روايات

رواية هوس الفقدان الفصل السادس 6 بقلم شروق السيد

رواية هوس الفقدان الفصل السادس 6 بقلم شروق السيد

رواية هوس الفقدان الجزء السادس

رواية هوس الفقدان البارت السادس

رواية هوس الفقدان
رواية هوس الفقدان

رواية هوس الفقدان الحلقة السادسة

نور بصدمة: سماااا
بدر بستغراب: سما سما ميين لم ترد عليه وركضت لاحضانها
نور بدموع وهي تمسك وجهها بين يديها: انتي سما صح
سامر بنفي: دي سارة مراتي يانور مش سما
نور بسخرية: لا والله هو اللي زيك يعرف يبقا را”جل علشان يتجوز
سارة بتوتر: ليية ببتقولي كدا المفروض سامر اخوكي وهو…… قاطعتها نور
نور: انتي مصدقة اللي بتقولية دا انا متأكده انتي سما ايوا سما صحبتي وعشرة عمري وبنتي
سارة بتوتر: لللااا انا مش سما انا اسمي سارة

 

 

نور بجنون: لا انتي كدابة انتي سما ههو صح ههو اللي غصبك علي كدا صح هو واكملت بإنهيار قولييي يلااااا انا شوفتة وهو بيقت”لك بعد مدبحني وخد اغلي حاجة عندي شوفته اااه
بدر بقلق: نور اهدي اهدي علشان خاطري ششش اهدي بس بس اهدي ضمها إلية اهدي ياعمري إنتي
خالد بغضب جذب نور من يديها إلية: انت ازاي تسمح لنفسك وتحضن مراتي بالمنظر دااا
بدر بهدوء ماقبل العاصفة: امم سبها موضوعك جاي بعدين مش وقتك خالص
ووجه حديثة لنور التي تبدوا وكانها غير موجوده معهم
بدر: نور حببتي تعالي معايا بس واهدي خالص بس
واجلسها علي اقرب مقعد لة
بدر بحنية: ممكن تهدي خالص اية رايك تحكيلي اية اللي حصل وانا اوعدك هساعدك ومين سما ولية بتقولي بنتك من وجز علي اسنانة من الغضب الز”فت خالد
نور بدموع: انا مش مجنونة صح يابدر صح
بدر بحب: مش مجنونة ياقلب بدر انت ست البنات كلهم واعقلهم كمان
نور بدموع: انا وسما كنا رايحين نجيب فستان للفرح بتاعها وقابلنا سامر ووعرض علينا نركب معاه وهو علشان اخويا وكنت واثقة فية مش قولتلة لا
ركبنا معاه وجيبنا الفستان وخلاص كنا مروحين بس واحنا في الطريق حد اتصل علية وهو قالة جاي وراح لمكان غريب ووووهو سابنا في العربية وقال دقيقة وراجع وتأخر وسما نزلت وقفت قدام باب العربية وانا كنت نايمة وفجاءة سمعت صوت صريخ سما وجريت برة العربية لاقيت واحد قدامي لابس اسود ووشه مش باين ورش حاجة علي وشي ومحستش بحاجة بعدها ولما فوقت لاقيت
فلاش بااك

 

 

نور بوجع: ااه ياراسي ياربي اية اللي حصل
ثواني وصرخت من الصدمة حيث
وجدت نفسها عارية تماما وبجانبها سامر عاري ايضا والسرير ملطخ بدماء عذريتها
نور بصراخ: ااااااه اااااه ليييية ليييييببة فاق سامر علي صوت صراخها نور وهي تضربة علي صدرة
ليييية عملت فياا كداا ليييية ليييية انا اختك عارف يعني ايييية ااااه ياااربي
سامر بتوهان: انا عملت كدا ازاي ازاي نور انا…… قاطعه صوت صرخات تأتي من الخارج واختفي فجاءة
قامت وهي تغطي نفسها بالملاية واخذت ثيابها وكان مرفق بالغرفة مرحاض ارتدت ثيابها وثواني سمعت صوت صراخات اقوي وركضت مسرعة للخارج رأت سامر اخيها يقف بيده سكين ملوثة بد”ماء صديقتها
نور بصدمة: سسما اانت ققت”لتها قققت”لتها وسقطت فاقدة الوعي
باااااك
نور بإنهيار: قت”لها بكل دم بارد ودبحني
ادم وهو ينظر لسامر بنظرات مبهمة: اهدي ياروحي تعالي حملها وصعد بها لغرفته مجددا وضعها علي السرير ونزل للاسفل
بدر ببرود: عايز اسمع
سامر بتوتر: هاا تسمع اية
بدر علي نفس برودة : مين البت دي وازاي شبة سما اووي كدا ومتقولش دي سما انا عارف ومتأكد ان دي مش سما زي ما انا متأكد إنك مقربتش من نور
سامر بتوتر: اناا هووو
بدر بغضب: هتأتألي كتيير بروحمممك انجز قووووول الحقيقة

 

 

سامر بخوف: الاوضة المقفولة
بدر ذعر: قققصدك ااية
سامر بخوف: اسسمعني انا والله مكنتش اعرف بس هو……
بدر: اسمع كويس اوي اللي هقولة ********

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية هوس الفقدان)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى