روايات

رواية عشق الرعد الفصل السادس عشر 16 بقلم مريم عماد

رواية عشق الرعد الفصل السادس عشر 16 بقلم مريم عماد

رواية عشق الرعد البارت السادس عشر

رواية عشق الرعد الجزء السادس عشر

رواية عشق الرعد
رواية عشق الرعد

رواية عشق الرعد الحلقة السادسة عشر

الدكتور:للأسف البقاء لله
عشق:لا لا بتهزر
الدكتور عمر:نزف كتير
عشق بيغمه عليها
ندي بصريخ:لااااااااااااا رعد لا
آدم بيمسك الدكتور من هدومه
آدم:و انت لز*متك ايه
الدكتور عمر:دي حاجه مش بأديه
آدم لسه هيتكلم بس بتخرج الممرضه
الممرضه: دكتور عمر احنا عملنا صد*مات للقلب و المريض نبضه قلبه رجع
حور:طيب الحقو عشق
(ضحكت عليكم 😂😂😂)

 

 

بيخدو عشق بيفوقوها
عشق:رعد رعد كويس محدش يقولي انه ما*ت
حور: الحمدلله رعد كويس عملولو صد*مات للقلب و فاق
عشق:انا عايزه اشوفه هو فاق
حور:لا لسه شويه و هيفوق و تروحي تشوفيه
عشق:لا انا عايزه اروح اشوفه
حور:حاضر
عشق راحت عند رعد
الممرضه: مينفعش تدخلي
عشق:عشان خطري خمس دقايق بس
الممرضه:طيب تعالي اعقمك
عشق:تمام
الممرضه بتاخد عشق و تعقمها
عشق بتخش عند رعد
عشق:رعد انا بحبك اوعي تسبني انا عارفه انك هتقوم
و بتعيط عشق جامد
رعد:متعيطيش
عشق بفرحه:رعد و بتحضنه
عشق:كنت عايز تسبني يا رعد
رعد:انا مقدرش اسيبك
عشق:كده تخضني عليك يا رعد
رعد:اتخضتي عليا
عشق بتتهرب:انا هروح انادي علي الباقي
تسريع الأحداث بيخدو رعد ينقلوه غرفة
آدم:حمدالله علي السلامه يا برنس خضتنا عليك
رعد:اعيش و اخضكو
آدم: ماشي يا عم
كل ده و اسد سرحان بيبص علي حور 😂😂

 

 

رعد:زهران حصلو ايه
آدم:ما*ت
رعد:و عمار
آدم بستغراب:مش عارف
رعد:سيبك من الموضوع ده هو اسد ماله
آدم:شوف بيبص علي مين و انت هتعرف 😂😂
فارس: حمدالله علي السلامه يا رعد
رعد:الله يسلمك
فارس:عد الجمايل انا التبرعتلك بالد*م
رعد:ماشي يا عم 😂
رعد:مالك يا اسد
اسد:لا رد
رعد:ااااااااااسد
اسد:في ايه ياعم
رعد:عمال انادي عليك
اسد:معلش مش مركز و كمان دا منظر واحد لسه واخد رصاصه
رعد:احنا رجاله اوي 😏
عند عمار
عمار:زهران مات يا بوص
البوص:برافو عليك يا عمار
عمار:تربيتك
البوص:روح ارتاح و انا هكلمك اقولك هنعمل ايه
عمار:ماشي
(محدش يفتكر ان عمار طيب عمار كان عارف ان زهران السبب في مو*ت اخته)
(يا جماعه الروايه مش هتخلص دلوقتي خالص عشان انا ضفت احداث تمام)
رعد:انا عايز اروح
آدم:مش هتروح انهارده خالص
رعد:انا مش بحب اعقدت المستشفيات
آدم:يا شيخ دا انت دكتور حتي

 

 

 

رعد:امشي يا حيوا*ن من قدامي بدل ما اديك بجز*مه
آدم:انا ماشي
رعد:يلا يا ندي روحي
ندي:لا انا هعقد معاك
رعد:لا يا حبيبتي عشق هتعقد معايا
ندي: ماشي يا حبيبي خلي بالك من نفسك انا هجيلك بكره
رعد:ماشي يا حبيبتي سلام
آدم بياخد ندي و حور عشان يوصلهم
آدم:سلام يا اسدي 😜
اسد بغيظ:ماشي يا ابن الذينه
فارس:بس محدش فيكم يغيظ التاني انا الهوصلهم انا ابن خالتها و رعد هو القال كده
آدم:ماشي هحترمك يا رخم
فارس بيوصل حور و ندي
فارس:انا رايح اسهر مع صحابي شويه
ندي:ماشي
فارس بيمشي
حور:انا هروح اجيب طلبات من السوبر ماركت
ندي:خليكي هبعت عم حسن
حور:لا انا عايزه اروح انا و اشم شوية هوا
ندي:ماشي
عند عشق
عشق:يلا خد الدواء
رعد بياخد الدوا
رعد:انا عايز انام
عشق:ماشي يا حبيبي انا مش جيلي نوم هنزل اجيب شوية حجات و اجيلك
رعد:ماشي

 

 

عند حور
حور بتروح السوبر ماركات و تجيب الطلبات
حور و هي رجعه
شخص:اذيك يا حور
حور بتلف و تنصدم: حور انت
الشخص:ايه شوفتي عفريت
حور:عايز ايه
الشخص:عايز اجوزك
حور:و انا عمري ما وافق عليك
الشخص:يبقي هتتجوزيني غصب عنك
الشخص تعالي
حور:ابعد عني
و فجأة

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق الرعد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى