رواية وجع الحب الفصل الثاني 2 بقلم إسراء محمد
رواية وجع الحب الجزء الثاني
رواية وجع الحب البارت الثاني
رواية وجع الحب الحلقة الثانية
عدي خبط علي عشق مش بترد قلق عليها كسر الباب واتصدم لما لقي عشق مغمي عليها
عدي بصدمه:عشق 😨😨
طلع يجري عليها ويفوق فيها:عشق عشق اصحي فوقي وجاب برفيوم وحاول يفوقها وفاقت
عدي شال”ها ون”يمها علي السرير
عشق بتع”يط:اطلع بره
عدي:مش قبل ما طمن عليكي الاول لازم اجيب الدكتور ونشوف اغمي عليكي لي
عشق:فارقه معاك اوووي مانت السبب وعارف اني لما بزع”ل وبح”زن مش بستحمل اطلع بره ي عدي وملكش دعوه بيا ي ريت انا قاعده فاوضتي وهقفل ع نفسي ولا ليا دعوه بيك انت وعروستك هقعد بلقمتي قالت كده بدم”وع وكس”ره
عدي حس بو’جع فقلبه ليها وقال ف نفسه بس لا انا بحب هنا من سنين
عدي طلع بره وساب عشق فالاوضه
عشق منه’اره وصعب’ان عليها نفسها
عدي اليوم عادي تاني يوم كان يوم فرح عدي وهنا ووصلوا الشقه
عدي:اتفضلي يا عروسه
هنا:شلن”ي
عدي شا”لها ودخل عشق كانت قاعده فالريسبشن وقالت بح”زن وك”سره :مبروك ي ولاد عمي
هنا:الله يبارك فيكي ي عشق ي حبيبتي يلا بقي مش عايزين نتأخر عر”ايس وكده بعد اذنك و ي ريت لو تحضري لينا العشا معلش عر’ايس بقي وعاوزين ناكل ومفيش عشا
ده كله تحت دم”وع وك”سره عشق ونظرات عدي لهنا
هنا: يلا بقي متتاخريش بعد اذنك يلا ي حبيبي وشدت عدي ودخلت الاوضه
عدي :اي اللي انتي عملتي مع عشق ده دي مهما كان مراتي وكمان بنت عمنا
هنا ضحكت بسخرية:يعني حرام اللي انت قولته ده عشان بنت عمنا ومش حرام اللي احنا عملناه واننا اتجوزنا
عدي بحزن :معاكي حق
هنا بد”لع:اي ي حبيبي انت زعلان ولا اي اننا اتجوزنا ده احنا بنحب بعض من زمان اووي من واحنا اطفال
عدي:معاكي حق ي حبيبتي انا بحبك اوووي ولسه هيقرب يبو”سها الباب خبط
هنا:او”وووف وراحت فتحت الباب :خير في أي انتي مش عارفه أننا عر”ايس
عشق بدم”وع:العشا جاهز
جه عدي:ماشي شكرا ي عشق تعبناكي معانا معلش هو النهارده بس عشان مفيش حد يعمل عشا ولا حد بعت عشا
هنا:لي ي حبيبتي تعب اي ماحنا برضو ولاد عمها
عشق بصت ليهم وراحت اوضتها وقعدت تعي”ط
أما عند عدي وهنا قعدوا ياكلوا
عدي:ي هنا أنا مش هنبه عليكي تاني متجرحيش عشق بالكلام
هنا بسخريه:مانا لسه قايلالك من شويه انت غريب اوووي يعني كلامي هو اللي جرحها واللي احنا عملنا هو اللي مجرحهاش
عدي:يوووه انتي هتندميني اننا اتجوزنا ولا اي وبعدين طالما انتي عارفه كده من الاول وافقتي تتجوزيني لي
هنا بدلع كالعاده وقدرت تسيطر علي عدي:خلاص ي حبيبي اهدي بقي انا بحبك اووي وسكتت شهرزاد
عشق قاعده بتعي”ط فاوضتها والنوم غلبها ونامت
تاني يوم الصبح
هنا صحيت قبل عدي وراحت طبعا تك”يد عشق
هنا:عشق حضري الفطار
عشق:مش محضره حاجه انا مش خد”امه عندك روحي حضري انتي
هنا:لا والله القطه بقت بتخر”بش اهي
عشق : امشي غو”ري من هنا
هنا :هي مين دي اللي تغ”ور
قلم نزل علي وش عشق عشق اتصدم”ت وصرخ”ت
لدرجه ان عدي صحي طلع يجري علي برا اتصد’م من منظر عشق اللي مرميه ع الأرض وبتع”يط وبقها بين”زف
عدي: عشق قومي ي حبيبتي تعالي
عشق بع”ياط:عدي هي ضربت”ني
عدي بص لهنا بغض”ب:انتي اتج”ننتي
هنا:هي اللي طولت لسانها ومرضيتش تحضر فطار
عشق بع”ياط:انا مش خدامه هنا جت تكلمني بطريقه وحش’ه وعاوزاني احضر الفطار
عدي قوم عشق ودخل اوضتها وجاب منديل مسح الدم من بقها واعتذرلها وطلع بره لهنا
عدي:مسك دراع هنا جا”مد للمره الاخيره هنبهك عشق ملكيش دعوه بيها هي مراتي وهتفضل مراتي مش معني اني بحبك انتي انك تعملي كده عشق يتيمه وملهاش غيري ومستحيل مستحيل هسيبها
عشق سمعت اخر جمله صع”ب عليها نفسها اكتر وقعدت تعيط وتدعي ربنا يهون عليها
ويرحمها
عدي اليوم بدون تفاصيل
وعدت ايام كمان عدي اسبوعين
لكن تاني يوم عشق صحيت طالعه من اوضتها لكن وقفت لما سمعت مكالمه هنا واتصد”مت صد”مه عمرها لما سمعت هنا بتتكلم مع حد فالفون وبتقول أنها حامل منه يعني بتخون عدي وهنا شافت عشق وعرفت انها سمعتها وعشق جت تص”وت هنا كانت سابقاها وضر”بتها علي رأسها
عشق وقعت علي الارض غرق”انه ف دمها
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
الرواية كاملة اضغط على : (رواية وجع الحب)