روايات

رواية اغتصاب ولدتي الفصل السابع 7 بقلم غادة

رواية اغتصاب ولدتي الفصل السابع 7 بقلم غادة

رواية اغتصاب ولدتي الجزء السابع

رواية اغتصاب ولدتي البارت السابع

رواية اغتصاب ولدتي
رواية اغتصاب ولدتي

رواية اغتصاب ولدتي الحلقة السابعة

 

_تعرفي انا كنت بكلم كريم كل يوم وكل دقيقه كان هو اقرب واحد لقلبي ولعقلي وف يوم فضلت احاول اتصل بكريم مش بيرد قلبي كان بدء يقلق كريم عمره ماتاخر عليا ف الرد كل دا طيب يرد يقولي انه كويس او انه مشغول مينفعش كدا انا هموت

شهد بتعجب: وايه ال حصل او كان فين

نرمين بعياط خفيف: تعرفي انا من كتر ماكنت قلقانه ع خطيبي اللى هو كريم روحت بسرعه ليه العياده لقيتها مقغوله كنت هتشل

نزلت من عنده وانا مش عارفه اتصرف روحت سألت عمو البواب صاحب العماره اللى كان ماجر فيها العياده

_____

نرمين: السلام عليكم ياعمو لو سمحت حضرتك متعرفش دكتور كريم ليه مش موجوده انهارده

عمو: وعليكم السلام يابنتي انتي متعرفيش ولا ايه

نرمين بخوف: لا معرفش ف ايه هو حصله حاجه

عمو: لا يابنتي عقبال عندك دا النهارده فرحه

نرمين بتعجب واستغراب: فرح مين حضرتك انا اقصد كريم اللى ف الدور الرابع خطييي

عمو: اه والله يابنتي انهارده فرحه دا كان عزمني بس زي م انتي شايفه مقدرتش اسيب العماره لوحدها

نرمين؛طيب ممكن عنوان بيته لو سمحت

عمو:خدي اهو يابنتي روحي الحقي الفرح

_______

شهد: نهار اسود هيتجوز وهو خاطبك طيب واي حصل

نرمين: كملت وانا بعيط بهستريه سبته عمو وانا بقول يارب يطلع مش كنت حاسه قلبي هينخلع من مكانه والله

شهد: وروحتي ع كدا لقتيه هو

نرمين بعياط شديد: روحت اه شوفت خطيبي وحب عمري وفرحه حياتي وابن قلبي اللى كنت مستنيه اشوفه بالبدله وجمبه انا لابسه ابيض فعلا شوفته ف البدله و جمبه بنت لابسه ابيض بس مش انا كانت واحده غيري ياشهد تفتكري كان عندها اي زياده عني ليه يعمل فيا كدا اول ماشافني

______

كريم: نرمين ايه جابك هنا مين قالك

نرمين بعياط: جايه اشوف خطيبي وهو عريس ينفع ماحضرش فرحه

كريم: طيب امشي دلوقتي وانا هفهمك كل حاجه

نرمين: هتفهمني ايه هتفهمني انك كنت بتكذب عليا واني كنت لعبه لعبت بيها واول مافكرت تتجوز اتجوزت غيرها هتفهمني انك كنت كداب واناني هتفهمني انك دخلت بيتي وانت خاطب غيري

كريم: والله انتي فاهمه غلط

نرمين: يلا ارقص ياكريم ارقص دا يوم فرحك ارقص زي ماقلبي بيرقص من الوجع

_____

شهد: طيب وعملتي ايه او كان رد العروسه ايه

نرمين بنفس نبره الصوت المكسوره كان ردها اني انا كدابه وجايه ابوظ الفرح وان كريم دا حب عمرها وابن عمها ومخطوبين من سنين واني انا خرابه بيوت انا سمعت كلامهم والله واغمي عليا ف وقتها وقعت ف وسط الفرح وانا بقع افتكرت كل حاجه وكاني مش فاقده الذاكره افتكرت كلام امي افتكرت كلام بابا افتكرت نظره الست الغريبه افتكرت يوم مارحت اشوف امي رفضت تقابلني افتكرت الحدثه

شهد: طيب وبعدين

نرمين: وبعدين فوقت لقيت نفسي ف المستشفى ومحدش جمبي تعرفي اول مره كنت احس اني مكسوره اوي كدا صحيت عندي حاله نفسيه صعبه واكتئاب حااد مكنتش بكلم حد

شهد: طيب معرفتيش كريم عمل ليه كدا

نرمين بضحكه خفيفه: لا عرفت جالي بعد شهرين تلاته بيقولي انا اسف انا اناني انا حبيتك اوي وكنت ناوي اتجوزك اتجوزك بعدها لاني كمان بحبها

شهد: ٠يابجاحته كان بجح اوي اتجاوزتيه ازاي

نرمين: لا كان اناني كان لازم علشان اتجاوز كل ال عمله فيا عشان تتجاوزه بجد كان لازم يسقط في نظري يسقط اعتمادي عليه واحتياجي ليه وتعلقي بيه يسقط بحيث يبقى وجوده زي عدمه وعشان دا يحصل كان لازم اوصل لحالة تصالح مع فكرة إني استحق الأفضل عشت بكتئاب ووحده لحد مابقيت بكلم نفسي وجيت هنا مالقتش ولا اهل ولا حبيب ولا حد بيسأل عني

_ياااه دا كل واحده هنا ليها حكايه صعبه احنا مش امراض نفسيه المفروض تتسمي مستشفي الخذلان والوجع وغدر البشر احنا لو مكناش اتوجعنا مكناش بقينا هنا ليت الزمن يعود ونعود لحياتنا

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية اغتصاب ولدتي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى