رواية زواج في بيت العيلة الفصل الحادي عشر 11 بقلم لمياء رفعت
رواية زواج في بيت العيلة الجزء الحادي عشر
رواية زواج في بيت العيلة البارت الحادي عشر
رواية زواج في بيت العيلة الحلقة الحادية عشر
طارق : وقف مصدوم لم سمع هاله وعينيه كلها كانت بتلمع من الدموع بس مقدرش يتماسك نفسه ونزلت دموعه غصب عنه
هاله : دموعها نزلت وجريت على طارق واترمت في حضنه وبقت تعيط
هاله : (بدموع)طارق انا سمعت كلامك مع رزان غصب عني لم قولتلها انك مريض
طارق : بعد عنها ….علشان كده كنتي بتشفقي عليا
هاله : انااااااااااا ياطارق ….انا عمري ماحبيت حد غيرك ولا في يوم هاحب حد زي ماانا حبيتك انت بقيت بالنسبالي إدمان انت فاهم …ارجوك بلاش تبعد عني وتكسرني
طارق : قرب منها واخدها في حضنه…بس أهدي
هاله : طارق انا بحبك ومش عايزه ابعد عنك
طارق : لمصلحتك ياهاله لازم نبعد انا هموت عارفه يعني ايه هموت مش هتفضلي طول عمرك في عذاب مره من جوزك القديم ومره تبقي ارمله
هاله : (بدموع ) بعد الشر عليك أن شاء الله هاتبقى كويس وهاتبقى احسن من الأول
طارق : افهمي ياهاله انا المرض بتاعي نادر اوي ومالهوش علاج وسافرت بره كتير وقالولي حالتك ميؤوس منها وانا مش معترض ده حكم ربنا وانا راضي بقضاء الله وعايز كمان اقولك حاجه انا في الأول الموضوع كان ايوه مزعلني بس ماحستش بوجع الفراق غير لم شوفتك ياهاله ودخلتي بيتي
هاله : انهارت من العياط ….كفايه ياطارق انا مستعده اعيش جنبك اللي فاضل ليك من عمرك وهدعي ربنا انه يجعل يومي قبل يومك
( تليفون طارق رن)
طارق : الووو
لينا : ————————
طارق : انا جي حالا
هاله : في ايه ياطارق
طارق : جوزك اتهجم على الفيلا وعايز ياخد الولد يلا علشان نمشي
هاله : (بخضه) جريت وركبت العربيه مع طارق
هاله : انا خايفه اوي
طارق : ماتقلقيش الأمن اللي على الفيلا منعوا من الدخول مايقدرش ياخد الولد أهدي
طارق وصل ونزل من العربيه هو وهاله
محمود طليق هاله : اهلا باللي هربت ب ابني
طارق : شد محمود من القميص بتاعه…كلمني انا ماتكلمهاش هي ….انت جي هنا ليه وعايز ايه
محمود : انا جي عايز ابني
طارق : انت تقدر تشوفه وتقعد معاه لكن تاخده لا
محمود : انت هاتمنعني اخاد ابني
طارق : ايوووووه بمنعك واللي بينا الحكومه لو تقدر تاخده بالحكومة ف الولد انا اللي هسلمه ليك…انا ماكنتش حابب اعمل اي مشكله بس مدام اتجرأت على بيتي ف هتشوف مني وش تاني
محمود : انت بتهددني
طارق : لا تبقى غلطان انا معرفش التهديد انا بنفذ على طول
محمود : ماااشي
طارق : اتفضل بقى امشي بدل ماقول للأمن ياخدك دلوقت على الشرطه
محمود : انا ماشي بس برضو ابني هاخده
طارق : أعلى مافي خيلك اركبه
محمود : مشي
هاله : (كانت واقفه فرحانه) ب كلام طارق
طارق : يلا ياهاله ادخلي
هاله دخلت اخدت ابنها من لينا وحضنته
طارق : اخد الولد وشاله…تعرفي ابنك شبهك اوي ياهاله
هاله : عارفه …اصلي كنت ببص لنفسي كتير
طارق : هههههههه طيب ماكنتي بصيتي ليا انا
هاله : ياريتني كنت شوفتك من زمان ياطارق
طارق : هاله تتجوزيني
هاله : آآآآآآه موافقه والله
طارق : مش هتندمي على قرارك ياهاله
هاله : والله لا ياطارق انا اصلا عمري ماكنت احلم اتجوز واحد زيك
طارق : اخدها هي وابنها في حضنه
طارق : يعني ايه اجيب المأذون
هاله : وشها ف الأرض آآآآآآه
طارق : انا آسف مش هعمل فرح ياهاله
هاله : فرحتي اني اكون مراتك وعلى اسمك ياطارق صدقني انا حاسه اني بحلم
طارق : ليييييييييه
هاله : علشان انت كتير اوي عليا
طارق : بلاش تقللي من نفسك ياهاله انتي عندي حاجه كبيره اوي ياريتني كنت قابلتك من زمان
هاله : دموعها نزلت
طارق : كفايه بقى مش عايز اشوف دموعك وربنا يقدرني واقدر اعوضك عن الايام اللي عدت من عمرك وشوفتيها في حياتك
هاله : انا فرحانه اوي ياطارق دي دموع الفرح
لينا دخلت : اجهز العشا ياطارق بيه
طارق : خليها كمان شويه يالينا ولم تحبي تسألي بعد كده اسألي المدام …انا رايح اجيب المأذون
لينا : (بفرحه) ربنا يتمم ليكم بخير ياطارق بيه …الف مبروك ياهانم
هاله : الله يبارك فيكي يالينا تسلميلي
طارق : (مسك قلبه) آآآآه
هاله : (بخضه) مالك ياطارق
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية زواج في بيت العيلة)