روايات

رواية وبرغم من قسوتها احببتها الفصل الثامن 8 بقلم اربسيما روبل

رواية وبرغم من قسوتها احببتها الفصل الثامن 8 بقلم اربسيما روبل

رواية وبرغم من قسوتها احببتها الجزء الثامن

رواية وبرغم من قسوتها احببتها البارت الثامن

رواية وبرغم من قسوتها احببتها
رواية وبرغم من قسوتها احببتها

رواية وبرغم من قسوتها احببتها الحلقة الثامنة

أُريـدگ…ربّـما تُـجيب هـذه الكلمة …عن تسـاؤلاتـگ…♥♥”
ملك بصدمه انت بتقول ايه يا فهد أنا بحبك
فهد وانا مش بحبك بحب عشق
عشق بحزن طيب وملك يافهد
فهد بحب ملك ايه بس ياعشق صدقيني بحبك انتي
عشق بحزن متأكد يا فهد
فهد بحب ايوا ها هتتجوزيني ولما انتحر واموت نفسي
عشق بخوف لا لا هتجوزك
فهد بحب قوليلي بحبك
عشق بحب بح بح بحبك
فهد ينزل ويشيل عشق ويدور بها
ويطلع خاتم الماس ويلبسها الخاتم
مهدي بغضب أوام كدا وفقتي من غير متاخدي راي ابوكي
عشق بسخرية ابويا الي هوا مين
مهدي بغضب أنا طبعا
عشق بسخرية لا انت مش ابويا أنا ابويا هو مسيري مش انت وانت موافق يابابا مسيري
مسيري بفرحه اكيد موافق ياحبيبت بابا
عشق اظن ابويا وافق وانت ملكش رائ انت مش ابويا

 

 

مهدي بغضب عشق أنا قولت
ريان بمقاطعة وهدوء مهدي بيه النهاردة فرحي وفرح غرام فا مش عايز اي حاجه تحصل تمام
فيسكت مهدي
فهد كتب الكتاب والفرح بعد اسبوع
ريان بفرحه مبروك ياصاحبي
فهد بفرحه الله يبارك فيك يا صاحبي
صقر بفرحه اخيرا هخلص منك ومش هيفضلو يقولو انت واخوك لسا عذاب مش هتتجوزو اخيرا هرتاح من الجمله دي بس مبروك ياخويا
فهد بفرحه الله يبارك فيك يا قلب اخوك
ريان هتقدوها سلمات واحضان يلا بينا نرقص أنا عملك مفاجأة ياغرام
غرام بحب بجد
ريان ايوا ويصفر صغيره
فياتي عمر كمال وحسن شكوش
فتفرح غرام بشده
غرام بفرحه الله عمر كمال وحسن شكوش المغنين الي بحبهم هييييييي أنا عايزه اتصور معاهم وتذهب لتتصور معاهم وتقف جنب عمر كمال فيغار ريان بشده ويروح ويسحب غرام ويقف جنب عمر كمال ويقرب غرام ويضع يدو علي وسطها وتصور غرام الصوره ثم يغني حسن شكوش حبيبتي افتحي شباكك أنا جيت
وترقص غرام وريان ويأتي ندي وعشق وشغف واسراء وجنا وفهد ومازن بيبرس
ويرقصون جميعا تتقرب اسراء من ريان في كل فرصه
صقر من وسط الرقص ريان أنا عايزك لوحدينا شويه
ريان طيب تعالي معايا
ويذهبون الي المكتب
ريان بهدوء في ايه ياصقر
صقر بتوتر بصراحه ياريان غ غ غرام كانت هتموت النهارده
ريان بصدمه ايه

 

 

صقر زي ما بقولك كدا أنا لما انت كلمتني كنت عرفت أن في حد عايز يقتل غرام وهينفذ النهارده فجيت بسرعه وقبل مايضربو النار علي غرام ضربت النار أنا عليهم وانا عرفت مين الي عملها
ريان بغضب شديد مين ياصقر مين انطق هدير صح
صقر صح
ريان بغضب شديد ماشي ياهدير ولاهي لوريكي
صقر اهدي ياصاحبي اهدي
ريان اهدي اهدي ايه ياصقر مش هرحمك ياهدير
وينزل هوا وصقر تحت وينتهي الزفاف ويذهب الجميع معادا عائله غرام
ريان بهدوء هدير أنا عايزك دقيقتين
هدير بخبث اه تمام حاضر وتذهب معه الي المكتب واول ما يدخلان يمسك ريان هدير من رقبتها ويقول ش
بغضب
ريان بغضب عايزه تحرميني من حبيبتي ياهدير عايزه تحرميني منها
هدير بألم اهدي ياريان وسبني
ريان بغضب اهدي ايه اهدي ايه وانتي كنتي هتقتلي مراتي أنا مخدت حياتك ياهدير

 

 

ثم تري هدير خيال غرام وهي تفتح باب المكتب فتبعد يد ريان عن رقبتها وتحضنو وتقول بخبث
هدير بخبث ريان حبيبي كنت عارفه انك عمرك ما تسيبني كنت عارفه أن غرام بنسبالك بنت جربوعه وبتحبني أنا
ريان بغضب انتي بتقولي ايه وبعدها عنو وفجأة يري غرام تقف علي الباب بصدمه
ريان بحزن غرام متفحمنيش غلط
غرام بحزن لا دا انا فاهمه صح الصح
وانتهي البارت
🌹_____________________ 💋
ياتري ماذا ستفعل غرام بريان وما مصير زواجهم هل سينتهي من اول يوم أم أن للقدر رائ اخر؟

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية وبرغم من قسوتها احببتها)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى