روايات

رواية أحببت صغيرة الفصل السادس 6 بقلم روان عبدالوهاب

رواية أحببت صغيرة الفصل السادس 6 بقلم روان عبدالوهاب

رواية أحببت صغيرة الجزء السادس

رواية أحببت صغيرة البارت السادس

رواية أحببت صغيرة
رواية أحببت صغيرة

رواية أحببت صغيرة الحلقة السادسة

روح طلعت على الاوضه مش مصدقه بس كانت فرحانه من جواها روح جهزت الشنط واخدت شاور ولبست بيجامه سوده تبين ملمحها الجميلة واخدت بطنيه ونامت على الكنبه
صقر طلع لقها نيمه بهدؤء راح وقف فرحها وبصلها وازاح بعض الشعر من على وجهها:
مش هينفع احبك مش هينفع مش عايز اظلمك
حملها واجلسها على السرير وذهب اخذ شاور ونام على السرير
تاني يوم الساعه 7 روح صحت لقت نفسها على السرير وصقر حضنها جامد حولت تقوم مش عرفه لحد ما صقر صحا
صقر: بطلي بقا
روح بخجل: عيزه اقوم
صقر وبيفك ايدو من عليها: قومي
روح قامت لبست دريس بيبي بلو وكوتشي ابيض وصقر لبس تيشرت ابيض وبنطلون اسود
نزلو لقو سوزي مستنياهم تحت لبسه فستان قصير ازرق ماسك عليها قوي
الحجه وفاء: استنى يا ابني لما تفطرو

 

 

صقر: لا يا امي الحق الشركه بدرى النهرده
الحجه وفاء وهي تودع روح: مع السلامه يا بنتي
سوزي من تحت سننها: مش يله
العيله اتجمعت سلمو عليهم و مشيو
روح كانت رايحه تجلس في عربية صقر بس سوزي سبقتها
سوزي بتكبر: روحي اركبي في عربيه تانيه
روح: اركب فين
سوزي بغرور: ياعم محمود تعاله هتلها عربيه اصلها مش متعوده عليهم
روح ركبت مع السواق صقر خارج من السريا
صقر: فين روح يا سوزي
سوزي بلا مبالا: مع عم محمود
صقر بعصبيه: واي الي خليكي
تركبيها مع عم محمود
سوزي: انا مراتك يا استاذ وله مش فاكر
صقر نزل من العربيه وراح جاب روح وساب سوزي في العربيه لوحدها
صقر: انزل يا عم محمود اركب مع سوزي هانم
صقر ركب مع روح وهو بيسوق وهي قاعده فريحو سكته
صقر بعصبيه:سمعتي كلمها لي وروحتي هنا انا جوزك زي م انا جوزها
روح بدموع: بس هي اوله مني فيك
صقر سكت وكمل طريقو روح نامت على كتفه لحد ما وصلو القاهره
صقر بهدوء: روح قومي وصلنا
روح وهي تفرك عينيها بطفولة وهذا خطف قلب صقر
روح: وصلنا
صقر: يله انزلي
نزلت ووجدت انهم في قصر كبير جداا
سوزي بتكبر: طبعاا مش وخده على الاماكن دى

 

 

صقر: احترمي نفسك يا سوزي هي مراتي بردو
سوزي سبتهم ومشيت وروح بطلع الشنط من العربيه
صقر وهو يمسك يدها: لا سبيهم عثمان هيجبهم
روح وهي تنظر الي يده صقر صقر بيشلها بسرعه: احم يله
دخلو وانبهرت روح من جمال القصر فكان جميل جداً
صقر: يا سعاد
سعاد: ايوه يا ابيه
صقر: الهانم الجديدة
سعاد: اهلن يا هانم
روح بضحك: هانم اى وبتاع اى دا احنا هنبقا صحاب يا سوسو وله اى
صقر كاتم بضحك على تصرفتها: احم سعاد وريها الجناح بتعهاا
سعاد: حاضر يا بيه
صقر دخل المكتب
سعاد: اتفضلي يا هانم اوريكي الجناح
روح: هانم اى يا سوسو دا انا لصه صغيره
سعاد بضحك: انتي طيبه قوى يا روح هانم
روح: يادى هانموالله روح بس بقولك اي عندكو اكل
سعاد: ايوه في احضرلك اكل عبال ما تلبسي
روح: لالا استني اغير ونزله الاول

 

 

روح طلعت الجناح ورتبت هدمها
واخدت شاور ولبست بيجامه روز وسابت شعرها الجميل ونزلت
سعاد: مشاءالله اى الحلاوه دى
روح بخجل: شكراا يا سعاد تعالي بقا نحضر فطار
سعاد: لالا ياست روح دا صقر باشا يقتلني
روح: يله يا سعاد نحضر الفطار
سعاد: لا يهانم
صقر: الي توامر بي ستك روح يتنفذ يا سعاد
سعاد: حاضر يا بيه
صقر: حضرى نفسك يا روح النهرده في حلفه الساعه 8
روح: ماشي ودخلت المطبخ فطرت وطلعت ارتاحت شويه وجالها بوكس كان فيه فستان اسود جميل جداً لبست الفستان واضافت بعض الميك اب ولبست كعب اسود وسابت شعرها وكانت في منتهى الجمال بجد
صقر لبس بدله سوده وقميص اسود وجذمه سوده وسرح شعره بطريقة انيقه و جذابه
سوزي لبست فستان احمر قصير جداا مفتوح من الصدر

 

 

نزلو
سوزي بتكبر: هروح انا يا صقر يا حبيبي عند بابي واجي على الحفله على طول
صقر: اوكي
ذهبت سوزي وصقر راح عند روح
صقر: خلصتي هنتاخر على الحفله فتحت الباب وخرجت منه حوريه بمعني الكلمه فأقسم انهو راى الفستان عندما اشترى جميل لكن ليس بكل هذا الجمال وهي لبسا فكانت رائعه جدا

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية  كاملة اضغط على : (رواية أحببت صغيرة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى