روايات

رواية اغتصاب ولدتي الفصل السادس 6 بقلم غادة

رواية اغتصاب ولدتي الفصل السادس 6 بقلم غادة

رواية اغتصاب ولدتي الجزء السادس

رواية اغتصاب ولدتي البارت السادس

رواية اغتصاب ولدتي
رواية اغتصاب ولدتي

رواية اغتصاب ولدتي الحلقة السادسة

 

_اول ماقبلت الست اللى المفروض امي لقيتها ست تخوف بجبروتها وشدتها كانت شبه الرقصات تعرفي الرقصات كانت بتشرب شيشه وكانت واقفه وسط ناس غريبه

_ايه يابابا انت هتسيبني اعيش هنا دا انا خايفه من شكل المكان

بابا: بس دي امك وليها الحق انها تشيل همك شويه

_تعرفي ياشهد انا كنت خايفه ادخل كنت عايزه استنجد بجد لكن مالقتش كنت خايفه انا عمري مادخلت مكان زي دا

_________٠

الست: واي رمادك عليا بعد العمر دا كله سعد بيه دا انا معرفش عنك حاجه من زمن الزمن

بابا: جاي جايبلك بنت اللى رمتيها ومسألتيش عليها طول ال 18سنه

الست؛ بنت مين يابو بت وانا اعمل بيها ايه بنتك دي خليهالك متلزمنيش

بابا: ولا تلزمني انا كمان انا شلت همها طول الفتره اللي فاتت وجه دورك بقي تشيلي شويه

الست: خد بنتك واطلع بره مش عايزه اشوف وشكم تاني ولا انت ولا بنتك

_كنت بسمعهم وانا منهاره وبعيط يعني انا عملت اي ف حياتي علشان يحصل فيا كدا تعرفي انها مفكرتش تسلم عليا ولا حتي تخدني ف حضنها ولا كاني بنتها

سبتهم وفضلت اعيط وانا ماشيه ف الشارع من كتر العياط مشوفتش العربيه وهي قاعده تديني انظار لحد ماخبتطني يس الراجل كان ابن حلال فضل معايا لحد مافوقت لكن ربنا كان فضله كبير عليا فقدت جزء من الذاكره اول مافوقت كانت حلوه ووحشه كانت حلوه لاني هنسي كل التعب والمرار اللى شوفته ووحشه علشان خلتني ارجع ليهم تاني

_____________

كريم: الف سلامة عليكي ياانسه

نرمين: مين حضرتك وانا فين

كريم: اولا انا كريم الشخص اللى اتسبب انك تبقي هنا وانتي فين انتي ف المستشفى

نرمين بعصبيه: انا هنا ليه انطق انا مش فاكره حاجه

كريم: انتي كنتي ماشيه بتعيطي ف الشارع وانا فضلت اديكي انذار وانتي ماخدتيش بالك وانا معرفتش اتحكم ف توازني ف جيني هنا

نرمين: طيب انا عاوزه ماما هاتلي ماما

كريم؛ طب هاتي عنوانك وانا اوديكي لماما

كريم: طمني عليها يادكتور فيها ايه

الدكتور: للاسف عندها فقد جزء من الذاكره يعني هيبقي في حاجات مش فادراها

كريم: ينهار اسود طيب هقول لاهلها اي دا

_وبالفعل كريم رجعني البيت عند اهلي لكن كان بييجي كل يوم يطمن عليا عدا كام شهر وانا مش فاكره حاجه بس بقينا انا وكريم اصحاب اوي هو كان بيشتغل دكتور علاج طبيعي وقتها وانا كنت طالبه ف ثانوي عام وخلاص كنت فاقده الشغف اني اكمل

_______

نرمين: مالك ياكوكو زعلان ليه

كريم: عندي مشاكل ف الشغل متشغليش دماغك

نرمين: والله لازم اشغل دماغي مش انت اخويا

كريم: اخوكي بس احيه

_كان بيحكيلي عن كل كبيره وصغيره ف حياته كنت بحل كل مشاكله رغم صغر سني وهو كمان كان بيعمل كدا

_______

شهد: طيب ماراجل طلع عسل اهو قولي انك حبتبه

نرمين بضحكه:لا م انا كنت بدات احبه لكن سبته هو يقولي وف يوم كان عازمني ع كافيه

_______

كريم:غمضي عيونك يانونو

نرمين:ليه بقي

كريم:عاملك مفاجأة يلا غمضي

_افتح بقي

كريم:اه فتحي

_واو اي العقد القمر دا حلو اوي دا لمين

كريم بضحكه:دا لحبيبتي وكنت جايبه تتفرجي عليه اي رأيك حلو

_نعم دا لمين

كريم:ليكي يعني هيكون لمين

_بس انت قولت لحبيبتك

كريم:اه مانتي حبيبتي

_نعم بتقول ايه

كريم:بقول بحبك يااحلي صدفه حصلت فحياتي بحبك من اول نظره شوفت عيونك فيها

_والنبي بتتكلم بجد

كريم:وانا عمري ماكنت بتكلم جد غير دلوقتي فعلا انا بحبك ياطفلتي الصغيره

______

شهد:والله مكان الواد قمر اهو اي اللى حصل

نرمين:حصل اللى مكنتش اتخيله كريم صمم انه يتقدملي ونتجوز بعد كام شهر بس

شهد:طب والله طلع راجل سبتيه ليه

نرمين:كنت حاسه وقتها اني طايره من الفرحه كنت حاسه انه عوض ربنا ليا وافقت اتجوزو الكل وافق وهو كان بينفذ اي طلب بنطليه منه وجه قبل الخطوبه بتلات ايام عرفت اللى محدش يستحمله وقتها من كتر الصدمه رجعتلي الذاكره

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية اغتصاب ولدتي

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى