روايات

رواية تزوجت خدامة الفصل الثاني 2 بقلم ملوكه

رواية تزوجت خدامة الفصل الثاني 2 بقلم ملوكه

رواية تزوجت خدامة الجزء الثاني

رواية تزوجت خدامة البارت الثاني

رواية تزوجت خدامة
رواية تزوجت خدامة

رواية تزوجت خدامة الحلقة الثانية

دخل مراد الاوضه بتاعته واتصدم لما لقي بنت جميله نايمه علي السرير بتاعه فضل باصص لها باستغراب وبعدين طلع من الاوضه اتجه لاوضه امه

ثريه: اهلا يا حبيبي

مراد: ماما هي مين البنت الي في الاوضه بتاعتي دي

ثريه باستغراب: مين دي

مراد: تعالي شوفيها

راحوا شافوها لقوها نايمه في سابع نوم

ثريه: اااه دي بنت.
عمي عبدو بيقول انه لاقاها في الشارع مغمي عليها يعيني وهتشتغل شغاله هنا

مراد: طب اي الي جابها الاوضه بتاعتي

ثريه: اتلاقيها يا حبه عيني منامتش وحكايتها حكايه

مراد: طب اي الي جبها بردوا

 

 

 

ثريه: اتلاقيها كانت بتنضف الاوضه ونامت

مراد: طيب هنام فين

ثريه: بص انا هروح انام جمبها وانت روح نام في الاوضه بتاعتي لحد الصبح لما تصحي وتنزل تنام تحت

مراد: اها طيب

ودخل نام

…………….
طبعا كلكوا عاوزين تعرفوا اي الي حصل لروح

فلاااااااش بااااااك

روح مغمي عليها في الارض جه راجل عليها وفضل يصحي فيها لحد ما صحيت

روح بخوف: ااانت مين

عمو عبدو: انا عمك عبدو بواب الفيلا دي وشوفتك نايمه كده
انتي اي الي نيمك كده

روح اول ما افتكرت الي حصلها فضلت تعيط

عمو عبدو: خلاص متحكيش المهم عاوزه اي مساعده

روح بسرعه: ايوه شوفلي شغل في البيت ده

عمو عبدو ببتسامه: حاضر الناس دول طيبين وهيحبوكي وهتشتغلي هنا تعالي

وخدها وداها لمدام ثريه وحكالها كل حاجه يعرفه عنها وهي شغلتها

ثريه بطيبه: طيب يا حبيتي انتي هتشتغلي هنا يلا روحي نضفي الاوضه رقم ٣ الدور التاني

روح: حاضر ومشيت

طلعت روح نضفت ومن كتر التعب نامت

 

 

 

بااااااااك

……………….

عند عمر

جت اخت روح الي كانت مسافره الي اكبر من عمر كمان

قلم نزل علي عمر

ناديه: انت اي شطان ولا اي
انت اي الي عملته في اختك ده وكل ده علشان حبه فلوس يا رخي*ص

عمر بعصبيه: انتي ازاي ترفعي ايدك وتضربيني بالقلم انتي ن…….
قلم نزل كمان

ناديه بعصبيه اكبر وصوت عالي: لما تتكلم مع اختك الكبيره تتكلم باحترام
وبسخريه: زعلت من كلمه رخيص
طب منتا رخيص فعلا الي يرمي اخته الي من لحمه ومن دمه ميبقاش راجل ورخيص علشان شويه فلوس ويكون في علمك بابا قبل ما يموت مش كتبلك حاجه

عمر بصدمه: ايييي لي

 

 

 

ناديه بسخريه: متتحمقش قووي كده

عمر: اخلصي

ناديه علشان انت…………

………………..

عند روح

صحيت من النوم لاقت نفسها علي السرير اتفزعت وقامت

روح: ينهر ملوش ملامح ده الصبح طلع اومال الجدع صاحب الاوضه نام فيه
يخرابي

دخلت عليها ثريه

روح بدموع: وواللهي مكنتش عارفه اني هنام كده والله اسفه مش هتتقرر تاني

ثريه بطيبه: اهدي يا حبيبتي ولا يهمك كده كده مراد نام في اوضتي اعدلي السرير ويلا حضري الفطار

روح: حاضر وشكرا

…………

مجهول 1: احنا لازم نخلص عليه كفايه الي كل شويه بيعمله

مجهول 2:اهدي كل الترتيبات هتتعمل في وقتها علشان لو اتقدمنا دلوقتي هننكشف

مجهول1:عندك حق

……………

عند عمر

 

 

 

عمر بصدمه: يعني كده مش هاخد حاجه

ناديه: اايوه ويلا هاتلي روح دور عليها وهاتها زي ما ضيعتها

عمر بعصبيه: لاء مهو مش كل الترتيبات الي عملتها ومخدش حاجه انتوا اتهبلنو ولا اي

ناديه: يعني هتعمل اي

عمر بعصبيه: هوريكي وقام مسك رقبتها و….. #يتبع

تفتكروا اي الي هيحصل لناديه
واي السبب ان عمر ما يخدش الورث
ده كلو هنعرفه البارت الجاي

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية  كاملة اضغط على : (رواية تزوجت خدامة)

‫3 تعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى