روايات

رواية أراد أن يجعلني حبيبته الفصل السابع 7 بقلم مريم محمد

رواية أراد أن يجعلني حبيبته الفصل السابع 7 بقلم مريم محمد

رواية أراد أن يجعلني حبيبته الجزء السابع

رواية أراد أن يجعلني حبيبته البارت السابع

رواية أراد أن يجعلني حبيبته كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم مريم محمد
رواية أراد أن يجعلني حبيبته كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم مريم محمد

رواية أراد أن يجعلني حبيبته الحلقة السابعة

قاسم:عندها إيه
خالد بهزار:عندها برد هههههههه
قاسم بصدمة:يشيخ منك لله انت وهى
خالد:ايه يعام فك كدة
نور:هو كدة مش ييهزر رخ*م
قاسم:هههه سلام بقى انا رايح الشركة ومشى
نور حكت كل حاجة خالد
خالد:طب هتعملى ايه يا نور فى ياسر ده مجنون بيكى
نور:مش عرفة بس اكيد هبعدو عنى
خالد :بصى احنا هنعمل………

 

 

نور:ماشى نبدا من بكرة
بليل فارس رجع من الشغل وقاسم معاه
نور :فارس فى واحد بيعطرد طريقى
فارس:اسمو ايه وانا اجيبوه واعمل معاه الواجب
نور:لا هو مش هيبعد عنى حتى لو ايه بس فر خطة انا وخالد اتفقنا عليها علشان يبعد عنى وانا قولت تقولك علشان لو عامل حاجة تكون عارف
فارس:ماشى
قاسم:ايه هى الخطة
نور:محدش مفروض يعرف غير خالد وانا بس
قاسم بغيظ:ماشى
وقعدو يكلوا شوية ونور ندت على خالد يجى
نور:انا عاوزة اغيظ قاسم
خالد:ايه رايك نلعب قدامه بس بطريقتنا
نور:ماشى
فارس وقاسم سمعوا صوت ضحك راحوا يشوفوا لقوا نور على كتف خالد وبيهزروا ويضحكوا
قاسم:ايه ده
نور:انت شايف ايه
قاسم:شايف ق*لت أد*ب انزى يلة
نور:احنا ق*لات الا*دب انت الى قل*يل الا*دب وانا مش نزلة انت مين يا متخ*لف علشان تامرنى كدة
قاسم:انا متخ*لف ليكى حساب معايا

 

 

فارس:بس ايه انتوا مش محتريننا ايه يا قاسم هتعمل عقلك بعقل عيلة صغيرة
نور:فاااارس انا مش عيلة ومشيت طلعت اوضتها
خالد:انت عارف يا فارس انها بتدايق لما حد يقلها عيلة اطلع صلحها
فارس :ماشى هطلع
قاسم:لا خليك انا هطلع
قاسم طلع خبط ودخل
نور:ايه الى جابك
قاسم:جى احاسبك انت بتش*تمينى وبتهزرى معاه بكل بجاحة
نور:اه عادى اطلع برة بقى
قاسم :لا وبدا يق*رب منها اوى نور :هصوت والله
قاسم مهتمش وقرب اكتر نور صوتت
نور:يا فاااارس يا خااااالد
فارس:فى ايه
نور: طلع صحبك عاوز ياخد منى الشوكولاتة
فارس:انت ناوى على موتك اطلع يبنى
قاسم بصلها وطلع
تانى يوم خالد اخد نور للمدرسة وبدا بتنفيذ الخطة وكالعادة قاسم وراهم بالعربية
نور :انا خايفة ل ياسر يعمل حاجة
خالد:انا معاكى متخفيش
نور :طب يلا
خالد نزل وفتح ل نور العربية ونزلها وحض*نها وباس*ها ياسر شايف كل حاجة وغي*رته عم*ياه
ياسر راح ليهم
ياسر بغيرة :مين ده وزاى تحض*نيه كدة انتى مش محترمانى
نور :ده خالد حبيبى وانا احترمك ليه انت تبقى مين انت بس زميلى
خالد :انت يلا ابعد عن نور بدل موديك ورا الشمس
ياسر:انا مش بخاف ..ايه حبيبك اومال انا ايه
نور :انت زميلى
ياسر:لا انتى قولتى انك بتحبينى

 

 

نور:صح بس زى اخويا
نور دخلت المدرسة وياسر وراها قاسم شاف كل حاجة واتوعد لنور وخالد مشى
بعد المدرسة خالد جه اخد نور وعمل نفس الحركة وروحوا
خالد:الولا ده عملك حاجة
نور:لا اصل انا قولت للمديرة وهى هدتته لو قربلى هتفصلوا من المدرسة
خالد:شطرة بس ليه هى عملت كدة
نور:طبعا علشان الفلوس الى انت وفارس بتتبرعوا بيها للمدرسة
شوية ودخل فارس وقاسم وهما متعصبين
قاسم :انتوا عملتوا ايه مع ياسر
نزر :ملكش دعوة
ومرة وحدة لقت قل*م على وشها
نور اتصدمت ………….

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أراد أن يجعلني حبيبته)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى