموظفين ح حاضر
جلس صقر بغضب علي كرسيه و عيونه دمعت كادت هذه اول مره اللوا صقر القناوي يدمع فيها فستغرب الخادم وكل الموجودين من هذا
احد الموظفين: حضرتك الرقم دا في حاره و الحاره دي مشب’وها حضرتك و اسم الرقم احم يبا اخو مدام حضرتك مدام سوزي
فزاد غضب صقر اكثر و اخد العنوان و ذهب ومعهو عناصر من فريقه من الداخليه و هو يتواعد لسوزي و اخيها
ذهب صقر الي الحاره و وانتشر عناصر الشرطه في كل مكان فكانت مكان شبه مهجور
صقر ظل يمشي حتي وصل الي المكان المحدد فسمع صوت صريخ روح بداخل فغضب واسرع بكسر الباب والحرس مسلحين فتح الباب وجد هذا الرجل يحاول الاع”تيداء علي روح فامسك من قميصه و ظل يضر’ب ويضر’ب صقر بغضب عامر: انتا يا ***”””” فسقط من يده ج”ثه لا تتحرك وكان الحرس مشغولين بض”رب الرجال في الخارج فذهب صقر الي روح التي كان ملابسها ممز”قه و علامات الض’رب علي وجهها احتضنها بقوه بقوه اكثر ودموع تملا عينيه: انا اسف اني مقدرتش احميكي
قلع الجاكت بتاعتو و ابسها اياه وروح تشبست به اكثر روح بدموع اكتر: ا اناا كنت خ ا ي ف ه ي اصقر اوي انك متجيش ب س فقدت الوعي
صقر بخوف: روح روح لا لا متغمضيش انا معاكي حملها ثم ذهب الي سيارتو و علي اقرب مستشفي في الطريق
صقر بصوت عالي: انتو يا ***
احد المريضين بخوف: ص صقر بيه
صقر بغضب: فيييين الدكككتتتور
الدكتور بخوف: علي الاوضه بسرعه
صقر بره في الوضه: لا مش هخسرك يا روح لا
ثم تذكر هذا اللعين فغضب
صقر بغضب: الو يا اسلام الواد ال*”””دا تشوفلي مين الي ورا انتااااا سسااامععع
اسلام بخوف: حاضر يا صقر بيه حاضر
بعض مرور بعض الوقت خرج الدكتور
صقر بلهفه: ه حصلها حاجه
الدكتور: لا حضرتك الحمد لله بس شويه كدمات بس مفيش حاجه تقلق و واضح انها بتعاني من سوء تغذيه انا كتبتلها شويه ادويه ياريت تمشي عليهم كويس
صقر دخل بسرعه الي غرفتها وجدها نائمه علي السرير وجسدها الملي بكدمات والض”رب
جلس بجانبها امسك يدها قبلها
صقر: كنت خايف اخسرك كنت خايف تيضيعي مني اوعدك اني احميكب طول عمري انتي روحي
روح بتعب: ص صقر
صقر بلهفه: روح روح و احتنضها بسرعه وحشتني اوي
روح بتعب: و انتا كمان يا صقري
صقر بعدم استوعاب: انتي قولتي اي
روح بخجل: مقولتش حاجه
صقر بحب: عايز اسمها تاني
روح بخجل: صقري
صقر ق’بلها قبل’ه عميقه تدل له علي مشاعره و خوفو لها ولكن قطع هذه اللحظه طرق الباب
فلعن صقر من الطارق
صقر بغضب: مين
اسلام: انا يا صقر بيه
نفخ صقر بغيظ و نظر الي روح التي علي وشك الضحك عليه
صقر وهو يقب’لها مره اخري: ثواني و رجعلك
صقر: عايز اي يا اسلام
اسلام: حضرتك عرفنا مين روا الشاب الي قبضنا عليه
صقر بنفاذ صبر: انجز يا اسلام مين
اسلام: احم مدام سوزي حضرتك هي الي مكلفا انو يقتل مدام روح
صقر بغضب: يا******ماشي يا اسلام روح انتا
دخل صقر لروح
روح: صقر
صقر بحب: عيون صقر
روح بطفوليه : ينفع نطلع من هنا بقا انا زهقت ولله
صقر بضحك: حاضر يا قلب صقر نشوف الدكتور الاول
روح: تب انا جعانه اوي
صقر بحب: هجبلك اكل عايزه حاجه تانيه
روح بتسرع: اه اه اه عايزه شيكولاته وانتا جاي
صقر: حاضر
عند سوزي
سوزي بغضب: لا لا مستحيل روح لسه مامتش ازي صقر هيعرف اني انا الي خطفتها
فلاش
بعد ما اتختفط روح و هي عند المجهول سوزي رحتلها
سوزي بشر: اهلن بضرتي
روح بصدمه: سوزي
سوزي بكيد و شر: ايوه سوزي الي خطفتي منها جوزها انتي لزم تموتي بس مش دلوقتي
روح بعياط: انتي بتعملي كده لي
سوزي بشر: علشان انتي بوظتي كل خطتي
و نزلت فيها ض”رب و روح تص”وت و تعيط لحد ما اغمي عليها
صحيت روح لقت المجهول بيحاول يعت”دي عليها لحد ماصقر جه
باك
سوزي بشر: لو صقر عرف هيقت”لي انا لزم اموته’ا
عند روح
روح و هي بتفكر بكلام سوزي و هي اي ختطها الي هي بتقول عليها
دخل صقر وجدها سرحانه
صقر: روح
روح…..
صقر بصوت عالي شويه: روح
روح بانتباه: ه ايوه يا صقر
صقر: في اي مالك في حاجه بتوجعك
روح: لا بس انا تعبت من القعده في المستشفي عايزه اروح
صقر وهو يضع يده علي خديها: متاكده انك بخير
روح و هي تدم يده اليها: صقر ينفع انام في حضنك النهرده
صقر بعشق: انتي بتطلبي وفتح يده اليها ارتمت روح بين اخضانه و غفلت و صقر كان يضمها كانها طفله وابيها
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببت صغيرة)